הייתכן??? שובה של הענקית???

  • פותח הנושא פותח הנושא גיא
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,475
מעורבות
1,377
נקודות
113
אני אאמין כשאראה את זה קורה. צמרמורת חולפת בגופי רק על המחשבה.

https://m.ynet.co.il/articles/58461590

מה אתם חושבים, יקרה או לא יקרה? ואם כן, האם יפתח לארץ וכמה יעלה לנו לקחת חלק בחגיגה המופלאה הזו?
 

כמה געגועים...הייתי מבלה שעות בין המדפים בסניף מגדל האופרה באלנבי ת"א. היינו גרים בשכירות שתי מטר ממנו בפינת פינסקר.איזו תקופה יפה...:מאזין:
 
כנראה שהמדיה שהספידו כל כך הרבה שנים היא זו שתציל את הסיפור הזה.
 
כמה געגועים...הייתי מבלה שעות בין המדפים בסניף מגדל האופרה באלנבי ת"א. היינו גרים בשכירות שתי מטר ממנו בפינת פינסקר.איזו תקופה יפה...:מאזין:
גרתי ברחוב ירדן שמתחיל ממש ליד מגדל האופרה וחפרתי שם את התקליטים.... אבל האוזן השלישית תמיד היו יותר מעניינים...
 

דעתי הלא פופולארית .
לא ישרדו !!
רק על וניל וכמה אלפי משוגעים לדבר אין סיכוי .
אולי יתחילו לשווק פטיפונים פח אול אראונד כזה ( פטיפון עם רמקול ) ואז יצתרפו עוד כמה אלפים בגלל הפוזה ( כי ברור שפטיפון פח נשמע פח )
לא נראה לי שיש צפי להצלחה אלה עם כן ימציאו את הגלגל מחדש
 
בתחילת שנות ה90 לא היו חסרות חנויות מוסיקה באזור מרכז ת"א: דיסקוטון בפינסקר,פיקדילי בכיכר דיזנגוף,דיסקסנטר בדיזנגוף,סופר זאוס בתחנה מרכזית החדשה. את האמת אני מתגעגע לתקופה,שהייתי שעות מדפדף במדפים של התקליטורים ואחר-כך עומד בתור עם חבילת דיסקים ביד, עד שהיה מתפנה נגן עם אוזניות להשמיע. היום הכל נגיש יותר,אבל שום דבר לא יחליף חווית קניה בחנות פיזית.;):בכי:
 
בסוף ימיהם מכרו בעיקר דיסקים ובגלל שהפורמט הזה כמעט מת הם סגרו
עכשיו יפתחו עם תקליטים בעיקר ולא רואה הבדל בינם לבין חנויות אחרות שפתוחות ומוכרות היום תקליטים
 

סופר זאוס בתחנה מרכזית החדשה.

ביום חמישי כשהייתי חוזר מהצבא, איך שהייתי יורד מהאוטובוס, הייתי נכנס לחנות.

כאילו שזה היה אתמול.. עברו 25 שנים. אבל לא מתגעגע
 
אני אאמין כשאראה את זה קורה. צמרמורת חולפת בגופי רק על המחשבה.

https://m.ynet.co.il/articles/58461590

מה אתם חושבים, יקרה או לא יקרה? ואם כן, האם יפתח לארץ וכמה יעלה לנו לקחת חלק בחגיגה המופלאה הזו?

האם ישלחו לארץ.
זאת חנות אינטרנט בלבד
 
האם ישלחו לארץ.
זאת חנות אינטרנט בלבד
א. בוא נראה אם זה אכן יקרה הדבר הזה.
ב. משלוח לארץ זה אחלה, השאלה כמה זה יעלה. רכשתי אין ספור פעמים ערימות של דיסקים באמזון. לפני כמה שנים הם החליטו להתחלק על השכל ועלויות המשלוח הפכו לא סבירות. לדוגמה, דיסקים בשווי 300 ש"ח, מחיר משלוח 270 ש"ח. מאז לא רכשתי יותר און ליין. אולי טוואר ישכילו ויגבו מחיר סביר על משלוח ואז זה באמת יהיה תענוג!
 

כניסה לחנות כזאת היתה מבחינתי, כמו כניסה לארץ הפלאות.
למי שמנוי לשרות סטרימימג טוב עם מכשיר אשר עושה עבודה טובה, לא נראה כי יוותר על הנוחות והמגוון ואינסופי של מוזיקה, לטובת מדיה פיזית.
בכל אופן ידיעה משמחת.
 
אכזבה.. חשבתי שחוזרים פיזית
אני זוכר את הסניף שלהם בירושלים (ברחוב הילל ( או אולי אני מתבלבל וזה שמאי) חנות ענקית, מרווחת עם מבחר גדול. אח"כ פתחו גם בקניון מלחה. חנות יקרה ביחס לתו השמיני ועוד קודם פיקדילי שהיו יותר עממיות. היום אין אף חנות לתקליטים ודיסקים בירושלים (למעט חנויות קטנות לתקליטים יד 2)
 
אל תתלהבו יותר מדי לפי ההיצע בחנות האינטרנטית הם לא מציינים הוצאות ונראה שרוב ההדפסות זולות ורחוקות מלהיות אודיופיליות.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור