אכן כל מקרה לגופו, הטרינוב מחולל פלאות בשילוב בין הרמקולים לסאב, אך אם זאת מדובר בסאב עם יכולות מדהימות המתעלה על הסאב הקודם שגם היה מחובר לטרינוב, ההבדל בתוצאה ביניהם שמים וארץ.
חשוב להבין, זה לא משנה כמה הרמקול יורד אלה איך הוא יורד למטה.
מעטים מידי הרמקולים שיורדים ל 20 הרץ בצורה שטוחה ולא בפער של +/- 3 dB ולמעלה מזה.
אינטגרציה טובה עם סאב גורמת למיד ולהיי לפרוח.
מתחבר והאמת שזה נכון שבאס נכון,מאוזן,לא מתאמץ וכו גורם לכל שאר התדרים לפרוח(תיאור ממש יפה).
אבל חשוב גם לזכור שמעבר ליכולת או לאי יכולת של הרמקולים הקידמיים לרדת נמוך ובצורה טובה - יש את עניין החדר.
בתדרים האלה - החדר שולט -לא הרמקול .
כמעט ולא נתקלתי(אני בטוח שיש ) - בחדר בגודל ממוצע שמצליח להימנע מדיפים(הפחתים) או בוסטים(הגברים) בתדרים של סביב 200 הרץ ומטה.(שני רמקולים סימטריים - יצרו את אותה "בעיה" מבחינת באס)
אם זה הגבר - מרגישים מיד - גל עומד -מפריע ומציק,שגורם ל "בוץ" שכל אחד שומע בקלות - מזזים מקום ישיבה ,מזיזים רמקולים וכביכול מעלימים את הבעיה .
אם זה הפחת- לא בטוח שתדע שזה שם בכלל - לא בטוח שתרגיש שמשהו חסר בכלל.זה בדרך כלל גם יגרום לגבוהים להיות "מנותקים" וחדים יתר על המידה - כי ה BALNCE הלך.
לרוב זה שניהם יחד - גם הפחת בתדרים מסוימים והגם הגבר בתדרים אחרים.
פה אני באמת חושב שהיתרון הגדול של סאב/סאבים : אתה מכניס - עוד יצרן תדר נמוך לחדר ממקם אותו במקום אחר - והוא יוצר תבנית אחרת של תגובה עם החדר .ברגע שאתה מוצא את המקום הנכון -ששונה מהתנהגות הרמקולים באופן שמחמיא לתוצאה הכוללת - זה הקסם.
מעבר לזה - גם אקוסטיקה טובה וממוקדת מאוד עוזרת - ולמלכודות באס עם אחוזי ספיגה משמעותיים - יש פה משקל קריטי גם.