דעתכם ! סמסונג נוט 9

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,413
מעורבות
386
נקודות
83
עד היום רכשתי לילדים מכשירי ביניים שתמיד איכזבו !!
במיוחד ביכולות צילום אבל גם כל התיפקודיות של המכשיר היתה בינונית.
חשבתי לרכוש מכשיר פרימיום מדור אחד או 2 אחורה !
כרגע מה שקפץ וזמין זה הנוט 9 עם מסך 6.4 , 8 גיגה רם ו500 גיגה זיכרון .
המחיר סביב 1800 שח
מה דעתכם ???
 

שווה לבדוק גם NOTE 10 LIGHT במחיר דומה
 
עד היום רכשתי לילדים מכשירי ביניים שתמיד איכזבו !!
במיוחד ביכולות צילום אבל גם כל התיפקודיות של המכשיר היתה בינונית.
חשבתי לרכוש מכשיר פרימיום מדור אחד או 2 אחורה !
כרגע מה שקפץ וזמין זה הנוט 9 עם מסך 6.4 , 8 גיגה רם ו500 גיגה זיכרון .
המחיר סביב 1800 שח
מה דעתכם ???

8 RAM זה לא מספיק..דלג הלאה
 
8 RAM זה לא מספיק..דלג הלאה
לא הבנתי עם אתה מסטלבט או לא !
אבל בגדול אני מדבר על התאימות של המכשיר שהוא 2 דורות + אחורה לימינו.
מישהו ברצינות.
הים עדיף מכשיר פרמיום ישן על מוצר בינוני מודרני
 

תקנה כבר דור 5G.
 

בהוט מובייל אמורים שהאינטרנט והטלפוניה הרבה יותר מהירים וממליצים לי לנסות ולעבור לדור 5.
יש להם כבר כמה חבילות הזולה ביותר היא 60 ₪ לחודש ו-500 גיגה בייט.
טלפון נייד שתומך ב-5G עולה כ-1,190 ₪. כל אלה שרוצים להיות ברשת צריכים טלפון עם 5G.
 
בהוט מובייל אמורים שהאינטרנט והטלפוניה הרבה יותר מהירים וממליצים לי לנסות ולעבור לדור 5.
יש להם כבר כמה חבילות הזולה ביותר היא 60 ₪ לחודש ו-500 גיגה בייט.
טלפון נייד שתומך ב-5G עולה כ-1,190 ₪. כל אלה שרוצים להיות ברשת צריכים טלפון עם 5G.

אם יש לך 5G, תריץ speedtest ושים פה תמונה
 

אין לי, עדיין בדור רביעי.
 
מה שחשוב עבורנו בנייד זה אזור כיסוי + latency.

רוחב פס LTE /4G מספק כבר מעל או מעבר. היני אצלי בבית אני מקבל 12mbps. זה בהחלט מספיק, אין אתרים שמזרימים בקצבי כאלה

בקיצור, שלא יבלבלו אותכם, בטח לא חבילה, זה לא מעניין.

מה כן?

- מה ה-latency
- מהירות download מובטחת (מינימלית)
 
אהה, פרט שאתה בטח מכיר.

כשאומרים על 5G מתכוונים ל-mmWave
זה דורש הקמת אנטנות זהירות כל כמה מטרים, וזה לא יקרה בארץ. גם הטכנולוגיה עצמה לא מאושרת ומכשירים לא ימכרו בישראל.

אגב, LTE בארה"ב מגיע ל-53Mbps. הלוואי בארץ.
 

אנחנו רק בהתחלה (הקורונה בתווך), אני צופה שנשתפר בישראל עד סוף שנת 2012.
 
אהה, פרט שאתה בטח מכיר.

כשאומרים על 5G מתכוונים ל-mmWave
זה דורש הקמת אנטנות זהירות כל כמה מטרים, וזה לא יקרה בארץ. גם הטכנולוגיה עצמה לא מאושרת ומכשירים לא ימכרו בישראל.

אגב, LTE בארה"ב מגיע ל-53Mbps. הלוואי בארץ.
ממש לא נכון,
5G מוגדר בעיקר לתדר 3.5 ג'יגה (עד 3.8 ג'יגה) אבל יכול לעבוד גם ב 700 מגה וב 2600 מגה
גם ל mmWave
אבל עדיין לא בארץ,
זה המכרז לתדרים בארץ:
https://www.gov.il/en/departments/news/12082020_2
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור