מגבר כמה כח צריכים כדי להפעיל רמקול צפו בסרט

  • פותח הנושא פותח הנושא SONYES
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
שלום נתקלתי בסרט זה -מוזר משהו
רבותי הכל שגוי כאן כי אם באמת היו שומעים בעוצמה כזו כמו בסרט מזמן היו על הריצפה עם אוזנים מפוצצות
אבל
נתון חשוב לא נלקח בחשבון SPL
נו מה דעתכם אחרי צפיה בסרט

 

לפחות 50% יותר ממה שרשם היצרן של הרמקול כמקסימום בוואטים, אם הרמקול 4 אוהם ולא נציל כפול כח בוואטים שרשם היצרן כמקסימום.
 
נערך לאחרונה ב:
לפחות 50% יותר ממה שרשם היצרן של הרמקול כמקסימום בוואטים, אם הרמקול 4 אוהם ולא נציל כפול כח בוואטים שרשם היצרן כמקסימום.

בסרט אם היה שם 560W ???
אפה SPL בווטים האלו האוזנים שלהם היו מתפוצצים
 
לא יודע נתונים על הרמקול, אך כנראה הוא מאוד קשה וכול הכוח שמגבר מוציא הרמקול ״בלע״ ובפועל הביא צליל סביר לאוזניים.
 

בלי קשר לשאלה - בסרטון אם הבנתי נכון להגברה משתמשים ב שני מונו של ch ופרוצסור rc של טרינוב - האם הבנתי נכון שהוא גם פרה בו זמנית? נראה לי די נחמד...
 
לא היה לי כוח לצפות בזה מעבר ל-3:14 הדקות הראשונות.

אני לא מבין מה יש להתרגש מזה. זו סך הכל פרסומת למגברים עם הספק יחסית גבוה, שהיצרן רוצה שאנשים יקנו את הסחורה שלו, ומדבר שטויות לצורך זה, שלא משנה אם הוא מאמין בהן או לא.

חבל על כל שנייה שמבזבזים על זה.
 
לא היה לי כוח לצפות בזה מעבר ל-3:14 הדקות הראשונות.

אני לא מבין מה יש להתרגש מזה. זו סך הכל פרסומת למגברים עם הספק יחסית גבוה, שהיצרן רוצה שאנשים יקנו את הסחורה שלו, ומדבר שטויות לצורך זה, שלא משנה אם הוא מאמין בהן או לא.

חבל על כל שנייה שמבזבזים על זה.
איזה מזל שלא היה לי חשק לראות...
 

לי היה מקינטוש עם מיטרים כאילה
ויש לי אקיופייז עם חיוויים .
ויש לי את אחד הרמקולים הפחות נצילים שקיימים שמוגדר 84 do 4 אום נומינלי יורד ל2.3 אום.
בחאים לא ראיתי מיספרים כאילו !!

רוב הזמן מתייל ביין ואטים בודדים לכמה עשרות במיקרים נדירים מטפס מעל 100 וואט
 
"כמה כח אני צריך כדי להפעיל רמקול"
באנגליזית POWER זה הספק. גם כח כמובן, אבל בהקשר הזה, זה הספק.
סתם קטנוניות מצידי, אבל בכל זאת.
 
לא היה לי כוח לצפות בזה מעבר ל-3:14 הדקות הראשונות.

אני לא מבין מה יש להתרגש מזה. זו סך הכל פרסומת למגברים עם הספק יחסית גבוה, שהיצרן רוצה שאנשים יקנו את הסחורה שלו, ומדבר שטויות לצורך זה, שלא משנה אם הוא מאמין בהן או לא.

חבל על כל שנייה שמבזבזים על זה.
בדיוק ככה הם מדברים שטויות במיץ
בעוצמות כאלו היו נופלים עם נזק למח ואוזניים
אף אחד לא דיבר על SPL
אני מפעיל עם עוצמות גבוהות במיוחד {ולא הגעתי בקושי 50 וואט עם למיטר של לקסמן שהיה לי גם במכת תוף או מיצלתיים באותלו של ורדי או ברקווים או בכה אמר זרתוסתרא הקלטה של DEECA /TELARC
או תרועה לאדם הפשוט של קופלנד-}
לא אכנס למה עכשו אני מאזין אבל עוצמות בהחלט ראויות של 115DB סתם באיזה אפליקציה בטלפון ובדקתי כמה מהם לכיול ואמינות בזמן וחוגה במגבר שלי בקושי 10-11 ב-12 קשה לי לשבת מול הרמקול
רמקולים מאד מאד גדולים ולא נצילים וממש ...או קטנים כפוקאל 1008
או עכשו בוודאי
לא מגיע ל500 600 וואט כמו שרואים בסרט איזה תעודת עניות ליצרן חברת רמקולים ידועה ...
 

115 dB ....
פתחת שדה תעופה?;)
האפליקציות לא משהו.
 
115 dB ....
פתחת שדה תעופה?;)
האפליקציות לא משהו.
כן בדקתי בכמה וכמה אפליקציות הראו את אותה תוצאה כמה להאמין לה ???
מרמה של שקט בחדר של 38-40 DB עד שיחה 60 DB עד 115 ממגבר צנוע של דנון ורמקולים צנועים
אבל יש לי אפשרות כזו
עוצמה וכח של אולם קונצרטים .. והכל בכלים צנועים בהחלט
הפתיע אותי SPL באפליקציה אחרת הראה 65 שמדד את הדבר הזה בדיוק
כמובן לא מקצועי כמו מכשיר מקצועי אבל נותן איזשהו מושג
התפלאתי גם אני 115 DB
השכנים שלי הזהרתי אותם לא יהיה לי שקט יקבלו עוגב שלם בתוך הבית שלהם חחח
 
כן בדקתי בכמה וכמה אפליקציות הראו את אותה תוצאה כמה להאמין לה ???
הבעייה היא שהמיקרופון של הסמארטפון אינו בדיוק איכותי, לא בטוח שהוא בכלל ליניארי, מגיב באותה מידה לכל התדרים, ובכלל ערוך להתמודד עם עוצמות כאלה, וכנראה שיש גם שונות גדולה בין מיקרופונים של סמארטפונים שונים, כולל בעניין הרגישות.

גם לא בטוח שהאפליקציות נבדקו עם עוצמות כאלה, וכנראה שכולן מניחות הנחות דומות לגבי התנהגות המיקרופונים, ולא בטוח שהן מכויילות בצורה שונה לכל סוג מיקרופון.

בקיצור, לא הייתי סומך עליהן בכלל, בטח לא בעוצמות בלתי-שגרתיות שכאלה.
 

הבעייה היא שהמיקרופון של הסמארטפון אינו בדיוק איכותי, לא בטוח שהוא בכלל ליניארי, מגיב באותה מידה לכל התדרים, ובכלל ערוך להתמודד עם עוצמות כאלה, וכנראה שיש גם שונות גדולה בין מיקרופונים של סמארטפונים שונים, כולל בעניין הרגישות.

גם לא בטוח שהאפליקציות נבדקו עם עוצמות כאלה, וכנראה שכולן מניחות הנחות דומות לגבי התנהגות המיקרופונים, ולא בטוח שהן מכויילות בצורה שונה לכל סוג מיקרופון.

בקיצור, לא הייתי סומך עליהן בכלל, בטח לא בעוצמות בלתי-שגרתיות שכאלה.
כן נכון נותן איזשהו מושג אבל לא מחליף מקרופון מקצועי
העוצמה שהגעתי אליהה כמו באס דרם ענק בתוך הבטן בפולחן האביב הקלטה של דקה ריקרדו שי תזמורת קליבלנד
ותמונות בתערוכה עם איבו פוגורליץ בפסנתר

אתמול שמעתי זולטן קודאי בתקליט בפטיפון בינוני ומטה של לקסמן ראש AT MC
עוצמה וגובהה הפיק של המקהלה היה גבוהה וברור מספיק מבלי להכנס לקליפניג או החזר מהקירות שהופך הכל לעיסה .

זה עוצמה חזקה חזקה סך הכל מקהלת בנות שרות אקפלה

אחר כך לקחתי את ציפור האש ריקוד קאטשאי עם דוראטי ודטרוייט בדקה בעוצמה גבוהה נשמתי יצאה מרוב אושר מבלי לפרק את החלונות
אני מאמין כי היו עוצמות משל אולם בקונצרט חיי מדגיש כמעט כי באולם אין לי קיר ולי יש 4 קירות
 
כן נכון נותן איזשהו מושג אבל לא מחליף מקרופון מקצועי
זה אולי נותן אינדיקציה ברמה של X יותר/פחות חזק מ-Y, אבל לא ברמה של X=115dB, כשאולי זה אפילו רק 100dB או מי יודע כמה.

גם 100dB זו עוצמה מפוצצת אוזניים.

נראה לי שמיצינו את הנושא
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור