עזרה בבחירת מסך 75"

  • פותח הנושא פותח הנושא danabi1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danabi1

אוהב את התחום
הודעות
63
מעורבות
0
נקודות
6
שלום,
אני מעוניין לרכוש מסך "75. התקציב הוא 5,000-6,000.
מתלבט בין הדגמים האלה:
LG 75UN7180
LG 75NANO75VPA
Samsung UE75TU7100

אשמח לעזרה.
תודה
 

נערך לאחרונה ב:
שלום,
אני מעוניין לרכוש מסך "75. התקציב הוא 5,000-5,500.
מתלבט בין הדגמים האלה:
LG 75UN7180
LG 75NANO75VPA
Samsung UE75TU7100

אשמח לעזרה.
תודה

עדיפות למסכי סמסונג בעלי פאנל VA המתמודדים היטב בתנאי תאורה חשוכים. מאשר פאנלי IPS.
 
איזה דגמים כאלה יש בתקציב שלי?
 
UE75TU8000

זה הדגם החדש. עולה 4500-5000

אבל לפעמים דגמים מלפני שנה שנתיים נותנים יותר איכות תמורת הכסף. אני אוהב את סדרת ה ru8000, אם אתה מוצא
 

UE75TU8000

זה הדגם החדש. עולה 4500-5000

אבל לפעמים דגמים מלפני שנה שנתיים נותנים יותר איכות תמורת הכסף. אני אוהב את סדרת ה ru8000, אם אתה מוצא

לא עדיף לקנות במחיר הזה את ה-LG NANO75 שהיא בטכנולוגיית NanoCell ? היא לא יותר מתקדמת? מה העדיפות של הסמסונג הזאת על פני הNanoCell?

תודה!
 
לא עדיף לקנות במחיר הזה את ה-LG NANO75 שהיא בטכנולוגיית NanoCell ? היא לא יותר מתקדמת? מה העדיפות של הסמסונג הזאת על פני הNanoCell?

תודה!


האמת.... לא יודע. האם הנאנוסל באותו מחיר של ה סמסונג?
אני קניתי ru8000 לאחר השוואה לכל מיני דגמים אחרים. אוהב את התמונה, הממשק, אפילו השלט.
ראיתי גם LG שנראו נהדר, אבל במחיר כפול...
 
האמת.... לא יודע. האם הנאנוסל באותו מחיר של ה סמסונג?
אני קניתי ru8000 לאחר השוואה לכל מיני דגמים אחרים. אוהב את התמונה, הממשק, אפילו השלט.
ראיתי גם LG שנראו נהדר, אבל במחיר כפול...

הנאנוסל הזאת עולה כמו הסמסונג (5,700).
אבל זה דגם הנאנו הזול יותר (NANO75). אני לא בטוח מה ההבדלים ובמה היא פחות טובה מהNANO80 ו-NANO90...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור