טיפים לשימוש נוח בפורום

  • פותח הנושא פותח הנושא carmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יופי של אתר, אוהב את הניקיון של המסך.
שתי הערות -
1. כבר הזכירו, להוסיף פירוט של כל הפוסטים האחרונים.
2. חסר לי אפשרות לקפיצה לעמוד מסוים בראש הדף, ולא רק בתחתיתו. חוסך הרבה דפדופים לסוף.
עומר.
 
היי עומר, תודה, מוסיף להערות אצלנו. נבחן ונטפל במה שצריך.
 

  • Like
Reactions: omi
משום מה, כשמוסיפים לינק, זה לא נראה כמו לינק סטנדרטי -- כחול עם קו תחתון (underline), והדרך היחידה להבחין בו היא כשעוברים מעליו עם ה-cursor, שאז הוא הופך לצהוב עם קו תחתון. זה תופס גם ללינקים הקבועים שבתחתית כל פוסט, דיווח, עריכה, מחיקה, ציטוט וכו', וגם מספר הפוסט בשרשור (משהו כמו "#20"), השיתוף ו-bookmark בחלק העליון משמאל.

נראה לי עדיף שלינק יראה כמו בכל מקום -- כחול עם קו תחתון.

בפוסטים שלי, כשאני מוסיף לינק, אני צובע אותו בכחול ומוסיף קו תחתון ידנית.
למשל לינק לתגובה הזו עצמה -- ברירת המחדל לעומת צבע כחול וקו תחתון ידניים. ("ברירת המחדל" כאן הוא לינק, שיש להעביר מעליו את ה-cursor כדי להבחין בזה).
 
תודה. יטופל בהמשך.
 
מחקתי את ה-cookies ("עוגיות") של האתר ב-Chrome+Firefox+Edge, והתופעה חוזרת בשלושתם.

למעשה, זה נראה מסובך יותר -- תלוי איפה נמצאים באתר כשנדרשים להתחבר.
למשל, אם נכנסים ל"דו ערוצי" ומנסים להתחבר (אחרי מחיקת העוגיות), זה לא עובד, כמתואר.
אם נכנסים לפורום הזה, זה כן עובד.

היו לי גם תופעות מוזרות שלא רשמתי בדיוק מה קרה, כולל למשל שהייתי מחובר ופתאום נדרשתי להתחבר מחדש, או שההתחברות נכשלה כביכול, אבל במקום אחר באתר נראה כאילו היא כן הצליחה, וכד'.

בחלק מהמקרים, ה"הישאר מחובר" יש check-box (שאז ההתחברות עובדת) ולפעמים לא (שאז לא, או עובדת באופן חלקי)
זה עדיין קורה. השקעתי איזה 10 דקות בניסיונות להתחבר.

התחלתי בניסיון לגשת ישירות להודעה בלוחות, ונדרשתי להירשם או להתחבר. ניסיתי להתחבר ולא קרה כלום. ניסיתי לעשות right-click על הלינק של "התחבר" ולפתוח בחלון חדש. עדיין ההתחברות לא עבדה.

לעומת זאת, כשניסיתי לגשת לפורום הלוחות עצמו (לרשימת השרשורים, לא להודעה ספציפית בתוכו), הייתי מחובר!

כשלחצתי על הלינק ברשימה של ההודעה הספציפית, הגעתי אליה ונשארתי מחובר. לעומת זאת, אם עשיתי paste ל-URL הישיר של ההודעה הספציפית בשדה הכתובת, אפילו כשאני נמצא בתוכה ומסומן כמחובר, פתאום נדרשתי להירשם או להתחבר מחדש!
 

היי, אנסה להתחקות אחר הבעיה עם המפתחים, אעדכן אותך.
 
היי, אנסה להתחקות אחר הבעיה עם המפתחים, אעדכן אותך.
היי!

אם הפנייה היא אלי -- קשה לדעת -- אז תודה רבה!!

רק הצעתי יעול אם אפשר: נראה לי עדיף שכל ההודעות על תחילת טיפול יהיו פרטיות. אני מעריך שאם מתחילים לטפל בפניה של מישהו מסוים, זה לא מעניין את האחרים. ואם לא, אז לפחות אולי לכתוב את שמו של מי שבפנייתו מטפלים, בתוספת @, למשל @AK1
 
היי!

אם הפנייה היא אלי -- קשה לדעת -- אז תודה רבה!!

רק הצעתי יעול אם אפשר: נראה לי עדיף שכל ההודעות על תחילת טיפול יהיו פרטיות. אני מעריך שאם מתחילים לטפל בפניה של מישהו מסוים, זה לא מעניין את האחרים. ואם לא, אז לפחות אולי לכתוב את שמו של מי שבפנייתו מטפלים, בתוספת @, למשל @AK1
@AK1 סבבה
 

  • Like
Reactions: AK1
@liorkoren בוקר טוב!

לעיתים די קרובות אני מתבקש להירשם או להתחבר, למרות שסימנתי "הישאר מחובר" בהזדמנות קודמת.

בחלק מהמקרים, כשאני לוחץ על "התחבר" בחלק העליון של המסך, כל מה שקורה הוא שעובר פס שחור למעלה מימין לשמאל שמסתיים בקווים שחורים קצרים כמצולם, ונעלם מייד:
צפה בקובץ המצורף 56756


אם אני לוחץ על right-click על "התחבר", אני מקבל את המסך הבא:
צפה בקובץ המצורף 56757
שבו אין את האפשרות של "הישאר מחובר", ויש ריבוע שמזכיר check-box, אבל הוא לא.


לאחר מילוי הפרטים ולחיצה על "התחברות", אני מקבל את המסך הבא:
צפה בקובץ המצורף 56758
ואז לפעמים אני מחובר, ונדמה לי שלפעמים לא.

בכל מקרה, זו לא נראית התנהגות תקינה.

מה עושים?
היי, מצאנו את הסיבה לבעיה, יטופל בהקדם. צפה פגיעה בקרוב ;)
 
  • Like
Reactions: AK1

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור