exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,429
- מעורבות
- 3,335
- נקודות
- 113
גיא.
פוסט ככה יפה, אבל ללא הדובדבן?
קרי תמונות.
אלא אם כן, לא לרוחו של הבעלים, אז ברור.
עם זאת, בהחלט תודה.
אני התרכזתי בסאונד, לגבי תמונות של החלל, אלה כבר הועלו ע"י רן בשרשורים קודמים שלו.
גיא.
פוסט ככה יפה, אבל ללא הדובדבן?
קרי תמונות.
אלא אם כן, לא לרוחו של הבעלים, אז ברור.
עם זאת, בהחלט תודה.
ועוד משהו, לצערי שכחתי לבקש מרן לכבות את הRC ולשמוע במצב פלאט. יש מצב חזק שבסלון כמו שלו, שהוא טוב מאוד מבחינה אקוסטית, מה זה טוב, מצויין, גם במידות וגם בטיפול הפסיבי (ויש שם גם אם לא רואים, רצפות עץ ווילונות וקירות כפולים עם חומרי בליעה וכנל תקרה) כל מערכת טובה היתה נשמעת טוב. ולרן יש מערכת מצויינת עם הווילסונים והנגרה, ציוד בעשירון העליון של ההי אנד, אז מה שאני אומר בעצם זה שקשה לי מאוד לבודד את התוספת השולית של הטרינוב כשלעצמו. כן שמעתי הבדלים ברורים בין מצבי הפוקוס של הטרינוב (נקודה צרה של סוויט ספוט מול פיזור יותר רחב) וזה היה ממש כמו קסם בלחיצת כפתור.
באובר אול, תוצאה מדהימה.
מתן היקר, איך זה למעלה מתחבר עם זה למטה?דוד! איזה סלון טוב, תגיד לי? בלי תיקון אקוסטי שומעים שם גל עומד שמרסק אבנים בכליות ויכול לפוצץ קערות קריסטל, על מה אדוני מדבר? גם אין שום אלמנטים של פיזור, אז הכל נשמע רחוק אי שם בהרי החושך, עם ה- 5 מטר שיושבים מהמערכת.
בקיצור, הממזר עבד עלי כמה פעם עם הטרינוב. אני חיפשתי להיפטר מהסטריליות הזאת ולשמוע את המערכת בפלאט. אבל הסטריליות לא קשורה לזה. היא נשארה איתנו כשהיה RC דלוק, וגם כשהיה כבוי. ואולי היא פשוט אצלי בראש.
ב !
מתן היקר, איך זה למעלה מתחבר עם זה למטה?
בקיצור, איך מערכת נשמעת סטרילית כאשר הבאס מאפיל על השאר?
מהניסיון המועט שלי, - זה נתפס כבלתי אפשרי....
כל שנשאר כנראה, הוא להגדיר "סטרילי"
א. אתה צודק, אני ילד קקה ומתנצל בפניך כאן. זו קריאה לכל מי שקורא את זה: אל תזמינו אותי אליכם! אני גם לא עומד בזמנים, וגם מתבכיין על חניות. עסקה לא כדאית, בקיצור.שמחתי לארח אותך מתן. לוחות זמנים זה לא הצד החזק שלך.
מצטער על המבחנים העיוורים שנאלצת לעבור, מבלי לדעת אם הטרינוב מנגן, אם הסאב בכלל משתתף וכיוצ"ב, המטרה הייתה שתקשיב ללא כל דיעות קדומות.
למדתי מספיק כדי לדעת שלפרק מערכת לרכיביה ולתת להם ציון בנפרד, זה מעשה עוולה ואיוולת כאחד. לכן, אני לא יודע אם הסאונד הממכר הזה היה בגלל הטרינוב, הווילסונים או הנגרה. אבל מהיכרותי עם הווילסונים הישנים (לפני יותר מעשור) , אז היה להם סאונד קליני עם תיבה מתה, המוזיקליות ששמעתי אצלך היתה משהו אחר לגמרי. אותה תיבה מתה עם אפס רשרושים ו"הילה" מיותרת מסביב, אבל עם מוסיקליות וטונאליות מקסימה. יש לי הרגשה (מסוייגת) שזה המגברים.במהלך ה-חודשים האחרונים היו כאן כ- 40 אנשים שונים, שחוו את השילוב הזה, של Trinnov, עם Nagra ו- Wilson , מניח שחלקם אהבו יותר וחלקם אהבו פחות, יש כאן הרבה עניין של טעם אישי ואין כאן חשיבה או רצון שכולם יתעלפו, מה שהיה חשוב מבחינתי, זה שהם נחשפו לטכנולוגיה המאוד מורכבת ולוורסטיליות העצומה של החברה הזאת.
נכון, ללא ספק. אבל אני עדין מסייג ואומר - שצריך לעמת את זה, לדעתי, מול חדר מטופל. אני לא אהיה חנדה'לה ונחמד כמו ני-רו שיוצא אליך חמשושים, צר לי. אני גם פולני, גם נרגן, וגם דעתן.קל היה להבין מה אתה חושב על הסאונד, בכל פעם שניטרלתי לחלוטין את מה שטרינוב עושה, זה אכן לא ממש כוחות.
נתראה שוב בקרוב.
רן
כן, הוא לא אוהב יבש. את היבש הוא השאיר לי בעוגיות.איזה "סטריליות " אצל רק ,כל הזמן משכנע אותו להוריד קצת מהרטיבות , הבן אדם בונקר !
אם רק היית מגיע בזמן כפרה...כן, הוא לא אוהב יבש. את היבש הוא השאיר לי בעוגיות.
ציפיתי מינימום סושי.
איכס איזה דיבור דוחה, אל תיקח את זה שנתנו לך לבקר בעיר כמובן מאליו!אני, בניגוד לעמיתיי התל אביביים, צורך קודם את כל האדם שאני מבקר, ואחר כך את סביבתו. ורק אחר אחר כך, צורך את מערכתו.
לא דיבור דוחה כל כך , גם אני לא אוהב חברים שהעניין המשותף הוא סטריאו בלבד , אם אין משהו מעבר בקשר ,לא מתערבב !איכס איזה דיבור דוחה, אל תיקח את זה שנתנו לך לבקר בעיר כמובן מאליו!
אני חזק ברכש, לא במתכונים.
היו כאן הרבה אנשים בימים האחרונים, תוהה אם הגיעו לשמוע את הסאונד המעודכן של Wilson, או לחסל לי את המלאי שהבאתי מ:
https://www.fika.co.il/
מקום לא רע.
רן