מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 
לימים חורפיים ורטובים ...
 

Dusty Springfield ‎– Dusty In Memphis​


1640247570095.png


אלבום נהדר, במיוחד בתקליט בהוצאת Analogue Productions
 
אלבום ניפלא של הטנור הצעיר והמבטיח.מאלבומים היותר טובים של השנה החולפת בגיזרת מוסיקה קלאסית.:אצבע מורמת https://www.prestomusic.com/classical/products/8874183--freddie-de-tommaso-passione#about
 

באווירת חג המולד אלבום נצחי,שהפך עם השנים למאסטרפיס ודוגמה איך צריכים להישמע שיריי חג המולד ושנה חדשה.:שתוי: https://www.prestomusic.com/jazz/products/8496616--ella-wishes-you-a-swinging-christmas
יש לי את זה בדיסק מהסוג שפעם היה הכי הכי שיש: Gold CD של Mobile Fidelity Sound Lab. אכן נפלא :בעד:
 

זה פשוט נהדר האם יש עוד מוזיקה כזאת
 

רמה גבוהה של ביצוע והקלטה נהדרת. 4 תקליטים בקופסה. הולך טוב בחורף עם כוסית קוניאק.
EF096311-2CF7-424B-92E3-274D85DA6021.jpeg
 
רמה גבוהה של ביצוע והקלטה נהדרת. 4 תקליטים בקופסה. הולך טוב בחורף עם כוסית קוניאק.
צפה בקובץ המצורף 57003
לחמישיית הקלארינט של מוצארט אני מכיר מעט מאוד ביצועים שאולי עדיפים או משתווים לזה שכאן, וחמישיית הקלארינט של בראהמס אפילו לא אחד. בשניהם השקעתי בהדפסה ראשונה (הקופסה היא reissue של כמה תקליטים).

השביעייה של בטהובן, השמינייה של שוברט שהושפעה ממנה, והחמישיה לקלארינט של ובר גם הם בביצועים והקלטות מעולים.
יש כאן גם פרק מחמישיית הקלארינט המשעממת באופן כללי של Reger, אבל את הפרק הזה הם הופכים למעניין.
 
 

עשרות ביצועים לנעימה/שירה יש ליצירה הזאת .וזאת אחת מהן,,,
 
נירו הייקר עשיתה לי את היום איזה מוזיקה ניפלאה ישר כוח :בעד:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור