מתלבט בין sony x95 לסמסונג qn90a אשמח לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא nivtol
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nivtol

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לצוות האתר .
נמצא על סף הזמנת טלויזיה חדשה ומתלבט הבין 2 סקירות מהממות של איציק על סוני x95j וסמסומנג qn90a
בגודל 65 אינץ

מטרת הצפייה הינה שידורים רגילים - ספורט וקצת סוני ps5

הייתי די נעול על סמסונג - אבל הבנתי שלארץ הם לא מביאים את הפנל va כמו בארהב אלה פאנל ips ads וראיתי סרטוני יוטיוב שמציינים שהבדל בין va לפנל ads ips החדש הוא שמים וארץ מבחינת קונטראסט .

תחילה שקראתי את הסקירה שלך על הסוני הייתי על סף עסקה של 9200 בגודל 65 אינץ .
עכשיו לאחר הסקירה החדשה על הסמוסנג אני די מבובל
ואשמח לעזרה ולהבנה - האם הדגם שבדקת הינו בעל פאנל va או ips ads
ואיך יכול ליהות שהקונטרסט של הסמסונג יותר גבוה משל הסוני בעל פאנל va.

בכבוד רב
ניב
 

הסוני טובה יותר
הסמסונג סובלת מאור חזק וצהבת כשל פלורסנט. והופך צהבהב כזה.
הסוני בעל תמונה אמיתית וחיה.
אין מה להשוות.
 
שלום לצוות האתר .
נמצא על סף הזמנת טלויזיה חדשה ומתלבט הבין 2 סקירות מהממות של איציק על סוני x95j וסמסומנג qn90a
בגודל 65 אינץ

מטרת הצפייה הינה שידורים רגילים - ספורט וקצת סוני ps5

הייתי די נעול על סמסונג - אבל הבנתי שלארץ הם לא מביאים את הפנל va כמו בארהב אלה פאנל ips ads וראיתי סרטוני יוטיוב שמציינים שהבדל בין va לפנל ads ips החדש הוא שמים וארץ מבחינת קונטראסט .

תחילה שקראתי את הסקירה שלך על הסוני הייתי על סף עסקה של 9200 בגודל 65 אינץ .
עכשיו לאחר הסקירה החדשה על הסמוסנג אני די מבובל
ואשמח לעזרה ולהבנה - האם הדגם שבדקת הינו בעל פאנל va או ips ads
ואיך יכול ליהות שהקונטרסט של הסמסונג יותר גבוה משל הסוני בעל פאנל va.

בכבוד רב
ניב
הי ניב,
שווה שתביט בטלויזיות בעצמך. לנתונים על הנייר, חשובים ככל שיהיו, הם רק על הנייר.
הנה סיכום שלהם מאתר נוסף.
https://www.rtings.com/tv/tools/com...-sony-x95j/21551/21566?usage=1&threshold=0.10

ככל שיש לך שאלות ספציפיות, על המוצרים, נשמח לענות.
תמיר
 
תודה רבה על התשובות - עדין מבולבל .
כי ההשואה שהבאת של המסך של סמסונג מתייחס לדגם האמריקאי ולא לדגם של אירופה שמתבטא באיכות פנל יותר ירודה.
לצערי אין אף חנות שאפשר לראות את שניהם איפה שאני גר - מה גם שבחנויות הם מכיילות למשהו ספציפי .
 

שלום,

אני מתלבט בדיוק באותה שאלה.
ראיתי בחנות סוני x90j וסמסונג qn90a וגם qn85n.
הצבעים של סמסונג ניראו לי יותר חיים, קרובים כמעט ל oled.

אבל כמו שנאמר כאן- קשה לדעת בחנות. גם ראיתי ביוטיוב שאתר rtings הידוע משווה את ה qn90a לאולד של סוני (ולא ל led) , והסמסונג לא מתבייש בכלל.

ועדיין אני מתלבט, בעיקר כי הרבה אומרים כאן שסוני יותר טוב. אז יש לי שתי שאלות:

1. במה שונה הדגם סמסונג qn85 או 90 האירופאי מהמקבילים שלהם בארה״ב
2. האם למישהו יצא להשוות את הסוני והסמסונג הנ״ל בעיניים, ומה דעתו?

תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור