סיני חדש בא לעבוד אצלי, התחדשתי

  • פותח הנושא פותח הנושא gandalftw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

התמונה מקורית או חיקוי?
:)

תפרט קצת על הסטאפ שלך.
התמונה היא מפה , הרגע צילמתי

מפרט פשוט :)
סטודיו מוניטורים של quested v2108 מוגברים (מדהימים לאוזני)
דאק mytek brooklyn dac+ עם ספק של sbooster
מחשב נוק I3 ״ישן״ יחסית, מריץ MPD
מחובר לדאק עם audio quest carbon + jitterbug
אינטרקונקט רגילים של blue jeans
פטיפון audio technical LP7
אה וכבלי חשמל של חברת צ׳ונג צ׳אנג
ושרת עצבני שמנהל את כל המידע :)
זהו
 
הכול סבבה אבל למה לקנות מה שהוא מזוייף של חברה ידוע? איפה הפויינטה?
איכות הסאונד? אזי זה יכול לבוא רק לידי ביטוי השוואה ראש בראש של שני כבלים- אחרת... יש מקוריים ביד 2 בחצי מחיר אני מניח. גם 200 יורו זה כסף
 

הנה הדברים שרשמת בשינוי קל: השנה היא 1935, אני וג'ורג' מקולורדו, כשרוכשים מגרמניה הנאצית - נותנים פרנסה למיליוני מסכנים שאתה מדבר עליהם.
מתי לבצע את הרכישה, בזמן שהם מוציאים מיליונים להורג בתאי גזים?!
פולשים הורגים ובוזזים, מכל מדינות אירופה?!
(כמו הסינים?)


חאליק, אתה רציני?
מי העלה את היטלר לשלטון (עד לדיקטטורה) ??
הציבור הגרמני ! בדמוקרטיה !
1932
בבחירות לרייכסטאג המפלגה הנאצית קיבלה 230 צירים
1933
המפלגה הנאצית זכתה ב-44 אחוז מן הקולות

ממש כמו בסין, הא.
(אפילו בלי להיכנס לרמת החיים / עוני, בין שתי המדינות).
וזו ההשוואה שמצאת לנכון? אפילו לא קרוב.
שתהא בריא.
אגב, בזמן גרמניה הנאצית, היתה תנועת מחאה של הציבור הגרמני נגד השלטון כמו הפאלון גונג?
שיצאו בהמוניהם לרחוב, התעמתו נפצעו ואף ונהרגו.
גורנישט!
יחי ההבדל.


אבל עזוב ....
אתה כתבת בצורה ברורה, את הסיבה שחתכת מסין :
באופן אישי, מאז וירוס הקורונה נמנע ככול האפשר מלרכוש מוצרים תוצרת סין כול עוד יש אלטרנטיבה
תמשיך לפרנס מפיצי מחלות, אני עם סין סיימתי

אז נכון, אתה סולד מצורת השלטון (אין מי שיתווכח איתך על זה)
אך לא זו הסיבה שסיימת איתם - כפי שהעדת.

מה גם, שאתה זה שיצאת נגד הממשל הסיני (בצדק) - בדיוק בגין יחסו לאזרחיו.
אז, כשכולנו נפסיק לרכוש בסין, מי יפגע יותר השלטון? או המסכנים?
לי אין מושג.

עניי ביתי קודמים ?
זה נכון. כשמדובר בעניים אבל!
אז ... אני מבין מדבריך, כי מעולם לא הזמנת מוצר מחול?
(שעון, ספה, סרוויס, נעליים, תקליט, או כל מה שלא יהיה).

בכל מקרה גיא...
זה שלא שאני מנסה לשכנע אותך לקנות בסין.
רק כפי שאמרתי בתחילה, הדברים לא פשוטים.
לטעמי, הנושא הוא לא חד חד ערכי, שניתן לעשות "חוקים".

שבוע טוב.
: -)
 
סינים אגב בעצמם הם שוק מספר אחד בצריכה של מותגי פרמיום ובפרט אודיו מטורף (לא חיקויים). חנויות לואי וויטון, הרמס מוכרות סחורה מידית ותורים אף מחוץ לחנויות. חנויות אודיו כשכל פינה ממש במרחב תלת ממדי מאחסנת משהו.

לא כולם מסכנים
98%
 

הנה הדברים שרשמת בשינוי קל: השנה היא 1935, אני וג'ורג' מקולורדו, כשרוכשים מגרמניה הנאצית - נותנים פרנסה למיליוני מסכנים שאתה מדבר עליהם.
מתי לבצע את הרכישה, בזמן שהם מוציאים מיליונים להורג בתאי גזים?!
פולשים הורגים ובוזזים, מכל מדינות אירופה?!
(כמו הסינים?)


חאליק, אתה רציני?
מי העלה את היטלר לשלטון (עד לדיקטטורה) ??
הציבור הגרמני ! בדמוקרטיה !
1932
בבחירות לרייכסטאג המפלגה הנאצית קיבלה 230 צירים
1933
המפלגה הנאצית זכתה ב-44 אחוז מן הקולות

ממש כמו בסין, הא.
(אפילו בלי להיכנס לרמת החיים / עוני, בין שתי המדינות).
וזו ההשוואה שמצאת לנכון? אפילו לא קרוב.
שתהא בריא.
אגב, בזמן גרמניה הנאצית, היתה תנועת מחאה של הציבור הגרמני נגד השלטון כמו הפאלון גונג?
שיצאו בהמוניהם לרחוב, התעמתו נפצעו ואף ונהרגו.
גורנישט!
יחי ההבדל.


אבל עזוב ....
אתה כתבת בצורה ברורה, את הסיבה שחתכת מסין :
באופן אישי, מאז וירוס הקורונה נמנע ככול האפשר מלרכוש מוצרים תוצרת סין כול עוד יש אלטרנטיבה
תמשיך לפרנס מפיצי מחלות, אני עם סין סיימתי

אז נכון, אתה סולד מצורת השלטון (אין מי שיתווכח איתך על זה)
אך לא זו הסיבה שסיימת איתם - כפי שהעדת.

מה גם, שאתה זה שיצאת נגד הממשל הסיני (בצדק) - בדיוק בגין יחסו לאזרחיו.
אז, כשכולנו נפסיק לרכוש בסין, מי יפגע יותר השלטון? או המסכנים?
לי אין מושג.

עניי ביתי קודמים ?
זה נכון. כשמדובר בעניים אבל!
אז ... אני מבין מדבריך, כי מעולם לא הזמנת מוצר מחול?
(שעון, ספה, סרוויס, נעליים, תקליט, או כל מה שלא יהיה).

בכל מקרה גיא...
זה שלא שאני מנסה לשכנע אותך לקנות בסין.
רק כפי שאמרתי בתחילה, הדברים לא פשוטים.
לטעמי, הנושא הוא לא חד חד ערכי, שניתן לעשות "חוקים".

שבוע טוב.
: -)
הציבור הגרמני העלה את המפלגה הנאצית לשלטון אבל הוא בטח לא התכוון להפיכת המשטר לדיקטטורה.
ואם ארשום "נרכוש חיטה מרוסיה בשנות ה 30 המוקדמות של המאה ה 20" זה יעשה לך יותר טוב?
החיטה המדוברת, שנמכרה לאירופה ודרכה רוסיה עברה מהפיכת תיעוש נלקחה בכוח מאוקראינה מה שגבה מחיר פעוט של 3 - 8 מיליון חיים של מי שנכפה עליהם למות בהרעבה שהרוסים כפו על אוקראינה (למקרה ותהית למה אוקראינים רבים שיתפו פעולה עם הגרמנים לאחר שאלה פלשו לשטחי ברית המועצות ביוני 1941).
אין ולא יהיה שום צידוק לרכוש מוצרים ממשטרים אוטורטירים או טוטליטריים (מניח שמצפון קוריאה לא היית רוכש מוצרים בידיעה לאן הולך הכסף) - החיים לא מסובכים, אנשים הופכים אותם לכאלה.

לשאלתך, הדברים שאני רוכש מחו"ל לא מיוצרים בארץ ואם כן אז לא באותה האיכות, בכל מקרה לא רוכש מסין ביודעין בדיוק כפי שאיני טס לנופש בטורקיה.
 
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Holodomor

אבל גיא, גם אותנו מחרימים מדי פעם.
אני נתקלתי פעמיים ב-AirBB, לא היה נעים. אם כי היום לא משתמש בשרות שלהם, היה לפני כמה שנים

שיתוף פעולה עם הנצים אתה צודק חלקית, אין הצדקה למעשים שלהם, לא שלהם, ולא של הליטאים ואחרים
 
הציבור הגרמני העלה את המפלגה הנאצית לשלטון אבל הוא בטח לא התכוון להפיכת המשטר לדיקטטורה.
נכון.
אבל בוא לא ניתמם. הציבור הגרמני גם לא היה מטומטם.
הוא ידע מי זה היטלר, מה הדעות שלו וכו, בעיקר לכלפי היהודים.
(מיין קאמפף לא בדיוק היה ספר סודי).
ובחרו בו !!
ולשיטתך, אחרי הדיקטטורה של היטלר, היתה בגרמניה תנועת מחאה נגד הנאצים, בסגנון הפאלון גונג?
אתה יודע את התשובה כמוני בדיוק (אם לא יותר טוב).
איזו דמוקרטיה היתה בסין שהציבור העלה לשלטון ? שאתה משווה.
("בחירות" נוסח סוריה, במקרה הטוב).

והדוגמה שהבאת על רוסיה, אתה שוב צודק - רק שזה מאשש את דברי.
פלשו בזזו והרגו - מחוץ לבית (בניגוד לסין).

אבל שוב, כל האמור לעיל זניח. והרי .....
אתה לא דיברת על סוג המשטר, בתור הסיבה.
כתבת בפירוש - בגין הקורונה.
מילים שלך. זה לא שאני דמיינתי.
 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Holodomor

אבל גיא, גם אותנו מחרימים מדי פעם.
אני נתקלתי פעמיים ב-AirBB, לא היה נעים. אם כי היום לא משתמש בשרות שלהם, היה לפני כמה שנים

שיתוף פעולה עם הנצים אתה צודק חלקית, אין הצדקה למעשים שלהם, לא שלהם, ולא של הליטאים ואחרים

עזוב, מי שרוצה להחרים אותנו מתבקש לא להשתמש בטלפון סלולרי, מחשב נייד וכול דבר אחר בו יש חותם של ישראל, תתפלא למרות שאתנגד לחרם כזה במידה ואין מדובר באנטישמיות אני יכול להבין מהיכן זה מגיע, אתה יודע, בכל זאת הסכסוך המזרח תיכוני נמשך כבר 70+ שנים.

יש מדינות שאני פשוט מתרחק מהן וממוצרים המיוצרים שם, מאותה סיבה לא טס לטורקיה, רוסיה, מדינות אסיה המוסלמיות ו...סין. יש כול כך הרבה אלטרנטיבות שפויות לכל אלו.
 
הציבור הגרמני העלה את המפלגה הנאצית לשלטון אבל הוא בטח לא התכוון להפיכת המשטר לדיקטטורה.
נכון.
אבל בוא לא ניתמם. הציבור הגרמני גם לא היה מטומטם.
הוא ידע מי זה היטלר, מה הדעות שלו וכו, בעיקר לכלפי היהודים.
(מיין קאמפף לא בדיוק היה ספר סודי).
ובחרו בו !!
ולשיטתך, אחרי הדיקטטורה של היטלר, היתה בגרמניה תנועת מחאה נגד הנאצים, בסגנון הפאלון גונג?
אתה יודע את התשובה כמוני בדיוק (אם לא יותר טוב).
איזו דמוקרטיה היתה בסין שהציבור העלה לשלטון ? שאתה משווה.
("בחירות" נוסח סוריה, במקרה הטוב).

והדוגמה שהבאת על רוסיה, אתה שוב צודק - רק שזה מאשש את דברי.
פלשו בזזו והרגו - מחוץ לבית (בניגוד לסין).

אבל שוב, כל האמור לעיל זניח. והרי .....
אתה לא דיברת על סוג המשטר, בתור הסיבה.
כתבת בפירוש - בגין הקורונה.
מילים שלך. זה לא שאני דמיינתי.

תגיד חגי, נעשית עו"ד, אני בבית משפט שאתה מחפש כל פסיק להיאחז בו?
עשה מה שטוב לך, פרנס את הסינים, על הדרך למה לא תפרנס את אירן גם שם יש המון מסכנים כרגע - המריבה שלנו היא עם המשטר לא חלילה עם העם (רק מה זה אותו עם נחמד שהעלה את האייטולות) ומה אם קצת נפט מדעא"ש, מה כבר הם עשו לישראל - בערך כלום, אז למה לא לרכוש מהם מוצרים?

קורנה, משטר, חוסר הזדהות עם ערכים אלה ואחרים מהווים עבורי גורמים מספיק טובים כדי שלא ארצה לרכוש משהו ממדינה או גוף מסוים.

אגב מיין קאמף, קראת או שאתה סתם זורק שמות לחלל, לבנסראום לא כלל השמדת יהודים ב 2 מתוך 3 גלגוליו (למעשה, רק אחרי שהגרמנים הבינו שהמערכה ברוסיה מתערכת ולא תסתיים עד ספטמבר 41ובמקביל לא ניתן היה להוציא תוכניות פעולה קודמות להרחקת יהודים משטחי הרייך - פולין קרובה לגרמניה, ברוסיה המלחמה לא נגמרת והדרך למדגסקר נשלטת ע"י הצי הבריטי והרייך מצא עצמו שולט על יותר יהודים מכל מדינה אחרת, אז ורק אז עלתה התכנית להשמדה פיזית של כל היהודים בשטחי הרייך), אין ולא היה קשר להשמדת היהודים עם עליית הנאצים לשלטון.
 
נערך לאחרונה ב:
תגיד חגי, נעשית עו"ד, אני בבית משפט שאתה מחפש כל פסיק להיאחז בו?
כי אני מתייחס לנקודות שאתה מעלה?
באמת חוצפה שעונים לך, ועוד באמצע דיון.
ולגבי שאר דבריך...
מיותר. עוד אגיע לדרגת קאונסלר.
אז הנה, שתרגיש טוב - אמן לכל דבריך.
: -)
 

על הדרך למה לא תפרנס את אירן גם שם יש המון מסכנים כרגע - המריבה שלנו היא עם המשטר לא חלילה עם העם (רק מה זה אותו עם נחמד שהעלה את האייטולות) ומה אם קצת נפט מדעא"ש, מה כבר הם עשו לישראל - בערך כלום, אז למה לא לרכוש מהם מוצרים?

ישראל קנתה נפט מחומיני והאיראנים אחרי המהפכה, ואם אתה באמת לא יודע.. ראה: גלנקור, מארק ריץ.
וזה רק כדי להעמיד דברים על דיוקם..
 
ישראל קנתה נפט מחומיני והאיראנים אחרי המהפכה, ואם אתה באמת לא יודע.. ראה: גלנקור, מארק ריץ.
וזה רק כדי להעמיד דברים על דיוקם..
א. יודע
ב. לא קשור לדברים שרשמתי (אתה מנסה לקשור את הדברים לשנים ועשורים אחרים, אני מדבר על ההווה)

תגיד חגי, נעשית עו"ד, אני בבית משפט שאתה מחפש כל פסיק להיאחז בו?
כי אני מתייחס לנקודות שאתה מעלה?
באמת חוצפה שעונים לך, ועוד באמצע דיון.
ולגבי שאר דבריך...
מיותר. עוד אגיע לדרגת קאונסלר.
אז הנה, שתרגיש טוב - אמן לכל דבריך.
: -)
אם טרם הבנת, לא התווכחתי, לא התפלמסתי ולא התדיינתי איתך במה שעושה לי טוב מבחינה אידאולוגית ומצפונית.
עשה אתה מה שטוב בעיניך, אם לפרנס חברות סיניות ושלטון אוטוריטרי הרומס זכויות אדם במקום לשלם מחיר הוגן על מוצר שיוצר במדינה מערבית ו/או לחלופין דמוקרטית (עניי עירך) עושה לך טוב, מי אני שאתערב במעשיך.
 
נערך לאחרונה ב:
באופן כללי, ואנני מתייחס לרכישה של פותח השרשור.
מי שרוכש כבלים מזוייפים הוא איננו אודיופיל כלל ומשחק בנדמה לי.
ובגדול זה לשים את הכסף על קרן הצבי.
לפעמים מי שאינו אודיופיל , רואה מוצר בפחות מרבע מחיר מהמקור ,שדומה לו 1:1 חיצונית
ואומר לעצמו , בטוח זה יהיה יותר טוב מכבל קומקום רגיל , ולכן העסקה שווה.
הבעייה מתחילה שאנשים מוכרים ומשרשרים את המוצר לאחרים , ובין אם בגילוי נאות או לאו
הנזק למוניטין המותג , לחברה, וליבואן הוא בל יתואר.
ולסיום , כשמדובר בחברה הי אנד מכובדת אין מצב וסיכוי שהמקור נשמע כמו הזיוף ושלא יהיו הבדלים גדולים בניהם.
שום חיקוי סיני לא דומה למקור בביצועים ובאמינות , וזה לא רק באודיו , אלא גם באייפון , חלקים לרכב , ביגוד , צעצועים ,שעונים, וכל מוצר צריכה, חוץ מאגרול ונבטים....
אבל שכל אחד יעשה כטוב בעיניו.
אני עוזב את זה שיש כאן היגדים מסוחר. אבל אתה משווק מגברים שפופרות סיניים בעבר ועכשיו. אז תן כבוד.
 

א. יודע
ב. לא קשור לדברים שרשמתי (אתה מנסה לקשור את הדברים לשנים ועשורים אחרים, אני מדבר על ההווה)

זה לא בדיוק כך... בהווה ממשיכי דרכם וממונם מגיעים עד פוליטקאים של ימינו.. ראש ממשלה לשעבר שעושה צרות במדינה, שר צעקן במפלגה ימנית שהתהפכה.. קרנות שלוחות רסן...
לכאורה.
 
נערך לאחרונה ב:
זה לא בדיוק כך... בהווה ממשיכי דרכם וממונם מגיעים עד פוליטקאים של ימינו.. ראש ממשלה לשעבר שעושה צרות במדינה, שר צעקן במפלגה ימנית שהתהפכה.. קרנות שלוחות רסן...
לכאורה.

לא קשור לדיון כאן, דברים כאלה תפנה לפורום המטבחון, שם מקומם.
 


בסין מקדשים את תרבות החיקוי והמרמה בעסקים לכן אין להתפלא על דבריו.
היום הדברים משרתים אותו ואת המשטר ששם אותו בראש החברה, מחר או מחרתיים זה יתפוצץ בפניו (היום הדברים מתפוצצים אצל יצרני מותגים חמדניים שחשבו שיוכלו להוזיל עלויות ע"י הוצאת מפעלים מארצותיהם מבלי לשלם על כך מחיר בטווח הארוך).
 
בסין מקדשים את תרבות החיקוי והמרמה בעסקים לכן אין להתפלא על דבריו.

סולם הערכים הסיני אינו מבוסס על עקרונות המוסר היהודי/נוצרי לכן ההבדל בהבנה/חוסר הבנה, ההתנהלות העיסקית, החוק אזרחי, והמדיני.
כך נראית ההתנהלות במדינות שמבוססות על משטרים רציונליים/פרוגרסיביים שמבטלים את קיומה של הדת, ואיתה את המוסר המסורתי... ראה ערך: קומוניסטים, ונאצים.

היום הדברים משרתים אותו ואת המשטר ששם אותו בראש החברה, מחר או מחרתיים זה יתפוצץ בפניו

זה כבר מתפוצץ עם המהלכים האחרונים של טראמפ.
 
נערך לאחרונה ב:
הפוסט הראשון שלך בענין התייחס לסין כמפיצת קורונה ועל כך בדיוק עניתי, מי שחשוב לו לראות שיתן קפיצה לדף הראשון או השני בשירשור הזה. הגבת לי שאם בא לי לפרנס מפיצי מחלות או משהו אז זב"שי או משהו בסגנון. אחר כך התפרסת לנושאים אחרים של זכויות אדם וכיו"ב ענינים חשובים אחרים והסברת שזו בעצם הסיבה. אז כבודה של הסיבה במקומה, אבל כך גם כבודם של המגיבים לך, עד כמה לא חשוב שזה נראה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור