שאלה לאנשי המחשבים וכיו"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא נוריאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נוריאל

אוהב את התחום
הודעות
165
מעורבות
80
נקודות
28
מצאתי שהמחשב הייעודי שלי, שמחובר לדאק חיצוני, ומצויד ב-Audirvana, נשמע הכי טוב בלי חיבור לאינטרנט.
הואיל ואני שומע קבצים בלבד, לא סטרימינג ולא שום דבר כזה, זו בשורה טובה.
אליה וקוץ בה: בלי חיבור לאינטרנט אין אפשרות לשלוט מרחוק במחשב דרך האפליקציה של Audirvana
או אפליקציות אחרות שבדקתי.
ניסיתי בלוטות' - לא הולך.
למישהו יש רעיון?
למישהו יש אולי רעיון למכשיר - לאו דווקא מחשב - שקורא קבצים בלבד,
וניתן לשלוט בו מרחוק? (ובאותה הזדמנות אולי אפילו גם מכשיר בלי מאוורר....?)

ובבקשה, לא להציע סטרימר, כי אני לא שומע סטרימינג...

תודה
 

לא מכיר אודירוואנה....
אבל אם אתה מכבה אינטרנט (תנתק את הכבל תקשורת מהקיר לראוטר) אבל משאיר את הרשת ETHERNET והוויפיי דלוקים, אתה עדיין לא יכול לשלוט מרחוק?
 
קצת להרחיב את הפתרון מלמעלה .
תקנה ראוטר פשוט ותחבר אותו רק לציוד בלי חיבור לאינטרנט. ככה נוצר לך וויפי רק למוסיקה בלי תלות ברשת . ככה אני עובד.
מנסיון שלי , תחבר ספק לינארי לראוטר במקום הממותג זה משפר במידה ויש לך סט אפ שיודע לחשוף פרטים.
ניתן למצוא משומשים באזור 500 שח עלות ראוטר כ 100 שח כבלי רשת טובים ואתה מסודר .
 
בלי חיבור לאינטרנט אין אפשרות לשלוט מרחוק במחשב דרך האפליקציה
מחשב לא חייב להיות מחובר לאינטרנט אבל יכול להיות מחובר רק לרשת הביתית ולאפשר חיבור האפליקציה
(פשוט תוריד את הכתובת של ה- default gateway מהחשב)
 

תודה על התשובות.
ניסיתי כבר את מה שהצעתם. זה לא זה.
פשוט אין מה להשוות בין מחשב מחובר לרשת (כולל אלחוטי) לבין מחשב בלי שום חיבור, מכל סוג שהוא, לרשת.
הבמה נפתחת לכל הכיוונים, המון אוויר, והצליל נעשה יותר נכון - מין משהו קווצ'י שפתאום נפתח והשתחרר מהפלסטיק.
מי שלא מחובר לסטרימינג חייב את זה לעצמו - שדרוג משמעותי בלי להוציא שקל.
 
תודה על התשובות.
ניסיתי כבר את מה שהצעתם. זה לא זה.
פשוט אין מה להשוות בין מחשב מחובר לרשת (כולל אלחוטי) לבין מחשב בלי שום חיבור, מכל סוג שהוא, לרשת.
הבמה נפתחת לכל הכיוונים, המון אוויר, והצליל נעשה יותר נכון - מין משהו קווצ'י שפתאום נפתח והשתחרר מהפלסטיק.
מי שלא מחובר לסטרימינג חייב את זה לעצמו - שדרוג משמעותי בלי להוציא שקל.

אם אתה מאמין בזה זכותך (אני לא) מה שכן יש פרויקט בדיוק להתקנה מקומית ללא רשת
ראה כאן:
http://wtfplay-project.org/manual.html#
מעניין לנסות (לא מתאים לצורך שלי כי הכל ברשת הביתית) אבל שווה לנסות
 
אם אתה מאמין בזה זכותך (אני לא) מה שכן יש פרויקט בדיוק להתקנה מקומית ללא רשת
ראה כאן:
http://wtfplay-project.org/manual.html#
מעניין לנסות (לא מתאים לצורך שלי כי הכל ברשת הביתית) אבל שווה לנסות

חזרתי 30 שנה אחורה:)
 

אם אתה מאמין בזה זכותך (אני לא) מה שכן יש פרויקט בדיוק להתקנה מקומית ללא רשת
ראה כאן:
http://wtfplay-project.org/manual.html#
מעניין לנסות (לא מתאים לצורך שלי כי הכל ברשת הביתית) אבל שווה לנסות

תודה על הקישור. לצערי, הידע הטכני שלי בתחום מוגבל מאוד, וכך גם הזמן שלי.
מכל מקום, לגבי הסאונד, לא מדובר באמונה, מדובר במשמע אוזניים. חירש ישמע את ההבדלים.
כדאי לנסות, לא עולה כלום.
לא צריך להיות מהנדס כדי לדעת שרשת האינטרנט, בכללותה, היא עסק רעשני ומלכלך,
וכל זה נכנס למחשב. אז מנתקים, והופה - שקט.
עדיף לי לשמוע יותר טוב משמעותית, ולסבול בתמורה קצת חוסר נוחות. לא נורא.
אני משער שאחד ההבדלים המרכזיים בין מחשב נייד רגיל (כמו שלי) לשרת מוזיקה/סטרימר טוב באמת
הוא שהשרת מטפל בדיוק ברעש הזה, ומנסה לצמצם אותו ככל האפשר.
נראה שהיום שבו אקנה שרת מתקרב במהירות.
 
תודה על הקישור. לצערי, הידע הטכני שלי בתחום מוגבל מאוד, וכך גם הזמן שלי.
מכל מקום, לגבי הסאונד, לא מדובר באמונה, מדובר במשמע אוזניים. חירש ישמע את ההבדלים.
כדאי לנסות, לא עולה כלום.
לא צריך להיות מהנדס כדי לדעת שרשת האינטרנט, בכללותה, היא עסק רעשני ומלכלך,
וכל זה נכנס למחשב. אז מנתקים, והופה - שקט.
עדיף לי לשמוע יותר טוב משמעותית, ולסבול בתמורה קצת חוסר נוחות. לא נורא.
אני משער שאחד ההבדלים המרכזיים בין מחשב נייד רגיל (כמו שלי) לשרת מוזיקה/סטרימר טוב באמת
הוא שהשרת מטפל בדיוק ברעש הזה, ומנסה לצמצם אותו ככל האפשר.
נראה שהיום שבו אקנה שרת מתקרב במהירות.

השרת פשוט משתף קבצים ולא סטרימר
קח בחשבון שאם שרת (לא סארימר) צריך לטפל ברעש אז זה נכון גם למידע. מבחינת השרת תמונה או קובץ מוסיקה זה דאטה ואותו דבר
אם אתה אצלך שומע הבדל אז מצוין, אצלי אני מסופק בקבצים ברשת וההיתרונות של מקום מרכזי
 
חזרתי 30 שנה אחורה:)

כניראה שזה מעניין אנשים אחרת לא היה פרויקט
 

הדבר הכי פשוט שאתה יכול לעשות זה לקחת מקלדת אלחוטית ולחבר מסך עם
כבל ארוך עד מקום הישיבה שלך. לא הכי אסתטי אבל עובד.
 
אתה כותב אינטרנט ומתכוון רשת באופן כללי, זה מבלבל ..
סטרימר יודע גם לקחת קובץ מדיסק ברשת שלך לא רק משירותי סטרימינג באינטרנט, שווה לך לבדוק
 
אצלי בבית יש לעיתים ניתוקים מהאינטרנט .... בעיות של קוים ...
למרות זאת יכול להמשיך להפעיל ROON דרך הטלפון , ולשמוע מוזיקה מקבצים על המחשב בחדר השני , דרך הרשת המקומית . עובד בלי שום בעיה .
יובל.
 

תקנה נגן עם דיסק פנימי ומסך גדול כמו קוקטייל אודיו
בא עם שלט וממרחק שיושבים רואים מצויין את המסך וגם ניתן לחבר אותו לטלוויזיה
מתחבר לדאק בלבד, לא צריך רשת
 
כיוון מאוד מעניין. אנסה, תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור