מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך


It takes a very brave man to show his soul in front of everyone.
עבורי החצוצרן הגדול מכולם ומי שמגלםצבמהותו את כל הג'אז הזה....חודש טוב
 

אפשר להשיג את זה בדיסק?
זה מ diane לא? אז ודאי שניתן להשיג.
קטע, הייתי בטוח שיש לי אותו, הלכתי לבדוק ויש לי כמה אחרים מסטיפלצ'ייס..צריך לדוג גם את זה...עוד משימה. איזה כיף שלא עברתי לקבצים, חצי מהכיף היה אובד...;)
 
אתה צודק shokroun :).

IMG_20211205_000123_BURST001_COVER.jpg

IMG_20211204_235524.jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG_20211204_235524.jpg
    IMG_20211204_235524.jpg
    KB 174.2 · צפיות: 17
  • IMG_20211205_000123_BURST001_COVER.jpg
    IMG_20211205_000123_BURST001_COVER.jpg
    KB 85.8 · צפיות: 15
למה לי - שמעון בוסקילה
upload_2021-12-5_10-35-20.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • upload_2021-12-5_10-35-20.jpeg
    upload_2021-12-5_10-35-20.jpeg
    KB 10.5 · צפיות: 13
5599D35B-4121-474C-B499-B73E9222E0EB.png
 

תמונות מצורפות

  • 5599D35B-4121-474C-B499-B73E9222E0EB.png
    5599D35B-4121-474C-B499-B73E9222E0EB.png
    KB 510 · צפיות: 11
אני אוהב אותו
7DE1A631-409F-455D-B6CA-5F7D42799FC5.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 7DE1A631-409F-455D-B6CA-5F7D42799FC5.jpeg
    7DE1A631-409F-455D-B6CA-5F7D42799FC5.jpeg
    KB 116.3 · צפיות: 11
חידשת לי ! נשמע לורי אנדרסון פינת פייתפול אבל יותר קליט ועשיר, יש איזה הקלטה ראויה לציון מבחינת האיכות?
לא הבנתי את השאלה, בגדול האלבום כולו מוקלט מדהים!
 

לא הבנתי את השאלה, בגדול האלבום כולו מוקלט מדהים!
אוקיי, זה האלבום ספציפי,
הייתי בנסיעה, בין רמזור לרמזור, ושמתי יוטיוב אקראי...תודה !
 
קטע מהנה .
 

 

תמונות מצורפות

  • 16390480791574306721029570078759.jpg
    16390480791574306721029570078759.jpg
    KB 78.1 · צפיות: 107
נערך לאחרונה ב:
  • Like
Reactions: omi
קטע ליום סגריר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור