יואב גבע (YG) עוזב את החברה שהקים שהיה רק בן 24 שנים...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
YG2-450.jpg

...החברה הודיעה על עזיבתו של המייסד והמהנדס הראשי, יואב גבע. זה היה סוף ידוע מראש, יואב גבע עוזב את YG שהקים בגיל 24 שנים (2002) - כמה חבל :בכי:.

ידיעה בפייסבוק של החברה בשבת: https://www.facebook.com/YGAcoustics/

ידיעה: https://www.stereonet.co.uk/news/yoav-geva-leaves-yg-acoustics

נאחל ליואב גבע בהצלחה בהמשך דרכו וכל טוב ממני באופן אישי :לב:.
 

תמונות מצורפות

  • YG2-450.jpg
    YG2-450.jpg
    KB 507.9 · צפיות: 697
נערך לאחרונה ב:
ללא ספק איש מוכשר.
 
מהכרות אישית עמו, יואב בעל קסם אישי, מוכשר וכריזמטי עם ביטחון עצמי, החלטיות ושליטה עצמית, יכולת שכנוע וכישורי תקשורת בין-אישית מצוינים, מדבר בהיגיון ומה לא.
 
למה סוף ידוע מראש?
 

ברגע שיואב מכר את החברה ואיבד את השליטה, זה היה ברור (תחושת בטן) שזה יקרה. הוא רוצה כרגע לתת לדייויד (הבעלים) לשלוט במסר לציבור.
 
שאלה של זמן עד שנשמע על חברה חדשה?
 
לא מעניין בלי יואב
 

תראה מה קרה לדיאגוסטינו מהרגע שעזב את קרל...
 
l-img2-e1539701736333.jpg
כל האופציות פתוחות, בין שיפתח חברה חדשה (יהיה מעניין) ובין שיכנס לחברה פעילה, שצריכה מתכנן רמקולים.
 

תמונות מצורפות

  • l-img2-e1539701736333.jpg
    l-img2-e1539701736333.jpg
    KB 87.4 · צפיות: 337
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור