אודיאופליה למתחילים - שאלות על מערכת דו ערוצית בתקציב סטודנטיאלי

  • פותח הנושא פותח הנושא Matan91
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ויש כאלו שעולות פחות ונשמעות נהדר (יחסית). לכן לעולם על תוותר על האזנה. לדעתי גם כדאי שתבנה את המערכת מהרמקולים אחורה ולא הפוך.
בדיוק מה שאני מחפש ;)

רמקול מוניטור אולפני. krk, tannoy וכו’ משומשים יכנסו לתקציב ויכולים לתת תוצאה מהנה מאוד.
מתחיל לחשוב שזה הכיוון, גם כאן אשמח להמלצות על דגמים כדי ללכת להקשיב להם
 
ממש לא , הם בדכ משעממים .
כמו שמתן הציע לך חפש אודיו אנגין מוגברים
או את האקלפיס יתאימו לך יותר .
 

הנקודה שניסיתי להעביר היא שבתקציב הזה רמקול מוגבר כנראה יתן תמורה טובה לכסף. אני לא מכיר את ה audio engine אבל יודע שהם מאוד מומלצים. לי אישית יש נסיון עם ה krk rokit 5 ועם yamaha hs6 ובמחיר שלהם כמשומשים אני חושב שהם מוצלחים.

לא מכיר דרך אחרת לבחור מלבד ללכת ולהאזין
 
עם כל הצער מסכים עם מתן.
כנראה שאתה צריך להקשיב לכמה מערכות ראויות ולהחליט עם אתה רוצה לקפוץ לברכה האודיופילית.
במאות שקלים קונים רמקול אלחותי נייד של jbl.
כל קשר בין זה לאודיופיליה לא קיים.
תחסוך לאט לאט , תקשיב אצל חברים ותלמד .
זה לא בשביל להעליב או חלילה להקטין פשוט משהו צריך לומר את האמת . אתה ביקשתה המלצה לאודיופיל מתחיל לא המלצה איך לגרום למכשיר להוציא קול שדומה למוזיקה.
לדעתי מינימום למתחיל דל אמצעים זה כמה אלפים לרמקול משומש ורסיבר טוב אך ותיק. משם מתחילים .
 
אני חושב שאתה מפספס
לרסיברים שלך אין אלחוטי, אז דאק אלחוטי לא פתרון
אני התכוונתי שמחשב יחובר לרסיבר ב hdmi

עם כל הצער מסכים עם מתן.
כנראה שאתה צריך להקשיב לכמה מערכות ראויות ולהחליט עם אתה רוצה לקפוץ לברכה האודיופילית.
במאות שקלים קונים רמקול אלחותי נייד של jbl.
כל קשר בין זה לאודיופיליה לא קיים.
תחסוך לאט לאט , תקשיב אצל חברים ותלמד .
זה לא בשביל להעליב או חלילה להקטין פשוט משהו צריך לומר את האמת . אתה ביקשתה המלצה לאודיופיל מתחיל לא המלצה איך לגרום למכשיר להוציא קול שדומה למוזיקה.
לדעתי מינימום למתחיל דל אמצעים זה כמה אלפים לרמקול משומש ורסיבר טוב אך ותיק. משם מתחילים .
ממש לא מסכים
אני חושב שמגבר + רמקולים חדשים ב 5000 בהחלט עושים מוזיקה
נכון יש לו כרגע רסיבר בינוני מינוס.
אני הייתי רוכש מדפיים טובים ומגבר בהמשך
לא מכיר כאן יותר מדי חברה שרכשו את כל המערכת במכה אחת
 

נערך לאחרונה ב:
אודיופיליה חד משמעית לא.

צליל בסדר תוכל לקבל ממשהו בסגנון Topping MX3 עם זוג רמקולים מדפיים גדולים או רצפתיים שיש להם נצילות 88db וצפונה.

המכשיר המדובר לבד עולה משהו כמו מאה דולר, לגבי הרמקולים, יש אחלה מציאות יד שניה בסביבות ה 500 ש"ח.
לא אודיופילי אבל בחדר לא גדול נשמע סבבה.

אצלי בעבודה יש זוג Wharfedale Modus 8 (רצפתיים) מחוברים ל Topping VX1 (נחשב היום לענתיקה) שמשמש כ DAC ומגבר מחובר USB למחשב גרוטאה שזרוק מתחת לשולחן העבודה.

הצליל בהחלט מפתיע ו 20W זה לא מעט.
 
אני חושב שאתה מפספס
לרסיברים שלך אין אלחוטי, אז דאק אלחוטי לא פתרון
אני התכוונתי שמחשב יחובר לרסיבר ב hdmi
יסלח לי מתן שאני ינסה להסבי

ממש לא מסכים
אני חושב שמגבר + רמקולים חדשים ב 5000 בהחלט עושים מוזיקה
נכון יש לו כרגע רסיבר בינוני מינוס.
אני הייתי רוכש מדפיים טובים ומגבר בהמשך
לא מכיר כאן יותר מדי חברה שרכשו את כל המערכת במכה אחת
נו מה אמרתי " צריך כמה אלפים לרסיבר טוב אך ותיק וזוג רמקולים סבירים . גם אני התחלתי כך.
אבל לומר שב500 או 1000 אפילו 2000 אפשר לקבל תוצאה שהיא יכולה להתקרב למושג אדיופיליה זה להוליך את הבחור שולל.
 
בישביל לא לשבור את הראש עם שילובים,עדיף כבר ללכת על רמקולים מוגברים. הינה שתי דוגמאות באותו מחיר:https://www.stereoshop.co.il/items/...GE-WIRELESS-SYSTEM-כולל-אוזניות-במתנה-Klipsch https://www.audioengine.co.il/product-page/audioengine-hd6-1
 

אני ממליץ על מערכת בריטית משנות ה80/90 במידה והיא במצב טוב. עזוב אותך מנתונים יבשים- לא תגיע משם לסאונד טוב.
קח רמקולים שלא תצטער:
https://www.ad.co.il/ad/11384277
חבר להם מגבר Class AB בסיסי של NAD 3020/3050 או Pioneer A109 mosfet משומשים , עד 1000 ש"ח
ולהם תחבר אייפון ישן בתור מקור.
 
נערך לאחרונה ב:
אני ממליץ על מערכת בריטית משנות ה80/90 במידה והיא במצב טוב. עזוב אותך מנתונים יבשים- לא תגיע משם לסאונד טוב.
קח רמקולים שלא תצטער:
https://www.ad.co.il/ad/11384277
חבר להם מגבר Class AB בסיסי של NAD 3020/3050 או Pioneer A109 mosfet משומשים , עד 1000 ש"ח
ולהם תחבר אייפון ישן בתור מקור.
אבל למה לשלוח את הבחור עד נצרת עילית? :p
 
אבל למה לשלוח את הבחור עד נצרת עילית? :p
אם כבר גיאוגרפיה, איפה הולכים להקשיב למערכות/רמקולים בירושלים והסביבה?
 

ניתן בתקציב מאוד נמוך לקבל תוצאה יפה.
מגבר ישן של creek, קיימברידג', ארקאם, סיירוס, פיוניר, רוטל ניתן למצא סביב ה 1000 ש"ח.
לא חסרים רמקולים בתקציב דומה.
תוספת של דאק חמוד ויש אחלה מערכת.
 
בטווח של 1500 ש"ח מקצה לקצה מה האפשרויות שהייתם ממליצים?
ולטובת ההעמקה והלמידה אשמח לקבל גם הסבר על נושא הרסיברים, מה הופך רסיבר למתאים וטוב מעבר להספק לערוץ לפי התנדות והאחוז דיסטורשן?
אם יש לך מקור דיגיטלי, תקנה audioengine או רמקול מוגבר ברמה דומה ותחכה ליום שיהיה לך את הכסף

https://www.audioengine.co.il/product-page/audioengine-hd3
 
נערך לאחרונה ב:
מתחיל לחשוב שזה הכיוון, גם כאן אשמח להמלצות על דגמים כדי ללכת להקשיב להם
בחנויות כלי נגינה מוכרים כאלה.
גם בתקציב של 5,000 שח זה עדין מה שהייתי עושה. כל דבר אחר ידרוש ממך חפירות והתעסקות ונסיעות וכאבי ראש ובמקרה הפחות נחמד טיפול בבלאי שיש בציוד ישן
 

ניתן בתקציב מאוד נמוך לקבל תוצאה יפה.
מגבר ישן של creek, קיימברידג', ארקאם, סיירוס, פיוניר, רוטל ניתן למצא סביב ה 1000 ש"ח.
לא חסרים רמקולים בתקציב דומה.
תוספת של דאק חמוד ויש אחלה מערכת.
גיא שלנו כאן הוא מומחה בעל שם עולמי לשילובים כאלה. אבל איך שאני לא מסובב את זה, אני לא מצליח להוריד את העלות של דבר כזה לפחות מ- 2500-3000 ש"ח.
 
נכון מתנוש. והוא התכוון להוציא 1700 על רמקולים ועוד 500. זה כבר מתקרב ל 2500-3000.
 
עשיתי קצת עבודה שחורה בישביל Matan91 באתר של יד2. הגברה יכול להמליץ על LUXMAN LV-103U ב1650ש"ח,רמקולים MISSION 760i ב600ש"ח. מקור שיקנה אודיוקבסט דראגונפליי או איזה דונגל לשן כחולה ובתור התחלה הוא מסודר.;) https://www.yad2.co.il/item/wtwqh1 הלאקסמן כבר איננו (מישהו הזדרז ליקנות). במקומו ממליץ לנסות את סוני:https://www.yad2.co.il/item/16f6do
 

נערך לאחרונה ב:
הייתי סוגר את הפינה עם זה:
https://www.aliexpress.com/item/32830409119.html
DAC + מגבר + מגבר אוזניות + BT הכל באחד.

לא חושב שזה העניין, לסגור פינה. הבחור רוצה כניסה לעולם האודיופילי. מה שגיא hornless המליץ זה הכיוון יותר. העניין לדעתי זה גם בתקציב צנוע לנסות ייצר מערכת עם אופי וסוג מסויים של גאוות בעלות , כי הצלחת לחטט " בעבר" של האודיו וללקט בטוב טעם מרכיבים שעמדו במבחן הזמן. ויש הרבה הרבה כאלה ובמחירים מצחיקים. אבל צריך קצת להתאמץ ולא להתבייש ללכת לשמוע ולגבש כיוון , טעם ודרך. מוצרי העשר דולר באליאקספרס אינם הדרך לטעמי.
 
היי כולם,
כבר הרבה זמן שרציתי למצוא פנאי ללמידה על תחום הסטריאו ולקנות מערכת.
חשבתי בתור התחלה על שני רמקולים מדפיים (פוזל לכיוון הקלפיש 51)
מבחינת מגברים, האם רסיבר ק"ב יעשה את העבדוה - יש לי אצל ההורים שני מגברים שלא בשימוש, דנון avr1311 ואמור להיות גם ימאהה rxv495 במחסן.
העבודה עם אחד מהרסיברים האלה יכולה להשאיר לי תקציב לDAC.
בגדול המטרה היא בעיקר לשמור בסטרימינג על הרשת הביתית (דרך טידל או ספוטיפיי וקבצי מוסיקה מהחשב) - הבנתי שאפשר לחבר רסברי פאי לDAC או אפילו למצוא DAC שתומך ברשת הביתית.
בנוסף חיבור כל המערכת לטלוויזיה עבור צפייה בסרטים והופעות חיות.

אשמח להמלצות, הסברים וכו
לא צריך להסתבך יותר מדי
זו לא קניית דירה
לך לבחור הזה, הוא מחזיק רמקולים ומגברים בכל הרמות יד 2
תגיד לו שאתה בא לשמוע כמה שילובים ומה התקציב שלך.
בטוח תצא עם משהו סבבה
ואח"כ תחבר אייפון ותשמע בסדר גמור
כשיהיה לך תקציב תוסיף דאק

יניב
0507628600
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור