אין לי בעיה עם שומדבר שכתבת.רונן רונן....הבחור לא עוסק בתחום ולא כלום.הבחור אדיופיל בנשמה החליט לקחת את התחביב לרמה קצת יותר גבוה ולנסות כל מני נסויים על המערכת שלו.היות והוא איש טכני עשה לעצמו כמו שפלוני עושה לביתו למרות שהוא לא מנהל בנק.
לקח לו לפחות שנה להגיע לכפתור שעושה משהוא חיובי בתחביב שלנו דהיינו סאונד ברמת קצה.
מטבע הדברים ישנם חברה שזה מעניין אותם מאוד ורוצים גם הם עוד יותר להגיע לקצה.הכפתורים האילו עשויים מחומרים יקרים וזה עולה כסף(ייחסית זול מאוד לעומת עוסקים בתחום עם שם) ואם מוצא חן בעניך ואתה רוצה גם צעצוע כזה אז למה לא?רק אני חושב שתסכים איתי שצריך לפצות את הבחור על העלויות ועל ההצלחה .להפך אני חושב שצריך לפרגן שחבר פורום יכול רק לשפר,לעזור בעלות מנימלית להשגת תוצאה רצויה.
רק ביקשתי לדעת שאני קורא את דברי היצרן

