סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

  • פותח הנושא פותח הנושא gandalftw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני לגמרי בשוק מזה שיש חברי פורום שאין להם שום בעיה לשתף פעולה עם גנבים שלא משנה אם הם גונבים מוצר או רק את שם המוצר הם על פניו גנבים ולא שום דבר אחר.
ההצדקה המוסרית שהם מספרים לעצמם ובלי שום בושה גם לנו היא שזה בכלל שוק אחר כי מי שרוכש כבל חשמל בסכומים גבוהים הוא בכלל שוק אחר או שבכלל מגיע ליצרנים שיגנבו אותם כי הם דורשים מחירים לא סבירים והם בכלל הגנבים בכל הסיפור.
סורי אבל אף תירוץ לא מקובל ולשתף פעולה עם גנב זה מוסר עלוב!
 
הפוסט הראשון שלך בענין התייחס לסין כמפיצת קורונה ועל כך בדיוק עניתי, מי שחשוב לו לראות שיתן קפיצה לדף הראשון או השני בשירשור הזה. הגבת לי שאם בא לי לפרנס מפיצי מחלות או משהו אז זב"שי או משהו בסגנון. אחר כך התפרסת לנושאים אחרים של זכויות אדם וכיו"ב ענינים חשובים אחרים והסברת שזו בעצם הסיבה. אז כבודה של הסיבה במקומה, אבל כך גם כבודם של המגיבים לך, עד כמה לא חשוב שזה נראה.

רגע, אם לא פירטתי את כל הסיבות בתחילה (במחילה על שלא הבנתי שאני מחויב למישהו בתגובה פרטנית העולה בנימוק לבית המשפט העליון) חייבים להיצמד לסיבה יחידה, או שאולי אפשר במצרפי ואולי בכלל כל סיבה יכולה לעמוד בפני עצמה?

מי שרוצה לרכוש מסין, לטוס לנופש בטורקיה או לרקוד עם חייזרים שיעשה זאת. בדיוק כפי שלי מותר לא לרכוש מוצרים סינים, לאחר להחרים ביצים וירקות ממדינה X או רשות P, או לא לבקר במדינה Y בשל סיבות השמורות עימו בלבד.
 
אני לגמרי בשוק מזה שיש חברי פורום שאין להם שום בעיה לשתף פעולה עם גנבים שלא משנה אם הם גונבים מוצר או רק את שם המוצר הם על פניו גנבים ולא שום דבר אחר.
ההצדקה המוסרית שהם מספרים לעצמם ובלי שום בושה גם לנו היא שזה בכלל שוק אחר כי מי שרוכש כבל חשמל בסכומים גבוהים הוא בכלל שוק אחר או שבכלל מגיע ליצרנים שיגנבו אותם כי הם דורשים מחירים לא סבירים והם בכלל הגנבים בכל הסיפור.
סורי אבל אף תירוץ לא מקובל ולשתף פעולה עם גנב זה מוסר עלוב!
אף אחד לא אומר לך לא, אתה מוזמן כרטיס אשראי יתקבל בברכה.
 

סולם הערכים הסיני אינו מבוסס על עקרונות המוסר היהודי/נוצרי לכן ההבדל בהבנה/חוסר הבנה, ההתנהלות העיסקית, החוק אזרחי, והמדיני.
כך נראית ההתנהלות במדינות שמבוססות על משטרים רציונליים/פרוגרסיביים שמבטלים את קיומה של הדת, ואיתה את המוסר המסורתי... ראה ערך: קומוניסטים, ונאצים.



זה כבר מתפוצץ עם המהלכים האחרונים של טראמפ.


מעניין, גם בסין הערך לא תרצח תופס, פתאום המוסר היהודי/נוצרי כן עובד?

ב 2020 גם הסינים יודעים שלהעתיק/לחקות מוצר לא נחשב "לכשר", לראיה, נסה לפתוח בסין מפעל שיעתיק מוצר ממפעל הנמצא בבעלות המפלגה הקומוניסטית, מוכן להתערב שמהר מאוד תגלה איך חוקי זכויות יוצרים הם ברי קיימה גם בסין.
 
אני לגמרי בשוק מזה שיש חברי פורום שאין להם שום בעיה לשתף פעולה עם גנבים שלא משנה אם הם גונבים מוצר או רק את שם המוצר הם על פניו גנבים ולא שום דבר אחר.
ההצדקה המוסרית שהם מספרים לעצמם ובלי שום בושה גם לנו היא שזה בכלל שוק אחר כי מי שרוכש כבל חשמל בסכומים גבוהים הוא בכלל שוק אחר או שבכלל מגיע ליצרנים שיגנבו אותם כי הם דורשים מחירים לא סבירים והם בכלל הגנבים בכל הסיפור.
סורי אבל אף תירוץ לא מקובל ולשתף פעולה עם גנב זה מוסר עלוב!
:בעד:
 
מעניין, גם בסין הערך לא תרצח תופס, פתאום המוסר היהודי/נוצרי כן עובד?

תלוי מי הנרצח...

ב 2020 גם הסינים יודעים שלהעתיק/לחקות מוצר לא נחשב "לכשר", לראיה, נסה לפתוח בסין מפעל שיעתיק מוצר ממפעל הנמצא בבעלות המפלגה הקומוניסטית, מוכן להתערב שמהר מאוד תגלה איך חוקי זכויות יוצרים הם ברי קיימה גם בסין.

לזה קוראים צביעות.. נסה לתפוס שופט/איש משטרה, בעבירה במדינת ישראל.. סיכוייך אפסיים.
 

תלוי מי הנרצח...



לזה קוראים צביעות.. נסה לתפוס שופט/איש משטרה, בעבירה במדינת ישראל.. סיכוייך אפסיים.

מה עניין שמיטה אצל הר סיני?
בכוח אתה מנסה לנהל כאן ויכוח השייך במקרה הטוב לפייסבוק ובמקרה הרע לפורום מטבחון.
 
הפכתם את הפורום הזה לפורום פוליטי, משפטים, מוסר, יחסים בינלאומיים, מסחר מקוון, סחר עולמי ומה לא עוד... רק אודיו אין פה. גם כשמדברים כבר על אודיו נכנסים כאן באמא של אחד בשני. אולי אודיו באמת כבר לא מעניין כי אין מה לחדש יותר למעט למי יש גדול יותר, והתרשמויות אם בכלל "מסטאפ ספציפי במרחב הפציפי לאוזניים שלי ולטעמי"... על קטע טכני (וחס מלהזכיר מדידות) אי אפשר לדבר כי זה לא אודיופילי "כי הכלי הכי טוב זה האוזניים" . חבל שכך
 
They are getting so good in making copy cables that in a blind test at the NYC audio show no one could tell the difference.

למכור אשליות זה קל ...
 

נערך לאחרונה ב:
They are getting so good in making copy cables that in a blind test at the NYC audio show no one could tell the difference.

למכור אשליות זה קל ...

יש אנשים שלא שומעים הבדל גם ככה..
אבל לא לוקחים בחשבון שלשמוע הבדלים בין כבלים, נדרשת מערכת בעלת שקיפות מינימאלית, אחרת זה פשוט בזבוז זמן.
 
סולם הערכים הסיני אינו מבוסס על עקרונות המוסר היהודי/נוצרי לכן ההבדל בהבנה/חוסר הבנה, ההתנהלות העיסקית, החוק אזרחי, והמדיני.
כך נראית ההתנהלות במדינות שמבוססות על משטרים רציונליים/פרוגרסיביים שמבטלים את קיומה של הדת, ואיתה את המוסר המסורתי... ראה ערך: קומוניסטים, ונאצים.



זה כבר מתפוצץ עם המהלכים האחרונים של טראמפ.
יש לך את זה יותר גזעני ועם יותר פטרונות?
כנראה שאתה לא ממש מכיר את התרבות הסינית.
מה שהאמריקנים והאירופאים עשו לפני שנים, הסינים עושים כיום,
עניין של מעבר מכלכלה אחת לאחרת. עניין של אבולוציה.
הרוסים דרך אגב באותה סיטואציה ותרבות.
ללא התעשיה הסינית, תחזור לאמצע שנות ה 80 מבחינת כוח הקנייה שלך (אם אתה בא בימים מספיק כדי לזכור מה היה כאן באותם ימים)
 

הפכתם את הפורום הזה לפורום פוליטי, משפטים, מוסר, יחסים בינלאומיים, מסחר מקוון, סחר עולמי ומה לא עוד...
אכן, חבל לשייך תחומים שאינם קשורים. לזה יש פורום אחר.
מצד שני, אני ממש גאה בזה שדיון ערכי כזה עולה גם בפורום מוזיקה , טוב לדעת שענייני הוגנות אנושית בסיסית נשקלים ויש להם חשיבות. גזל קניין הוא דבר חמור שיש לגנותו, כולל צריבות דיסקים למשל. בשוק חופשי אם אתה חושב שמוצר מסויים הוא מופרך במחירו או תפקודו, אתה מייצר משהו יותר טוב, וככה אנחנו מתקדמים.
להתפאר בקניית חיקוי ? תמהני. בטח שלא בפורום שמוקדש כולו לתחביב מערכות האודיו וההתקדמות הטכנולוגית שלהם בזכות ומתוך הערכה לתחום ולעוסקים בו. נכון שבין עוסק לעושק מפרידה אות אחת אבל...שוק חופשי אף אחד לא מכריח לרכוש. בייחוד אם מצהירים שלא מרגישים בהבדלים ולא מעניין איך נראה וכולי.

הפן הטכני מדידות וכולי, הוא מישני כי מדובר באנשים שונים, טעמים שונים, צרכים שונים שמתבטאים במערכת האישית. כמו בן/בת זוג . גם אתה לא היית קונה רק על סמך מדידות בצורה עיוורת. ומה לעשות לא הכל מדיד, מובן ומושכל בתחום שלנו וכמעט בכל תחום שאינו מספק צורך טכני גרידא. אהבה לא מדידה, הנאה לא מדידה, תפיסת הצליל בראש המאזין אינה מדידה מעבר לדציבל שפיזית פוגע בשמיעה.

They are getting so good in making copy cables that in a blind test at the NYC audio show no one could tell the difference.

למכור אשליות זה קל ...

מה האשלייה? אף אחד לא טען שהסינים לא יודעים לייצר כבל. אדרבא , טוענים שהם התקדמו ויש מקום להתקדם, וחיווט משפיע מאוד. אגב, המנורות שלי הם סיניות והן הטובות שאני שמעתי, לא מחליף אותם- אבל הם לא קראו לעצמם מולארד, או פיליפס או סילבניה וכולי.., פשוט tj full music וקונים את מקומם בכבוד כמו כל עובד וחברה הגונה.
 
כנראה שאתה לא ממש מכיר את התרבות הסינית.

איזו? הקומוניסטית??

ללא התעשיה הסינית, תחזור לאמצע שנות ה 80 מבחינת כוח הקנייה שלך (אם אתה בא בימים מספיק כדי לזכור מה היה כאן באותם ימים)

כן, אך זה זמני בלבד.. כי כשהם מתעשרים והאחרים מתדלדלים כוח הקניה יורד חזרה.
הבעייה היא כשמעצמה כלכלית כזו הופכת להגמונית, והיא מחזיקה בערכים חסרי זכויות אדם, אנחנו נתונים למרותם.
זה הרבה יותר גרוע מכוח קניה נמוך...
 

נערך לאחרונה ב:
ללא התעשיה הסינית, תחזור לאמצע שנות ה 80 מבחינת כוח הקנייה שלך (אם אתה בא בימים מספיק כדי לזכור מה היה כאן באותם ימים)

הייתי קונה כמה דירות ליד הים...
יש לך מכונת הזמן, איציק?
 
רגע, אם לא פירטתי את כל הסיבות בתחילה (במחילה על שלא הבנתי שאני מחויב למישהו בתגובה פרטנית העולה בנימוק לבית המשפט העליון) חייבים להיצמד לסיבה יחידה, או שאולי אפשר במצרפי ואולי בכלל כל סיבה יכולה לעמוד בפני עצמה?

מי שרוצה לרכוש מסין, לטוס לנופש בטורקיה או לרקוד עם חייזרים שיעשה זאת. בדיוק כפי שלי מותר לא לרכוש מוצרים סינים, לאחר להחרים ביצים וירקות ממדינה X או רשות P, או לא לבקר במדינה Y בשל סיבות השמורות עימו בלבד.
סלח לי במחילה, אבל באמת לא מבין את פישרה של התגובה הזו שלך. אני לא באתי להתנצח, אתה כנראה כן. הגבת בצורה לא חברית ודאי לא ענינית לתגובה שלי על הפוסט הראשון שלך בענין. חשבתי לתומי שגם הצלחתי להבהיר למה. מסתבר שאנחנו מדברים בשתי שפות שונות. רק בריאות.
 
הייתי קונה כמה דירות ליד הים...
יש לך מכונת הזמן, איציק?
ואם יש לי...
החזרה אחורה היא בלי הכסף שיש לך היום
היה לך אז את הכסף לקנות כמה דירות?;)
 

בחיית
אפילו השום שאתה קונה בסופר מגיע מסין...

תן לי לחדש לך, אני לא רוכש ירקות בסופר או בשוק ויודע מצויין מהיכן מגיעים הדברים שאני שם על השולחן שלי.
בזמן שאתה ואחרים אכלתם/צרכתם פירות וירקות שגודלו בדרא״פ בתקופת האפרטהייד המשפחה שלי החרימה תוצרת מדינה זו.
 
כן, אך זה זמני בלבד.. כי כשהם מתעשרים והאחרים מתדלדלים כוח הקניה יורד חזרה.
.

בסין יש 4.4 מיליון מיליונרים מתוך 46.8 מיליון מוליונרים בכל העולם ומתוך 1.4 מיליארד סינים.
יש עוד כברת דרך ארוכה עד שהם יתעשרו במידה כזאת שתשחק את כוח הקניה של אחרים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור