פטיפון בסביבות 33k פרנק שוויצרי.זרוע וראש סביב 13k$

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שלוימה, לא כולם חיים כמוך את התחום.
יכול לספר רק על עצמי, שברגע שמתעסק יותר מידי זה מוריד לי את הכיף, בכל תחביב.
אני כמעט בטוח שאתה מתעסק /שומע, יותר ממני...:)
 

השאלה העם התוספת המדוברת מיועדת גם למערכות שלא נסחטה מהם טיפת הביצועים האחרונה.
לי לדוגמה יש עוד מס דברים שהיתי רוצא להחליף כשתהיה הפרוטה מצויה בכיסי כגון כבל רמקול כבל usb
מה אומרים המומחים.?
 

השאלה העם התוספת המדוברת מיועדת גם למערכות שלא נסחטה מהם טיפת הביצועים האחרונה.
לי לדוגמה יש עוד מס דברים שהיתי רוצא להחליף כשתהיה הפרוטה מצויה בכיסי כגון כבל רמקול כבל usb
מה אומרים המומחים.?

קשה להאמין שאלמנט קטן יכול לעשות מהפכה בסאונד לכן בדרך כלל העדפה תהיה להשקיע בכבל, מכשיר, משהו גדול שאפשר לראות אותו בעיניים בלי משקפת, משהו שמקובל על כולם. להשקיע 2000 שח בכבל זה נשמע כמובן מאליו ולא מעורר שאלות.
העלית שאלה/בעיה שיש למערכת שלך
ואני אומר לך שהחלפת כבל חשמל, או כבל usb לא תפתור לך את הבעיה והאלמנט הקטן כן יפתור אותה.
 
השאלה העם התוספת המדוברת מיועדת גם למערכות שלא נסחטה מהם טיפת הביצועים האחרונה.
לי לדוגמה יש עוד מס דברים שהיתי רוצא להחליף כשתהיה הפרוטה מצויה בכיסי כגון כבל רמקול כבל usb
מה אומרים המומחים.?
אולי לא תצטרך להחליף כבל????
לדעתי אקוסטיקה באה לפני כבל.למרות ש 99% מאיתנו חוטאים ולא עובדים בסדר הנכון.
 

יש פרווה, חלבי, בשרי...
העיקר אודיופיל, לא?
העיקר אוהב מוסיקה :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור