המלצה לטלויזיה 65 אינץ!


יוסי מור

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
מחפש טלויזיה של 66 אימץ עם מחיר של בערך 6 עד 7 אלף.שח.
לציין כי קניתי לא מזמן q6fn של סמסונג ומרוצה מעל ומעבר. רציתי לדעת אולי יש טלויזיה עם טווח מחירים זהה אולי מומלצת יותר לדעתם.
מטרות הצםייה: סוני, כדורגל וסרטים. לא משהו מעבר.
תודה לכל העוזרים!!!
 

שלום לכולם,
מחפש טלויזיה של 66 אימץ עם מחיר של בערך 6 עד 7 אלף.שח.
לציין כי קניתי לא מזמן q6fn של סמסונג ומרוצה מעל ומעבר. רציתי לדעת אולי יש טלויזיה עם טווח מחירים זהה אולי מומלצת יותר לדעתם.
מטרות הצםייה: סוני, כדורגל וסרטים. לא משהו מעבר.
תודה לכל העוזרים!!!


SONY XG9505
 
שלום לכולם,
מחפש טלויזיה של 66 אימץ עם מחיר של בערך 6 עד 7 אלף.שח.
לציין כי קניתי לא מזמן q6fn של סמסונג ומרוצה מעל ומעבר. רציתי לדעת אולי יש טלויזיה עם טווח מחירים זהה אולי מומלצת יותר לדעתם.
מטרות הצםייה: סוני, כדורגל וסרטים. לא משהו מעבר.
תודה לכל העוזרים!!!

ממליץ לבחון את הסוני דגם XG9505 מסך איכותי בעל אורה אחורית.
מעבר לכך.. ישנם מסכי סמסונג בעלי תאורה אחורית Q80 או Q90
 
תודה לכל מי שעזר!
מה ההבדלים בינהם? ומה בתאכלס עדיף ללכת על הסוני או סמסונג? הבנתי שסמסונג השירות לקוחות שלהם לא משהו על גבול השערוריה
 

תודה לכל מי שעזר!
מה ההבדלים בינהם? ומה בתאכלס עדיף ללכת על הסוני או סמסונג? הבנתי שסמסונג השירות לקוחות שלהם לא משהו על גבול השערוריה

זה די חשוב שנקבל שרות מעולה למוצר שרכשנו.
אך הפרמטר הראשון ברכישת מסך הינה איכות התמונה שתתאים לצופה ובמיוחד באותו חלל צפייה.

ההבדלים בין q80 לבין q90 בעיצוב, ה 90 מגיע עם קופסת חיבורים חיצונית. ועוצמת הארה חזקה יותר.
כך שבמידה והחלטת לגבי סמסונג הQ90 עדיפה. במידה ואתה מתלבט בין הסמסונג Q90 לבין הסוני XG9505 גש ובחן בעצמך.. אני בחרתי בסוני.
 
שלום,
שאלה בהמשך להמלצה על סוני שגם התעניינתי בדגם הזה, וגם בכללי לגבי הטלויזיות החדשות - האם ייתכן שבטלויזיה חדשה, עם מסך יותר גדול התמונה תהיה גרועה יותר מאשר בטלויזיה ישנה עם מסך קטן יותר? בעיקר מעניין אותי מה קורה בשידורי ספורט, למשל ערוץ 55 דרך הממיר של HOT. זה הרי נחשב לשידור לא איכותי. האם יש לי סיכון כלשהו בשדרוג הטלויזיה?
תודה!
 
שלום,
שאלה בהמשך להמלצה על סוני שגם התעניינתי בדגם הזה, וגם בכללי לגבי הטלויזיות החדשות - האם ייתכן שבטלויזיה חדשה, עם מסך יותר גדול התמונה תהיה גרועה יותר מאשר בטלויזיה ישנה עם מסך קטן יותר? בעיקר מעניין אותי מה קורה בשידורי ספורט, למשל ערוץ 55 דרך הממיר של HOT. זה הרי נחשב לשידור לא איכותי. האם יש לי סיכון כלשהו בשדרוג הטלויזיה?
תודה!

מסכי האיכות של סוני וסמסונג מציגים תמונה משובחת גם כשמדובר במסכים גדולים 75-85 אינצ'
 

היי מקפיץ שרשור
אני מחפש טלוויזיה 60-75 אינץ' , שימוש בסיסי סוני וסרטים כזה ..
מרחק של 3-4 מטר מהטלוויזיה זה נראה לכם מספיק? יש טלוויזיות שיכולות לעשות כאב ראש מטורף
אשמח לחוות דעת על טלוויזיה איכותית ..תקציב לא כ"כ מוגבל.
 
שלום,
שאלה בהמשך להמלצה על סוני שגם התעניינתי בדגם הזה, וגם בכללי לגבי הטלויזיות החדשות - האם ייתכן שבטלויזיה חדשה, עם מסך יותר גדול התמונה תהיה גרועה יותר מאשר בטלויזיה ישנה עם מסך קטן יותר? בעיקר מעניין אותי מה קורה בשידורי ספורט, למשל ערוץ 55 דרך הממיר של HOT. זה הרי נחשב לשידור לא איכותי. האם יש לי סיכון כלשהו בשדרוג הטלויזיה?
תודה!
אתה צודק, הרי במסך גדול כל פיקסל גדול יותר = פחות איכות,
כנראה זו הסיבה שאין כמעט מסכי FHD בגודל 32, אין צורך בזה בגודל כזה
בגדלים גדולים יותר 4K הכפיל פי 4 את מספר הפיקסלים ושיפר מצב לעומת FHD
 

אתה צודק, הרי במסך גדול כל פיקסל גדול יותר = פחות איכות,
כנראה זו הסיבה שאין כמעט מסכי FHD בגודל 32, אין צורך בזה בגודל כזה
בגדלים גדולים יותר 4K הכפיל פי 4 את מספר הפיקסלים ושיפר מצב לעומת FHD

האם אתה יודע האם 65 אינץ' הוא סביר למישהו שיושב שבמרחק 4 מטר בערך מהטלוויזיה?
ומבחינת איכות..?..כמו שאמרת ככול שיותר גדול אז האיכות יכולה להיפגע.
אשמח לעזרתך..ראיתי דגם של טלוויזיה 65 ואני קצת מתלבט על הגודל.
 
הייתי בודק מסך אולד LG דגם ישן יותר. לפי דעתי לא תתאכזב
 
הייתי בודק מסך אולד LG דגם ישן יותר. לפי דעתי לא תתאכזב


יש כאן המלצה לטלוויזיה 65 אינץ' LG OLED65B8Y
לזה התכוונת ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור