ראש shure v15iii

  • פותח הנושא פותח הנושא Ezbalagan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ezbalagan

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
חדש פה וזוהי הודעתי הראשונה.
קיבלתי פטיפון לנקו l78 ואיתו כמה ראשי shure v15 רובם 3 וחלק 4.
להבנתי זה ראש מעולה . לפחות היה פעם
ושאלתי היא האם שווה להשקיע במחט איכותית או שהראשים האלה אבודים ולא שווה להשקיע בהם כפי שנאמר לי באדר.
תודה
 

ברוך הבא, יש מחטים של jico שאמורות להיות טובות כמו המקוריות.
אם תבחר מחט חליפית זולה יותר (70$) לדעתי לא תשיג את האיכות המקורית של הראש ואז עדיף להחליף ראש בשלמותו.
אגב, יכול להיות שהראשים תקינים ונשמעים אחלה.
בהצלחה.
 
מניסיוני , המחטים של ג'יקו הן אף עדיפות על המקוריות של שור.....
ואכן ניתן להגיע עם הראש הזה לתוצאות מעולות
 
עזוב מה שאמרו לך באדר!
בזמנו קיבלתי מחבר ראש חדש באריזה ללא שימוש,בן 10 שנים לפחות,דגם 3 ונאמר לי אותו דבר.
הראש עבד מצוין,עד שלאחר מספר שנים של שימוש נשברה המחט.
קניתי באדר מחט חלופית,נשמע על הפנים.
לשיקולך אם להחליף ראש ומחט או לחפש מחט איכותית.
 

גם לי יש ראש שור . 4 . והמחט שבורה . פטיפון טורנס . נחפש מחט איפו שהיציעו לי כאן בשירשור
 
ברוך הבא, יש מחטים של jico שאמורות להיות טובות כמו המקוריות.
אם תבחר מחט חליפית זולה יותר (70$) לדעתי לא תשיג את האיכות המקורית של הראש ואז עדיף להחליף ראש בשלמותו.
אגב, יכול להיות שהראשים תקינים ונשמעים אחלה.
בהצלחה.
איך מגיעים . ליקנות מחט מימנו ? תודה . אני חלש באנגלית
 
תודה . מצאתי בעזרת אבא גוגל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור