שדרוג סאונד

  • פותח הנושא פותח הנושא רויטל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הרמקולים מצויינים. למי שלא הבין ומעדיף להתעסק בריגשי נחיתות, בוא נעשה שיעור בהבנת הנקרא:
1. רויטל רוצה להוסיף זוג רמקולים כדי לשדרג לעצמה את המוסיקה. לא קולנוע ביתי. מוסיקה.
2. יש לרויטל כסף לשידרוג, מין הסתם לזוג נוסף+. ה"סביר" וה"טוב" הם יחסיים. גם שלי "סביר" אם ארצה לשדרג את שלי ל"טוב". וגם רמקולים של מחשב ב-200 שקל. בסדר?
3. בכסף הזה, מציעים לרויטל אנשים שעברו כברת דרך, ואם יורשה לי קצת לתפוס תחת, מנוסים קצת יותר (!!!), ואומרים לה באהבה ובאכפתיות: "לא ככה עושים את זה".
4. מה רויטל עושה? נכנסת למגננה ועוד נכנסת בי בפרטי בחוצפה לא מבוטלת.
5. רויטל עקשנית. רויטל יודעת יותר מכולנו שזוג נוסף זהה ישדרג לה את הסאונד וזאת הדרך הנכונה.
6. קיבלת תשובה גם לזה: לכי קני מגבר נוסף, חברי את המקור שלך לשני המגברים וסעי. המפתחות בפנים.

אין הנחתום עאלק. חוצפה.
מתן, כנראה חלה אי הבנה "הנחתום עאלק" התייחס נטו לעובדה שכתבת "נודניקים כמוני" וכל הבנה אחרת היא לא מה שהתכוונתי
מעבר לכך איני חולקת על מקצועיותך בתחום, אבל מדוע אתה חורץ את דיני אחרי 7-8 משפטים
עקשנית וכו'
אנחנו לא מכירים! ואינך מכיר גם את יכולותיי הכספיות וזה גם לא עניינך
נרשמתי לפורום ע"מ להעמיק ידע:confused:
וגם אם שאלתי ,שאלה של הדיוטות לא נשמעת לך ואתה חש שענית אז מעולה ! מה מוסיפה השתלחות לעניין:כוכב:
 
לגבי המקור
יש לי m3 musical f dac+cd
ו‏נגן סטרימר בלו סאונד BLUESOUND NODE 2I
 

רויטל,
מעבר לניסיון החברים לעזור ולסייע במתן עצה מלומדת ועל סמך ניסיון (מתנוש..). אם בכל זאת את מתעקשת על הוספת זוג רמקולים נוספים, לפחות אל תתפשרי על הגברה, במעבר לרסיבר, סביר להניח שאיכות הסאונד תיפגע. יש לא מעט מגברים (לא רסיברים) שמאפשרים חיבור של שני זוגות רמקולים. תנסי למצוא כזה.

ובכל מקרה, לנסות לרכוש רמקולים דומים/זהים מאותה סדרה כמו הקדמיים, ע"מ לשמור על איכות סאונד אחידה (ולא ניכנס למינוחים טכנים של פאזות, שוני בהתנגדות/נצילות וכו').

בהצלחה בכל מקרה
 
ואשמח לעזרה בהעלאת תמונות מנמר משום שגם אחרי דחיסה הקבצים שלי עדיין גדולים מהמותר באתר
אוכל לשלוח תמונות במייל ואם אפשרי לפרסם אותן עבורי
ויהיה ויזואלי להביו אותי אני מקווה
 
יש לי מגבר שמאפשר חיבור כזה
musical fidelity 800
 

את יכולה לצלם את המסך בטלפון שלך ( בהנחה וצילמת ממנו) ואת התמונה הזו לעלות לאתר , היא כבר דחוסה מספיק.

לגבי העניין שלך , עקב עניין הדירה השכורה , את יכולה לשקול הוספה של רמקולים אלחוטיים בבית כדי לשפר את הפיזור .

איל
 
לגבי המקור
יש לי m3 musical f dac+cd
ו‏נגן סטרימר בלו סאונד BLUESOUND NODE 2I
יש לך אחלה ציוד.

הבעיה היא לדעתי, כמעט בוודאות באקוסטיקה.

תכווצי את התמונות עם image resizer ושלחי לכאן.
 

ויזואלי
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_שמע.jpg
    Screenshot_שמע.jpg
    KB 63.1 · צפיות: 303
  • sweet spot.jpg
    sweet spot.jpg
    KB 51.1 · צפיות: 303
יש לי מגבר שמאפשר חיבור כזה
musical fidelity 800

מציע שתבדקי את הנקודה הזאת שוב.
לפי החוברת הפעלה, רשום שם שניתן לחבר בשיטת bi-wiring אבל אם רוצים לחבר בשיטת bi-amping , שזה להבנתי שקול לחיבור לשני זוגות רמקולים (שזה מה שאת רוצה) , אז יש צורך במגבר כח נוסף.

לכן, מציע שתתיעצי שוב עם החנות שממנה קנית או ישירות מול שירות לקוחות של MF.

חוץ מזה, יש לך אחלה מגבר ורמקולים קדמיים ולדעתי, אם תוסיפי מדפיים מאותה הסדרה, תקבלי סאונד לא מאוזן מבחינת הנפח/גודל סאונד.
היות ואת מעוניינת לשכפל את המוזיקה כך שהאחוריים ינגנו בדיוק כמו הקדמיים, ההבדלים בין הרמקולים יורגשו ולא בטוח שאת מתכוונת לזה.
בעיקרון, רמקולים אחוריים מיועדים לתת אפקטים של סראונד המקובלים בסרטים (ויש מעט גם בהופעות שהוקלטו בפורמט רב ערוצי) אבל אין בכלל במוזיקה דו ערוצית.

יש מצב שהאקוסטיקה אצלך מפריעה להשיג את מה שאת רוצה ולכן חשבת על הפיתרון הזה.
אם את בדירה שכורה אז פתרונות אקוסטיים פסיביים יהיו פחות מתאימים (למרות שיש פתרונות פסיבים קטנים למשל, HFT של סינרג'יסטיק) אבל אם את בדירה שלך אז יש מקום לשלב פתרונות אקוסטיים פסיביים (דיפיוזרים וספוגים בולעים ושאר הדברים הפסיביים שיש) ו/או פתרונות אקטיבים (רום קורקשן).
ארז
 

המערכת שלך לא מאוזנת בצורה קיצונית,מגבר בשווי 9000 פאונד רמקולים 8000 פאונד ונגנים ברמת כניסה(CD ו-DAC MF3)לא פלא שאינך מרוצה.לפני הרפתקאות רמקולים עם תוצאה מפוקפקת תדאגי למקור שמכבד את המגבר והרמקולים המצוינים שלך.ותמיד תשנני GARBAGE IN GARBEGE OUT.
 
תמונות קטנות אבל נראה שהרמקולים אינם באותו קו ולא באותה זווית הטיה.
בנוסף, אם תרחיקי אותם מהקיר בעוד כ 70 ס"מ לדעתי תקבלי שיפור משמעותי בתלת מימדיות והפירוט
 

תמונות קטנות אבל נראה שהרמקולים אינם באותו קו ולא באותה זווית הטיה.
בנוסף, אם תרחיקי אותם מהקיר בעוד כ 70 ס"מ לדעתי תקבלי שיפור משמעותי בתלת מימדיות והפירוט

:בעד:
 
המערכת שלך לא מאוזנת בצורה קיצונית,מגבר בשווי 9000 פאונד רמקולים 8000 פאונד ונגנים ברמת כניסה(CD ו-DAC MF3)לא פלא שאינך מרוצה.לפני הרפתקאות רמקולים עם תוצאה מפוקפקת תדאגי למקור שמכבד את המגבר והרמקולים המצוינים שלך.ותמיד תשנני GARBAGE IN GARBEGE OUT.
היה mf m6 dac בלבד שגרם לניתוקים בסאונד רק אחרי יעוץ עם כל פיוז הוחלט לשנות לנוכחי
מה אתה מציע ?
 

אני בטוחה בכך
בסיס המשולש 1.40 בין הרמקולים
2 מטר שוקיים להאזנה

כמו שרוזי כתב קודם, הצבה לא סימטרית ביחס לנקודת האזנה פוגעת מאוד.
תעשי ניסיון, גם אם ההצבה לא מעשית באופן קבוע (למשל באמצע החדר...) , ותציבי את הרמקולים באותו קו חזית ובאותה זווית (ולא קרוב לקיר) לנקודת האזנה כלשהי בחדר ותנסי לשמוע מה זה עושה לסאונד.
אם זה אכן יישמע הרבה יותר טוב אז תצטרכי לחשוב איך את יכולה לשפר את ההצבה של הרמקולים באופן קבוע או לחילופין, אולי רום קורקשן יכול לעזור.
 
מתן, כנראה חלה אי הבנה "הנחתום עאלק" התייחס נטו לעובדה שכתבת "נודניקים כמוני" וכל הבנה אחרת היא לא מה שהתכוונתי
מעבר לכך איני חולקת על מקצועיותך בתחום, אבל מדוע אתה חורץ את דיני אחרי 7-8 משפטים
עקשנית וכו'
אנחנו לא מכירים! ואינך מכיר גם את יכולותיי הכספיות וזה גם לא עניינך
נרשמתי לפורום ע"מ להעמיק ידע:confused:
וגם אם שאלתי ,שאלה של הדיוטות לא נשמעת לך ואתה חש שענית אז מעולה ! מה מוסיפה השתלחות לעניין:כוכב:

הבנתי. אז לגבי הנחתום, את צודקת. אכן העדתי על עצמי.
לגבי יכולותייך הכספיות - אני חושב שחשיבה לוגית תורמת הרבה להתקדמות בחיים. לכן, אם כתבת שאת רוצה מדפיים מסדרת 800 שעולים בערך $6000, הנחתי שיש לך סכום כזה לשיפור המערכת. הלוגיקה שלי שגויה?

בכל מקרה, אני שמח שהדיון עלה על מסלול פורה, ועכשיו נשאלת השאלה שעוד לא מצאתי לה תשובה בשרשור המתארך הזה:

מה בדיוק הבעיה, ומה את מנסה לשפר?

ואני אכן מסכים שמגבר+רמקולים כמו שלך ראויים למקור ברמה גבוהה בהרבה.
 
אם אפשר לשלוח סרטוט של הסלון זה אולי יעזור. יש קיר מאחורי הכורסא הלבנה? אפשר להזיז לשם את המערכת?
כרגע היא ממוקמת בצורה מאוד בעייתית (בלשון המעטה). להוסיף רמקולים ממש לא יעזור, בנוסף לא הבנתי איפה תמקמי עוד זוג שכזה... גם ככה אין שם מקום... אולי שווה להזיז את כל העסק לחדר אחר?
אם אין לך פתרון מיקום נורמלי, מציע לא לקנות או למכור ציוד עד שתעברי דירה. כרגע הציוד שלך מתפקד ב 10% ממה שהוא מסוגל.
במינימום תקדמי את הרמקול השמאלי לאותו הקו של חברו הימני
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור