סרטון של תערוכת האודיו היי-אנד השנתית של טייוואן TAA 2020 שהסתיימה לפני כמה ימים

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
כאילו שאין קורונה בעולם ;)...

תהנו, תומר
 

תודה תומר
לא מצליח להבין את ההיגיון של הבחור הזה לשים פס קול על כל הסרטונים שלו , ממה הוא רוצה שנתרשם בדיוק ??
 
מהמוצרים, מהאווירה, מהתערוכה...
אתה לא יכול להתרשם מהמערכות היקרות דרך הרמקולים של המחשב שלך :).
 

נערך לאחרונה ב:
מהמוצרים, מהאווירה, מהתערוכה...
אתה לא יכול להתרשם מהמערכות היקרות דרך הרמקולים של המחשב שלך :).
לא יכול להסכים איתך תומר, דווקא קול מקורי מביא לי אווירה גם אם (ברור) שלא ניתן להתרשם במלואו מהסט אפ המוצג.
אף תצלום ובטח ע״ג טלפון לא תעביר את חוויה המקורית.

חג שמח אגב! :)
 
גנאדי,
איך אתה יכול להתרשם מהרמקולים שלך (או שלי) שסביר להניח שהם פשוטים, המחוברים למחשב הבייתי?
אני חושב שדנו בזה פעם.

מערכות אודיו מסוימות הוא שמע באמצע ובגובה מתאים ואחרות הוא שמע מהצד בגובה לא מתאים?

היה רעש מסביב ויכול לתת עוד הרבה דוגמאות, אבל זה חסר טעם.

מה עם הקורונה? בגרמניה ובארה"ב תערוכות אודיו מתבטלות ושם חלק הולכים בלי מסכות. אני חושב שלא הייתי הולך לתערוכה.

גמר חתימה טובה :).
 
גנאדי,
איך אתה יכול להתרשם מהרמקולים שלך (או שלי) שסביר להניח שהם פשוטים, המחוברים למחשב הבייתי?
אני חושב שדנו בזה פעם.

מערכות אודיו מסוימות הוא שמע באמצע ובגובה מתאים ואחרות הוא שמע מהצד בגובה לא מתאים?

היה רעש מסביב ויכול לתת עוד הרבה דוגמאות, אבל זה חסר טעם.

מה עם הקורונה? בגרמניה ובארה"ב תערוכות אודיו מתבטלות ושם חלק הולכים בלי מסכות. אני חושב שלא הייתי הולך לתערוכה.

גמר חתימה טובה :).
לכן כתבתי שמוסיף לי לאווירה ולא להתרשמות....
 

תודה תומר
לא מצליח להבין את ההיגיון של הבחור הזה לשים פס קול על כל הסרטונים שלו , ממה הוא רוצה שנתרשם בדיוק ??
אכן.
זה לא עובד בפורנו וזה לא עובד בסרטוני וידאו של תערוכות.
 
גנאדי,
איך אתה יכול להתרשם מהרמקולים שלך (או שלי) שסביר להניח שהם פשוטים, המחוברים למחשב הבייתי?
אני חושב שדנו בזה פעם.
כנראה שארמה יודע משהו שאתה לא יודע ;)
 
תודה תומר
לא מצליח להבין את ההיגיון של הבחור הזה לשים פס קול על כל הסרטונים שלו , ממה הוא רוצה שנתרשם בדיוק ??

חלק מהחוויה של תערוכות אודיו היא זליגת מוסיקה בין החדרים.
לדעתי הפס קול משחזר את החוויה הזו לא רע.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור