הודעת "מחפש רשת" בווייז

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
883
נקודות
113
לפעמים, תוך כדי נסיעה, הווייז מתנתק ומופיעה הודעה: "מחפש רשת". במקביל לווייז אני מאזין לרדיו אנטרנטי והוא לא מתנתק, כלומר רשת האינטרנט עובדת. אני משתמש ברכב במודול ווי פי של פלאפון, ניסיתי מודול ווי פי עם סים ודונגל מתאים אבל גם אז התקלה הופיעה.

מכירים את התופעה? יש איזה פתרון?

אריה
 

במקביל לווייז אני מאזין לרדיו אנטרנטי והוא לא מתנתק, כלומר רשת האינטרנט עובדת.

לא נכון.
בתוכנות הזרמה יש באפר (buffer) לרוב, כך שהן חסינות לניתוק לכמה שניות או יותר.
לדוגמה, Spotify ממשיך לנגן במעלית - יש שם 0 קליטה

- או שאתה באזור ללא קליטה של 4G
- תקלה ב-Waze, תבדוק שאתה מריץ תוכנה מעודכנת
 
ערב טוב אריה
לכל מי שמתקין עבור מערכת המולטימדיה דונגל ל wifi עם סים של ספק תקשורת ומקבל אינטרנט מאוד איטי וה waze כל הזמן מחפש רשת, הפתרון לאחר ששברתי את הראש עם הבעיה מעל לחודש:
במידה וה sim יושב בדונגל ומספק wifi למערכת ברכב, יש להעביר את הסים לסמארטפון, ליצור קשר עם ספק האינטרנט ולהגדיר נקודת גישה חדשה לסים המתאימה מהספק למערכות ברכב, להחזיר את הסים לדונגל או למערכת והכל יעבוד מצויין באחריות. הליך זה פתר לי בעיה שהתמודדתי איתה מעל לחודש ולא מצאתי שום פתרון אחר גם אחרי שהחלפתי כמעט כל רכיב במערכת.
פתרון בדוק לשימושכם חברים.
 
ערב טוב אריה
לכל מי שמתקין עבור מערכת המולטימדיה דונגל ל wifi עם סים של ספק תקשורת ומקבל אינטרנט מאוד איטי וה waze כל הזמן מחפש רשת, הפתרון לאחר ששברתי את הראש עם הבעיה מעל לחודש:
במידה וה sim יושב בדונגל ומספק wifi למערכת ברכב, יש להעביר את הסים לסמארטפון, ליצור קשר עם ספק האינטרנט ולהגדיר נקודת גישה חדשה לסים המתאימה מהספק למערכות ברכב, להחזיר את הסים לדונגל או למערכת והכל יעבוד מצויין באחריות. הליך זה פתר לי בעיה שהתמודדתי איתה מעל לחודש ולא מצאתי שום פתרון אחר גם אחרי שהחלפתי כמעט כל רכיב במערכת.
פתרון בדוק לשימושכם חברים.
לצערנו הרב החבר אריה היקר הלך לעולמו לפני כמה חודשים יהי זכרו ברוך (ורד נבול)(ורד נבול)(ורד נבול)
 

עצוב מאוד לקרוא, יהי זכרו ברוך וינוח על משכבו בשלום בעה"ש.
ברוך דיין האמת.
 
עצוב מאוד לקרוא, יהי זכרו ברוך וינוח על משכבו בשלום בעה"ש.
ברוך דיין האמת.

עשית טוב. גם השם משתמש שלך, אתה יודע, ״מתהלך בשמיים״. סלח לי שאני קצת רוחניק, אבל גם יום הכיפורים מאחורינו, וגם הזכרת לי חבר שאהבנו מאוד.

אז שוב, עשית טוב, הזכרת לנו את חברינו.
 
אולי במקום "חבר משקיען"
שיופיע "יהי זכרו ברוך" או משהו בסגנון ?
 

חסר לי ההתיעצות שלנו אחד עם השני יהי זכרו ברוך של אריה ..
. ההינו כל הזמן שואלים שאלות נותנים תשובות מחפשים תשובות כמובן בפרטי .. האישי שלנו ... הוא היה מורי ורבי בניים אודיו קניתי את הציוד הניים שלי .. הדרכה שלו ממש לא הבנתי כלום פרט לחבר אחר שלי היה ניים שנים וז ... אמרתי לו קניתי פוקאל משלים לניים אמר לי אתה לא נח לרגע ....
כל השאלות חיבורים אדמה ואפילו בפרטים הקטנים ביותר בנושא מוסיקה למשל וגם נתן לי מכשיר סידי מישון
D7000 אצלי במתנה לצורך סתם סטנטמנטים ואני נתתי לו שני דיסקים של מוסיקה של ברנשטיין
אתה חסר לי אריה ... שמור על כולנו בימים אלו מלמעלה
 
נערך לאחרונה ב:
עדיין מתקשה להאמין שאריה לא איתנו כבר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור