יונדאי טוסון 2021 רכב מדליק...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
 

מה הדליק אותך?

אולי X3 החדש, או GLA, או XC40 שלי במקרה הגרוע, אבל טרנטה הזאת?

רכה איתי, עיצוב מיושן, קאבינה מפגרת טכנולוגית,..
 
לא מבין לפשר האנטגוניזם, נכון להיום מדובר בעיצוב ומפרט די מרשים, לא חושב שקיים נסיון אישי של מישהו. אז לפסול רק בגלל שהמותג לא מספיק יוקרתי, באין אפשרות אחרת, קצת נחפזת לטעמי. כמובן שאם התנסית אישית ומשם מסקנתך, אמהר להתנצל ואשמח לשיתוף חוויתי.
 
יש לי שכן חונה לידי:) דגם קודם מן הסתם

כיוון שרכב שלי יחסית חדש וכל נושא זה יחסית רלוונטי עבורי עדיין, נכנסתי היום לכמה ביקורות, בדקתי פה ושם, יחסית פושר. אני אישית נדלק על אביזרים טכנולוגיים, עיצוב, אביזרי בטיחות.

אני לא חובב הגה דגול, אבל הטוסון הזה גם נראה לי עגלה, אולי דגם היברידי בתוספת מנוע חשמלי

אז אני שואל בכנות, מה מדליק?
 

ראשית אין קשר רב בין הדגם הנוכחי, הבינוני למדי, לבין זה החדש ומשום בחינה שהיא למעט אולי הלוגו. שנית המכוניות שאתה מזכיר, אינן בנות תחרות לאוטו הזה ולו מהסיבה הפרוזאית שהן כנראה משייטות באזור המחיר הכפול. ושלישית מהיכרות מעט שיטחית, האחת מול ההגה בב.מ.וו הנזכרת, השניה מהתרשמות של חבר שמכיר טוב את ה GLA, אז מה שמאפיין אותן יותר מכל הוא היותן בקטגורית ה heavily over priced. בכל מקרה וככלל, לא הייתי ממהר לפסוק פסוק על סמך מודל קודם, תמונות או אפילו מפרט טכני, למרות שבשני התחומים האחרונים, אני דווקא מזהה פוטנציאל בכלל לא רע ליונדאי הזו, ודאי כשאתה משווה למרצדס שמגיע בגירסת הבסיס ואפילו למעלה מכך עם מנוע של ומידות שאינן רחוקות מאלו של רנו קפצ'ור החדש. יש להניח שמי שסמל ומחיר מדברים אליו יותר, יראה את הדברים אחרת.
 
רכב יפה ממש, אם נסתכל אחורה לרגע, סוג של אומדן, יונדאי עושים דברים טובים ואמינים, גם שוק לא רע בכלל, הבעיה היא אחרת: שיש להם בלאי גבוה, טוסון בן 5 נראה כמו ערימת גרוטאות.
למי שמחליף כל 3 שנים זה רכב מעולה.
תודה
 

מיכאל 123,

לדעתי האישית, זה רכב בין היפים ביותר שיש ב-160,000 ₪ ועד בכלל.
מי קונה וולוו במעל 200 ₪?
אבא שלי בן 86 ואתה...

ד"א, כמה כבר הפסדת?

זה לא קשה לכתוב בצורה לא נחמדה, כפי שאתה כותב בצורה לוחמנית בדרך כלל.
 
שאלתי מה מדליק?
הבנתי, אהבת את העיצוב.
Ok
 
מי קונה וולוו במעל 200 ₪?
אבא שלי בן 86 ואתה..

ד"א, כמה כבר הפסדת?

.

אתה קצת לא מעודכן, אבל לא נריב

ד" א כמה הפסדת על מערכת סטריאו וטלפונים שאתה מחליף כל חצי שנה?:)

האם התענוג נמדד בכמה הפסדת?

אני נהנה כל פעם שאני נכנס לרכב, זה מזריק לי אנרגיה טובה ומצב רוח חיובי שממש נדרש בימים האלה

יונדאי לא עושה לי את זה. לא משנה כמה הוא נראה מבחוץ.
ברגע שתכנס פנימה, זה לא יהיה מרסדס. ולא אודי, ולא במוו. ואפילו לא וולוו. לא אותם חומרים. מרגיש זול.
 

העיצוב העתידני והאתרקטביות של הרכב.
 
אתה קצת לא מעודכן...לא החלפתי טלפון נייד מעל שנה ואני מרגיש מצויין. נהנה עם P30 PRO זיכרון 8/250 ג"ב שמספק אותי, בייחוד שבוואווי החדשים אין גוגל :p...
 
לא נלך לרב :).
לאבי 40 קרוס קאנטרי T5, איזה רכב יש לך?
 

לא נלך לרב :).
לאבי 40 קרוס קאנטרי T5, איזה רכב יש לך?

אביך איש חכם:)

אצלי XC40 T4 של שנה שעברה עם הרבה שדרוגים,
כאמור אני לא חיית כביש, אז T5 פחות רלוונטי (ו-T4 ברמזור ללא קושי יכול לעוקף גם אודי ובמוו ברמת גימור סטנדרטית), שמתי כסף על אביזרי בטיחות, מצלמות, מערכת סטריאו, גם קצת בחוץ. רכב שלי זה בדיוק XC40 כמו בסרטון של Polestar 2 - אותו צבע, אותם ג'אנטים)
 
של אבי דגם 2018, עלה לו 200 + ₪, אומר שהפסיד הרבה כסף. יתנו לו 140 ₪ יגיד תודה רבה.
 
חברים שנה טובה
אין נכון ולא נכון גם ברכב כמו באודיו בכל דבר
כל אחד קונה מה שהוא אוהב ונהנה
אני נהנה מהמזדה הותיקה שלי כבר ....
תשאלו אותי אם לבחור בטוסון או במזדה X5
התשובה ברורה
יפנית
 

תמיד שנסעתי בפיזו והשכרתי אחת בחול 2008
מאד מאד נהנתי
וגם זוכר שנסעתי המון המון פעמים בצבא בפיזו 404 מאחרונית או בקבינה אם היה לי מזל
אחר כך הגיעו 205 סופר אוטו קטן אפילו היה לי כזה לתקופה
 
ואף מילה על זה שהמערכת מולטימדיה של קרל?? אם כבר אנחנו בפורם אודיו…
 

עיצוב יפה. אבל זו עדיין קופסא עם גלגלים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור