עזרה בבחירת טלויזיה 75 אינץ

  • פותח הנושא פותח הנושא אביזס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אביזס

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
היי,
מבקש את עזרתכם בהתלבטות בין 2 מסכי 75 אינץ.
1. Samsung qe75q70t
2. Lg 75Nano90.

ציון באתר rting דומה.
הפרש מחיר - lg מעט יקר יותר.

תודה!!!
 

היי,
מבקש את עזרתכם בהתלבטות בין 2 מסכי 75 אינץ.
1. Samsung qe75q70t
2. Lg 75Nano90.

ציון באתר rting דומה.
הפרש מחיר - lg מעט יקר יותר.

תודה!!!

בחרת בשני מסכי בעלי פאנל שונה.
הסמסונג בעלת פאנל VA משובח המניב איכות שחורים פנטסטית גם בתנאי צפייה חשוכים.
מאידך האל ג'י בעלת פאנל IPS שונה לחלוטין באופיו המתקשה ליצור איכות שחורים טובה בתנאי צפייה חשוכים.

לטעמי הסמסונג מציגה איכות תמונה משובחת יותר עם עוצמת הארה מרשימה יותר המיועדת לצפייה בתכני 4K HDR
 
בחרת בשני מסכי בעלי פאנל שונה.
הסמסונג בעלת פאנל VA משובח המניב איכות שחורים פנטסטית גם בתנאי צפייה חשוכים.
מאידך האל ג'י בעלת פאנל IPS שונה לחלוטין באופיו המתקשה ליצור איכות שחורים טובה בתנאי צפייה חשוכים.

לטעמי הסמסונג מציגה איכות תמונה משובחת יותר עם עוצמת הארה מרשימה יותר המיועדת לצפייה בתכני 4K HDR

היי ,
תודה על התשובה .
אני מדבר על דגם Q70Tולא Q70R שהבנתי שלמרות שה-T הוא הדגם החדש הוא נחות מדגם ה-R היוצא.
האם למרות זאת הוא טוב מה-NANO90 של LG?
 
היי ,
תודה על התשובה .
אני מדבר על דגם Q70Tולא Q70R שהבנתי שלמרות שה-T הוא הדגם החדש הוא נחות מדגם ה-R היוצא.
האם למרות זאת הוא טוב מה-NANO90 של LG?

מבחינתי מסך בעל פאנל VA עדיף על פאנל IPS
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור