שבת שלום,
אקולייזר, במה הוא פוגם בסאונד ?
רובנו מחליפים רכיבים בשווי אלפי שקלים כדי לקבל יותר גבוהים או נמוכים או להבליט תחום תדרים
שאנו אוהבים,למה לא לחבר אקויילזר ?
אני חיברתי.הרמתי קצת את הגבוהים והנמוכים....שיחקתי אותו חצי יום ואהבתי את התוצאה.
לא הבחנתי פגיעה בפירוט,במה,ודינמיות.
אקולייזר, במה הוא פוגם בסאונד ?
רובנו מחליפים רכיבים בשווי אלפי שקלים כדי לקבל יותר גבוהים או נמוכים או להבליט תחום תדרים
שאנו אוהבים,למה לא לחבר אקויילזר ?
אני חיברתי.הרמתי קצת את הגבוהים והנמוכים....שיחקתי אותו חצי יום ואהבתי את התוצאה.
לא הבחנתי פגיעה בפירוט,במה,ודינמיות.