אני בן אדם שטחי ! נמשך לאוספים

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,413
מעורבות
386
נקודות
83
אני שומע המון מוזיקה ! לפחות 2-3 שעות ביום .
מידי פעם צולל עמוק ומידי פעם תוך כדי משחקים בטלפון.
כך שאני לא יכול לומר שאין לי זמן לשבת על אלבומים שלמים.
אבל משום מה אני תמיד מוצא את עצמי יושב עם איזה אוסף !
למה ?
נראה לי שאוספים הם פשוט מעולים מכל בחינה : הם נותנים קצת מכל דבר , קצת קלאסי ,קצת ג'אז , קצת זמרות , קצת זמרים .....
רובם בוחרים במיוחד בשבילי את הקטעים הטובים ביותר מכל זאנר.
איכות האוספים ( במיוחד אילו שמגיעים מחברות של ציודים אודיופילים ) היא ברמה גבוהה מאוד.
קבלו כמה דוגמאות מומלצות : הדיסקים של פוקאל מעולים , הדיסקים של usher מבחינתי תגלית המאה , בורמייסטר כולם מכירים , מרנץ ניים.....יש יבואן שמשווק אוספים שנקראים super saund... משהוא כזה ודיינמיק אקספיראנס מעולים .
היה לי אוסף של כל הבלדות של סטוי ריי היה מעולה אבד לי .
אוסף של מקינטוש של יצירות קלאסיות מזאנרים שונים.
Best audiophill vices סידרה מעולה .
יש לצסקי וזה לא נגמר.
התמכרתי.
 

צחי אהובי..

אתה פשוט עוד לא התפתחת במוסיקה...;)

אוספים זה נחמד להנות ולהרגיש טוב עם עצמך לכמה ואיזה איכות המערכת שלך הגיע..

אבל אוספים זה לא מוסיקה.. מקסימום מוסיקת אווירה,.

יש לך יופי של מוסיקה בכונן, תתחיל לגלות

אל תמעיט בערכך, שטחי אתה לא....

שבוע נפלא איש יקר
 
יש מצב שאתה לא מחובר לאומנים מסוימים?
נניח אני מחובר נפשית לג'נסיס,פראנק זפה,מיילס דייויס....יש עוד כמה.מה איתך?
 
במוסיקה קלאסית למשל אין לך הרבה אופציות. ארבע עונות שומעים מהתחלה עד הסוף, גם את אגם הברבורים או תמונות מתערוכה. בכלל, זה מאוד עניין של מוסיקה. פינק פלויד למשל זה תקליט שהוא סיפור. כשמאזינים מהתחלה עד הסוף מתחילים להבין אותו.

הסגנון הוא זה שקובע אם תשמע תקליט שלם או אוסף.
 

במוסיקה קלאסית למשל אין לך הרבה אופציות. ארבע עונות שומעים מהתחלה עד הסוף, גם את אגם הברבורים או תמונות מתערוכה. בכלל, זה מאוד עניין של מוסיקה. פינק פלויד למשל זה תקליט שהוא סיפור. כשמאזינים מהתחלה עד הסוף מתחילים להבין אותו.

הסגנון הוא זה שקובע אם תשמע תקליט שלם או אוסף.
ממש לא
יש לי כמה רצועות שאני ממש אוהב שהם מבחינתי מטאל של לפני 200 שנה . אני מנותק מהקונוטציה של העונות ועף עם זה למקומות אחרים.
 
יש מצב שאתה לא מחובר לאומנים מסוימים?
נניח אני מחובר נפשית לג'נסיס,פראנק זפה,מיילס דייויס....יש עוד כמה.מה איתך?
רוב ילדותי והתבגרותי שמעתי מטאל וגיטריסטים.
היום קצת התעיפתי מהם . אני עדיין מקשיב מדאי פעם אבל יותר מתחבר היום לרוק מהתקופה : פורינר , בואי ,דיירסטיט וקצת גראנדג'
אבל מקשיב להם מעט .
אני בשבילי מוזיקה זה המנוחת צהריים הסם שקט . לא מחפש למה התכוון המשורר .
נשמע טוב מרגש אני בפנים
 
לכן כנראה אתה מזפזף...עדיף לך סטרימר מסי די.
 

גם את אגם הברבורים או תמונות מתערוכה

זה מיד קפץ לי במחשבה.
: -)

 
גם אני לא אוהב אוספים אבל יש מקרים מיוחדים שכדאי. למשל אוסף של שירי אהבה של רוי הראפר בעריכת האמן (הענק) עצמו. פשוט נפלא.

71DkZNTAWkL._SS500_.jpg
 
לכן כנראה אתה מזפזף...עדיף לך סטרימר מסי די.
האמת לא
באוסף טוב אני יושב ומקשיב.
עם זה אוסף נשים אז אחרי 20 דקות מרגיש צורך לנגן.
עם אוסף של הטנורים גם 20 דקות צולל אבל 5-6 רצועות
גם לא באוסף נניח הקונצרטו של ציקובסקי אחרי 3-4 קרשנדו מיציתי.
אולי הפרעת קשב .
צולל אבל צריך גיוון
 

תמיד עדיף סטרימר מסי די.. :)
בכל אופן, כחלק מכל התפתחות מוזיקלית צריך לדעת גם להעמיק ביצירות של אומנים מסוימים עד שמבינים אותן היטב..
 
חחח גם אני בן אדם ״שטחי״
יש לי מערכת מטורפת ואני שומע המון פופ (מדונה, קולדפליי, ביורק, א-הא, אדל, ג׳ורג׳ מייקל ןהרשימה אינסופית)
מדי פעם גם ג׳אז וקלאסית, אלטרנטיב, פולק, רוק

תכלס אין דבר כזה שטחי. זה שיש מישהו שמעדיף את מדונה או מייקל ג׳קסון על פני פינק פלויד או הביטלס לא מעיד הרבה)
תקשיב למה שאתה אוהב. הגדרות מיועדות לאנשים קטנים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור