מישהו הצליח?

  • פותח הנושא פותח הנושא נמר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,111
מעורבות
4,273
נקודות
113
אז רצה פה פרסומת שמבקשת לזהות את שם המותג. אפילו לי לא גילו מהו המותג. יש לי כמה הימורים. מה אתם אומרים, על מי מדובר?


https://dtown1.landpage.co.il/
 

שלח את התשובה שלך. אם אתה צודק אתה תזכה בפרס.
 
ליברה חברת ביטוח
 

תן רמז, זה אודיו? וידאו? ביטוח?
 
חחי הפוך בלי י
 

תמונות מצורפות

  • חחי.jpg
    חחי.jpg
    KB 54.9 · צפיות: 131
Tannoy.
 

תה ויסוצקי !!
אבל זה Tannoy :)
 
נערך לאחרונה ב:
אם לא מזהים, אולי יש להם בעיית מיתוג
 
נמר פתחת חברה חדשה עם לוגו הזה?
 

מרידיאן הפוך (?)
 
כפרה, הדרכים האלה לייצר לידים כבר לא עובדת. יאללה, תתקדם. :)
 
כפרה, הדרכים האלה לייצר לידים כבר לא עובדת. יאללה, תתקדם. :)

לא חביבי. אל תחשוד בכשרים, זה עושה אולכוס. הקמפיין הזה הגיע אלינו דרך מחלקת פרסום, מחלקה נפרדת לחלוטין מהתוכן. הם אפילו לא אמרו לי על מה מדובר על מנת שלא יודלף. ובאמת מסקרן אותי לדעת מזה. והאמת, שאני זרקתי ניחוש. כמובן שאני לא משתתף רישמי ולא אבקש לקבל פרס. אבל הרעיון מדליק והניחושים עוד יותר.
 

תנחש, מה אתה עושה בלאגן...
מקסימום תזכה במכונית.
ד"א מה הפרס...?

על משקל "אם אין מה להרוויח, אין מה להפסיד"?
אני חולק עליך.
דף נחיתה ריק, לא נותן שום ערך, לא מכיל שום מידע, סתם גוער בך למסור פרטים אישיים כדי שיוכל לצבוע אותך ולהנגיש לך פירסומות אח"כ. ועל מה זה משחק? על אגו של משועממים. כמה ישראלי וכמה אגרסיבי.

למה לי לנחש? מה יצא לי מזה? פרס? באמת? וואלה. גם אם באמת יחלקו, מה הסיכוי שתקבל? 1 ל- 1000? ואיזה פרס? זה מספיק עבורך כדי למסור פרטים אישיים ולהכנס לעוד עשר רשימות תפוצה שהמכנה המשותף של כולן הוא: "מתעניין בלייפסטייל" / "אודיופיל" / "אוהב סאונד" / "אוהב וידאו"? עבורי לא.

הנה, בוא תנחש מה זה, ואם תזכה, אתן לך פרס:
Screen20Shot202017-01-0320at204.52.2020PM.png


ובלי קשר לזה, אתה יודע שאני מתגעגע אליך, אני מקווה. ואם לא ידעת אז אומר זאת כאן: אני מתגעגע אליך!
 
אני סימנתי שאני לא מעוניין לקבל מידע פרסומי
אם אקבל מידע פרסומי אזכה בפרס של 1000 שקל דרך בית משפט ללא הוכחת נזק !!
(עשיתי זאת בעבר 3 פעמים וקיבלתי 3000 ש"ח)
אבל מסכים מה שנאמר מעלי שלא מציינים מה הפרס והאתר לא צריך לאפשר זאת !!
 

אני סימנתי שאני לא מעוניין לקבל מידע פרסומי
אם אקבל מידע פרסומי אזכה בפרס של 1000 שקל דרך בית משפט ללא הוכחת נזק !!
(עשיתי זאת בעבר 3 פעמים וקיבלתי 3000 ש"ח)
אבל מסכים מה שנאמר מעלי שלא מציינים מה הפרס והאתר לא צריך לאפשר זאת !!

בדקתי את עניין הפרס והחשיפה של מהו הפרס. ענו לי שאם יחשפו את הפרס יחשפו את שם החברה. ואז הלך הכל.
דבר שני, מכיוון שזה נעשה באתר שלי, אז אם אתה תובע ומרוויח 1000 שקל (במידה ויעשו פדיחה), אל תשכח שזה בזכותי, אז זכור את זה ביומולדת הבא שלי. 1.11 אגב.
 
upload_2020-12-15_10-18-38.png


נראה לי מכשיר ליצור נקניקיות מרגז..
או לפחות את הקונדום של הנקניקיה..
גם אני מתגעגע כפרה..:בכי:
 

תמונות מצורפות

  • upload_2020-12-15_10-18-38.png
    upload_2020-12-15_10-18-38.png
    KB 471.5 · צפיות: 591
בדקתי את עניין הפרס והחשיפה של מהו הפרס. ענו לי שאם יחשפו את הפרס יחשפו את שם החברה. ואז הלך הכל.
דבר שני, מכיוון שזה נעשה באתר שלי, אז אם אתה תובע ומרוויח 1000 שקל (במידה ויעשו פדיחה), אל תשכח שזה בזכותי, אז זכור את זה ביומולדת הבא שלי. 1.11 אגב.
מזל טוב כפרה עליך. גדי זה הכי, אחי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור