Cd/dac audiolab8200 עם תוכנת roon

  • פותח הנושא פותח הנושא shlomis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shlomis

אוהב את התחום
הודעות
115
מעורבות
13
נקודות
18
שלום לכולם,
אני חושב לאחר קצת קריאה ברשת להשתדרג בתוכנת roon על הלפטופ שלי בצירוף tidal .
הנייד מחובר לcd/dac audiolab 8200
שהוא מצויין אבל יצא לפני עידן הroon
האם הוא יהווה ״מעצור״ בכל התהליך מהנייד עד הרמקול?
ואולי חבל על ההשקעה הכספית?

תודה לעונים
 

אין הבדל דרמטי בסאונד בין רון ותכנות סטרימינג אחרות (אני משתמש ברון בגלל הממשק ובגלל שהוא מאפשר לך להפריד בין שרתי סטרימינג, שרתי אחסון, מכשירים שמנגן לדאק, מכשירים לשליטה).
תתקין בינתיים משהו חינמי או כמעט חינמי, מה שתשמע איתו זה בערך מה שתשמע עם רון.
אם ב"הנייד" אתה מתכוון ללפטופ - זו תהייה כנראה הנקודה החלשה.
 
אוקיי תודה.
אז זאת אומרת שהdac לא משהו שיעצור את ההתערבות של roon ?

לגבי הלפטופ ,פשוט הכי נוח לנגן איתו
גם שכל סטרימר מיוזיק עולה הון היום
וגם שכל רגע יוצא פורמט חדש או פיצ׳ר ואז צריך להחליף סטרימר מה שהמחשב מתעדכן אוטומט .
 
מכבד את השיקולים שלך!
(כל עוד השיקולים הם רק עלות ונוחות - לא אנג'ס לך על הלפטופ).

ולשאלתך:
הדאק מקבל סטרים דיגיטלי (בביט רייט כלשהו) ומכין אותו להגברה.
הוא אדיש לשאלה איזו תוכנה יוצרת את הסטרים הזה.
תוודא שאתה מזרים בביטרייט שהדאק תומך בו.
 

מכבד את השיקולים שלך!
(כל עוד השיקולים הם רק עלות ונוחות - לא אנג'ס לך על הלפטופ).

תנג׳ס תנג׳ס
מאיזה מחיר מתחיל סטרימר אודיו טוב?
וכמה ההבדל מהותי(מבחינת האיכות ) אם בכלל בין לפטופ לסטרימר?
 
מעביר את הלפיד לבעלי הניסיון
(אני בחרתי בפתרון של כמה מחשבים והרבה קופסאות, שזה פחות VFM ולדעתי גם פחות הכיוון שלך)
 
אכן
ותודה רבה (ורד)
 

ממש לא בעל נסיון ב roon
אבל למה לשבור את הראש
תתקין לשבועיים נסיון , הם לא מחייבים כלום לפני שעוברים שבועיים
שחק עם התוכנה, עם אפליקציית השליטה, תבדוק אם ואיך היא מזהה את הדאק שלך ואיך זה נשמעת
לא מתאים תתנתק
עשיתי את זה פעמיים ואין שום בעיה
 
זה מה שאעשה
תודה
 
rpi4 עולה פרוטות ומאפשר לך להתקין לינוקס יעודי לשימוש אודיו ותמיכה מובנית ברון. אתה יכול כמובן להשיג תוצאות מרשימות עם מחשב x86 אבל היתרון עם הרספברי הוא שאתה יכול בקלות להתקין תוכנה עם אופטימיזציה לשימוש אודיופילי. אם הולך טוב אפשר ללכת על שיפורי חומרה (ספק כח יעודי, כרטיס קול יעודי וכו). אתה יכול להשיג תוצאות יותר טובות עם סטרימר יעודי אבל העלות......
 

תודה על התגובה,
לאחר בדיקה אשאר עם הלפטופ של dell
ונתחיל חיסכון להמשך לסטרימר טוב

שוב תודה ושבת שלום
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור