מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רגע ליפניי כניסת שנה חדשה אני רוצה לאחל נוביי גוד שמח !!! ועל תקן דד מורוז (סבא קור) תורן ובגלל, שהייתם ילדים טובים קבלו ממני מתנה אודיופילית קטנה::מאזין: :שתוי: https://www.prestomusic.com/classical/products/8933524--baritenor
 

נערך לאחרונה ב:
אמנם פולניה אבל חמודה מאוד. ג׳ז רך לשישי.
9D0E4165-25DB-493E-8B32-8F81B0EA9B8C.jpeg
 


 

נערך לאחרונה ב:

 

Now plying-
 

תמונות מצורפות

  • 3.jpg
    3.jpg
    KB 113.4 · צפיות: 103
  • 2.jpg
    2.jpg
    KB 102.3 · צפיות: 100
  • 1.jpg
    1.jpg
    KB 134.6 · צפיות: 104
פרוג לצהריים-
 

תמונות מצורפות

  • 3.jpg
    3.jpg
    KB 101.4 · צפיות: 101
  • 2.jpg
    2.jpg
    KB 167.8 · צפיות: 102
  • 1.jpg
    1.jpg
    KB 85 · צפיות: 102
 

 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור