מגבר בייבוא אישי

  • פותח הנושא פותח הנושא Avshoosh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עלות מגבר בחול כ 2500
על זה אתה צריך לשלם שילוח?
 
עלות מגבר בחול כ 2500
על זה אתה צריך לשלם שילוח?
2400 כולל משלוח
 

תודה על הדאגה אני מבין שזה לא מתוך התנשאות, מכיר את הפורום הזה הרבה שנים, בקושי פעיל בו היו לי כמה משתמשים עם השנים.. אני בתחום 15 שנה לא מגדיר את עצמי אודיופיל.

ביקרתי בחנויות, לא התאים לי פער המחיר.
אז אתה כבר יודע איך זה עובד :)
בהצלחה עם הרכישה והכי חשוב- תהנה מלא!
 
אז אתה כבר יודע איך זה עובד :)
בהצלחה עם הרכישה והכי חשוב- תהנה מלא!
תודה לך
 

לך בכוחך זה! ככה ייעשה ליבואנים שמתמחרים כפול.
 
טוב המגבר הגיע בשעה טובה, פדקס לקחו את הזמן ומעט כסף.
סה"כ מעמ למדינה 450₪
כסף לפדקס הגנבים 150₪
שבועיים וקצת והיפיוף הזה פה
מצרף תמונות מקווה שתהנו כמו שאני נהנתי
 

כלומר, 3000 ש"ח למגבר שבארץ היית מקבל ב- 4250 ש"ח אם אני מבין נכון?
 
לא מצליח משום מה לצרף תמונות:(
 

30% פחות.
לא מבוטל.
נייס.
תודה, יכול להיות שהמבצע היה על המגבר היישן שלי בטרייד, בכל מקרה באתר של פיוז כתוב 5200₪.

לא משנה קניתי בגלל ש-ידי לא משגת בסכומים הנ"ל, מאוד שמח על הבחירה שידרוג משמעותי בשבילי סאונד נקי בלאנס טוב מאוד דינמי הרבה כוח יחסית ובאס הדוק, נראה מצוין כבד בנוי טוב מצדיק את המוניטין לדעתי.

חבל שאני לא יכול להעלות תמונות
 
30% פחות.
לא מבוטל.
נייס.
רק אחריות = 0...
30% זה אחלה, עניין הוא מאיזה סכום...
 

הזמנתי Denon X2600h בבלאק פריידיי 2019 מאמזון.
שילמתי מעט יותר מחצי מחיר בארץ, עד הדלת.

בעקבות ההתנסות גם את מגבר הסאבים שלי הזמנתי מבית מלאכה בחו"ל.
 
המחיר בארץ מאוד גבוה.
תפעיל את כושר המיקוח,היה לא כל כך מזמן,מגיב אחד שטען שלכל חנות יבואן שמגיע מקבל 25% הנחה,לי אין אין המזל הזה.אצלי הם גונחים שאחרי 10/15%הם נכנסים להפסד או חוסר כדאיות.
 
תפעיל את כושר המיקוח,היה לא כל כך מזמן,מגיב אחד שטען שלכל חנות יבואן שמגיע מקבל 25% הנחה,לי אין אין המזל הזה.אצלי הם גונחים שאחרי 10/15%הם נכנסים להפסד או חוסר כדאיות.
תספר את זה לנמר שמבחינתו מחיר המפורסם על ידי החנות הוא סתם מספר חסר חשיבות
 

תספר את זה לנמר שמבחינתו מחיר המפורסם על ידי החנות הוא סתם מספר חסר חשיבות

לא לא רוזי. ואני לא מכיר אותך כאחד שהוא שטוח כמו פלטה. מה שכתבתי הוא דבר מאוד פשוט. המחיר המוצהר הוא לא המחיר הסופי. אם עד היום לא הבנת את זה אז וואלה. אתה כנראה בריטי או שוויצרי.
 
הזמנתי מארה"ב emotiva mc-700 ב-707$

קיבלתי סמס מהדואר עם לינק לאתר ממשלתי לשלם 390 שקל מיסים
 
הזמנתי מארה"ב emotiva mc-700 ב-707$

קיבלתי סמס מהדואר עם לינק לאתר ממשלתי לשלם 390 שקל מיסים
בדיוק 17% מע״מ. יצאת בזול. איפה הבעיה?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור