ניו בלאנס 990 גירסה 5

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113

קונה את הנעלים האלה שנה שביעית ברציפות (הגרסאות התואמות), שוות כל ש"ח.​
 

אני קונה לבת שלי כאלה בארה"ב, מאוד נוחים להליכה, אבל כמו כל הנעלה זה אינדיוידואלי
 
נעל שהיא רפרנס לאיכות.
בד''כ אנשים שרוכשים זוג כזה ממשיכים אחכ להחליף רק לזוג דומה, כמו תומר.
 

נעל שהיא רפרנס לאיכות.
בד''כ אנשים שרוכשים זוג כזה ממשיכים אחכ להחליף רק לזוג דומה, כמו תומר.
זה אינדבדואלי, עשו לי כאבי גב...
 
היה לי עם חברות אחרות. כנראה שלא מתאים למבנה רגל.

אני אישית מתאמן עם Mizuno, אבל זה גם לריצה. וגם תלוי לאיזה מרחק.
 
קרא לי בעבר, הסנדלר שלי מוסיף לי מאז חתיכות עור סנטטי לשני הנעליים (לאגודלים) ועוד 100 ₪ לכיסו ;).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור