INNUOS ZEN MK 3 - עדכון

  • פותח הנושא פותח הנושא נוריאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הכי טוב אם כונן CD היה חיצוני, מוזיקה מזרימים היום. ריפ עושים פעם אחת וגמרנו. חריץ הזה סתם מגנט לאבק
 

ישנם מכשירים שיובאו בזמנו ע״י חיים למפיזטור, והם מנגנים מספר שנים בארץ.
הם נשמעים נשלטים ממש טוב .
בזמנו נידלקתי על הרעיון כי אני לא אוהב כלבי usb שאצלי במערכת הוכחתי לעצמי
שיציאות אחרות מתאימות יותר.
שיצא לאור המכשיר בגרסת הסטייקמנט למרות מחירו בערך 10000 אירו וזה לא הפחיד
אותי כי העיקר התוצאה.
לחברה במינכן היה חדר בו הוצגו הסטייטמנט וקודמו שעלה מחצית.
בבדיקות בחדר הם הוצגו בהשמעה A B היה הבדל קטן ובטח לא שווה הכפלת מחיר.
 
אני אוהב כמה שפחות מכשירים. בא לי למכור את הטוטלדאק שלי ולשלוח את הממיר של weiss להוספה של כניסת רשת.

חטפתי אלרגיה ממכשירים, כבלי חשמל וכבלים אחרים. אולי זו סתם תקופה ואני עושה טעות.
 
הםם.. CD לא נחשב? :D

לא מבין את התגובה. הסבר בבקשה?
 

הכי טוב אם כונן CD היה חיצוני, מוזיקה מזרימים היום. ריפ עושים פעם אחת וגמרנו. חריץ הזה סתם מגנט לאבק

נכון שהיום רוב האנשים שומעים מסטרימינג, אבל אני לא.
אני מעדיף הורדות - נשמע יותר טוב: יותר תחום תחתון, מרקם טונלי יותר עשיר, ויותר אוויר ובמה.

לגבי האבק, אם זה מטריד אותך שים מפית חמודה -
טיפה יותר זול ופחות מסורבל מכונן חיצוני.
 
אני מניח שהוא לא פועל כשהמערכת מנגנת.

אותי יותר מדאיג הדיסק הקשיח, למען האמת.
הדיסק הקשיח שולח הקובץ לזכרון , הוא לא מסתובב כשאתה מנגן
 

מיכאל יודע יותר טוב ממני איך העסק אצלי , רשמתי בצוואה המחשב למיכאל , הוא בכלל לא שלי ;)
 

נכון, פספסתי את זה.

מתחת ל-CD של TEAC רואים דיסק SATA 2.5 אינצ'

Rapallo_InnuOS_IN-ZEN-INSIDE.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Rapallo_InnuOS_IN-ZEN-INSIDE.jpg
    Rapallo_InnuOS_IN-ZEN-INSIDE.jpg
    KB 118.7 · צפיות: 573
לא ממש. ישמש כסטרימר לכל דבר.
 

הפוסט הזה של מר נוריאל מראה שאודיופילים ששומעים מוסיקה קלאסית צריכים להשקיע הרבה כסף בשביל ממש להנות מהמוסיקה מהמקור הדיגיטלי שלהם (ולא רק).
מי ששמוע רוק ופופ יכול להגיע לנחלה בפחות מזה (בלוסאונד למשל)
 
אתה טועה זה ממש לא נכון, סאונד טוב צריך לכל סוגי המוזיקה.

ובבלוסאונד בכל מקרה לא הייתי משתמש.
 

למה רק מוסיקה קלאסית , רוב המוסיקה שאני שומע אינה קלאסית,ובלי מקור טוב אני נחנק
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור