קיר מאחורי רמקולים מצופה 'הרקליט' - מה דעתכם?

  • פותח הנושא פותח הנושא kyroz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kyroz

חבר משקיען
הודעות
912
מעורבות
95
נקודות
28
אהלן

בשעה טובה תוך כמה חודשים עובר לדירה משלי,
מעוניין לטפל בחלל הסלון כמה שניתן ושעדיין יראה אסתטי, חשבתי על הרקליט,
מה דעתכם? (הרצפה תהיה פרקט למינציה)
Untitled-1.jpg
כמו כן, אם מישהו מכיר יועץ אקוסטי שיכול לתת ייעוץ במחיר סביר אשמח לקבל המלצות.

שיהיה שבוע טוב
 

מזל טוב לרגל הדירה החדשה.
שאלתך השנייה ,עונה על הראשונה..
ז"א, חייבים קודם כל, למדוד את החדר ולחפש בעיות,(אם ישנן) ורק אח"כ, לבצע טיפול אקוסטי, מחברות בעלות ניסיון מוכח, בתחום.
לגבי יועץ ומתקין-
יואב שדמה. הטיפול שלו, חסך לי הרבה מאד כסף, שהיה מתוכנן, לשדרוג....
המחיר לבדיקה ראשונית-סביר בהחלט.
בהצלחה
 
אנחנו לא מניחים שאתה יכול לשים את הרמקולים על הקיר המנוגד, שאינו תחום בקיר החלקי הזה בצד שמאל, נכון?
 
אנחנו לא מניחים שאתה יכול לשים את הרמקולים על הקיר המנוגד, שאינו תחום בקיר החלקי הזה בצד שמאל, נכון?
זו גם אפשרות.... מצערת, אבל כן, אפשרות........
הרמקולים בכל מקרה לא יהיו בפינות צמוד לקיר, שם יהיה המזנון
איפה מניחים זוג סאבוופרים זו גם שאלה
 

לגבי הסאבים אענה לך אותה תשובה שקיבלתי מיואב כשהתייעצתי איתו לגבי חדר ק"ב 3*3 מטר :

"מצבך גרוע.."
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור