אקוסטיקה בדיקת חדר לאיתור בעיות אקוסטיות

  • פותח הנושא פותח הנושא genvirt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,440
מעורבות
872
נקודות
113
שבת שלום חברים!

האם מי שהוא מכיר/השתמש בתוכנה כול היא (עדיף טובה ועוד יותר חינמית:)) שבאמצעותה ניתן לבדוק את החדר לקיום בעיות ומצבה אקוסטית?
אשמח להמלצות.
יש לי מיקרופון של סאב שלי שאני יכול להשתמש יחד עם התוכנה.
עדיף תוכנה שרצה על מאק.
תודה למשיבים
 

 

שבת שלום חברים!

האם מי שהוא מכיר/השתמש בתוכנה כול היא (עדיף טובה ועוד יותר חינמית:)) שבאמצעותה ניתן לבדוק את החדר לקיום בעיות ומצבה אקוסטית?
אשמח להמלצות.
יש לי מיקרופון של סאב שלי שאני יכול להשתמש יחד עם התוכנה.
עדיף תוכנה שרצה על מאק.
תודה למשיבים

מה מידות החדר?
 
מה מידות החדר?
זה סלון עם צורה די משונה 45 מטר - לא מרובה, מצד אחד קיר אלכסוני עם יציאה למרפסת ודלתות זכוכית מצד שני ״תהום״ של סלון ישראלי:)
לבצע טיפול ע״פ ספר לא ניתן - לא אקבל אישור וזה יהיה מכוער.
אך לפחות לדעת מה ״הולך״ - תמיד טוב.
 
זה סלון עם צורה די משונה 45 מטר - לא מרובה, מצד אחד קיר אלכסוני עם יציאה למרפסת ודלתות זכוכית מצד שני ״תהום״ של סלון ישראלי:)
לבצע טיפול ע״פ ספר לא ניתן - לא אקבל אישור וזה יהיה מכוער.
אך לפחות לדעת מה ״הולך״ - תמיד טוב.

אתה צריך חדר 3 על 3.5 מינימום,
בסלון יש פקטור אישה, חכה עד שהילדים
יעופו מהבית.
 

אין סאונד בחדר קטן.
 
אין סאונד בחדר קטן.
אני מאמין שכוונה הייתה יותר לחדר סגור עם מימדים אחודים
 

כוונה לחדר קטן, IMHO כמה שחדר גדול יותר ככה הסאונד
נכון מצד אחד, אבל לקבלת סאונד ״גדול״ בחדר גדול - חייב גם רמקול ״גדול״ , איך שלא יהיה חדר גדול צרי ״למלא״...
לטעמי חדר של 30 מטר מלבני ותקרה 3מטרבלי חלונות - הכי טוב - אם אתה לא מגלומן - רמקול סביר וטוב יביא תוצאה מהנה
 
יש ל- audionet אפליקציה כזו. לא ניסיתי, אבל בטוח שמצויינת כמו כל המוצרים שלהם.
http://en.audionet.de/apps/carma/
 

ממש שרשור הגעת בזמן
אני מזמין מוחחה לאקוסטיקה קודם לטפל בבעיות עם השכנים אחר כך בתוך החדר
נתקדם ונראה
 
ממש שרשור הגעת בזמן
אני מזמין מוחחה לאקוסטיקה קודם לטפל בבעיות עם השכנים אחר כך בתוך החדר
נתקדם ונראה
יפה! בהצלחה!
תספר לנו אחרי זה איך היה ובמה "נגמר" :)

נ.ב. בעיות השכנים?:) - מה תעשה עם המומחה ימליץ להחליף אותם? :)
 
יפה! בהצלחה!
תספר לנו אחרי זה איך היה ובמה "נגמר" :)

נ.ב. בעיות השכנים?:) - מה תעשה עם המומחה ימליץ להחליף אותם? :)
אני פשוט יוצא החוצה יורד עליהם קשות עד שבורחים לתוך הבית שלהם
במידה ומפריעים לי
אין הרבה מה לעשות אבל בשלב ראשון אני מבודד עם יעוץ מקצועי את התקרה שלי בכל הבית
נכון אי אפשר למנוע הכל כי חלק מהאנרגיה יורד דרך הקונסטרוקציה בעיקר של קיר בטון קורות הבית
ופחות באיטונג אבל גם ישנו

אני רגיש לכל רעש ורעש
יש רעש הולם גרירת רהיטים והליכה עם עקבים
ויש רעש איקוסטי הזז עם האויר למשל שכנה שלי מימול חירשת קצת שומעת בטלויזיה קיקיונית בויליום כזה שזה מתגבר בחלל בבית שלה עובר את הפלדלת שלה עובר את חדר המדרגות ועובר את הפלדת שלי
כיסיתי עיביתי את הדלת וסתמתי אפילו חורים של פעמון כניסה לא צריך אורחים בלתי רצויים

סיפור סיפר אני רגיש לרעש מבנינים סמוכים יש לי הפרעת שמיעה נוראית

בקיצור ניסיתי את מיטב האוזניות בעולם ומגברים בסוף החלטתי לא מרחם על אף אחד יותר

טוקטות ופוגות של באך בעוגב ואופרות וסימפוניות ומוסיקה חייה יוונית בווליום שלא שומע את ההפרעות

זהו שנים התחשבתי היום זהו מ8.00 עד 22.00 בום וטרח
ופלא עם כל הציוד המפלצתי שיש לי
עוד שומעים פחות מהטלויזיה של השכנה לא מובן לי עד הסוף שאני עומד במדרגות

בקיצור פותח לכולם סדנאות במוסיקה בחינם חחחחח
 

אני פשוט יוצא החוצה יורד עליהם קשות עד שבורחים לתוך הבית שלהם
במידה ומפריעים לי
אין הרבה מה לעשות אבל בשלב ראשון אני מבודד עם יעוץ מקצועי את התקרה שלי בכל הבית
נכון אי אפשר למנוע הכל כי חלק מהאנרגיה יורד דרך הקונסטרוקציה בעיקר של קיר בטון קורות הבית
ופחות באיטונג אבל גם ישנו

אני רגיש לכל רעש ורעש
יש רעש הולם גרירת רהיטים והליכה עם עקבים
ויש רעש איקוסטי הזז עם האויר למשל שכנה שלי מימול חירשת קצת שומעת בטלויזיה קיקיונית בויליום כזה שזה מתגבר בחלל בבית שלה עובר את הפלדלת שלה עובר את חדר המדרגות ועובר את הפלדת שלי
כיסיתי עיביתי את הדלת וסתמתי אפילו חורים של פעמון כניסה לא צריך אורחים בלתי רצויים

סיפור סיפר אני רגיש לרעש מבנינים סמוכים יש לי הפרעת שמיעה נוראית

בקיצור ניסיתי את מיטב האוזניות בעולם ומגברים בסוף החלטתי לא מרחם על אף אחד יותר

טוקטות ופוגות של באך בעוגב ואופרות וסימפוניות ומוסיקה חייה יוונית בווליום שלא שומע את ההפרעות

זהו שנים התחשבתי היום זהו מ8.00 עד 22.00 בום וטרח
ופלא עם כל הציוד המפלצתי שיש לי
עוד שומעים פחות מהטלויזיה של השכנה לא מובן לי עד הסוף שאני עומד במדרגות

בקיצור פותח לכולם סדנאות במוסיקה בחינם חחחחח
רק תשמור על האונים :) אזנה בעוצמה גבוהה יכולה...
 
ממש שרשור הגעת בזמן
אני מזמין מוחחה לאקוסטיקה קודם לטפל בבעיות עם השכנים אחר כך בתוך החדר
נתקדם ונראה
אם יש משפט בעולם שיכול להטריף אותי זה ״תנמיך בבקשה״ בעבר ניסיתי לבודד את חלל ההאזנה שלי מלהפריע לשכנים, השקעתי בזה המון כסף עם הצלחה מאוד חלקית! הפתרון היה לעבור דירה למקום שלא מפריע לשכנים ומאז אני בגן עדן אודיופילי ביום, בלילה ובסופי שבוע...
 
אם יש משפט בעולם שיכול להטריף אותי זה ״תנמיך בבקשה״ בעבר ניסיתי לבודד את חלל ההאזנה שלי מלהפריע לשכנים, השקעתי בזה המון כסף עם הצלחה מאוד חלקית! הפתרון היה לעבור דירה למקום שלא מפריע לשכנים ומאז אני בגן עדן אודיופילי ביום, בלילה ובסופי שבוע...

הרווחת!
לצערי אני עדיין גר בבניין עם דיירים, משתדל להתחשב.

עם השנים, הרגלתי עצמי לשמוע ב SPLים נמוכים.
כל המערכת שלי נבנתה על היכולת להביא FULL spectrum בכל SPL עם דינמיקה מעולה ומוזיקליות, גם ב SPL נמוך וקיצוני אליו.

קולנוע זה אפיסודה שונה בתפיסה.
יחד עם זאת, משמעות ומימד הדינמיקה המצופה מרב ערוצי/קולנוע בדומה לדו ערוצי בשאיפה.

מערכת קולנוע מבחינתי מתחילה ראשית מאיכות הסטיראו ורמת הסטיראו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור