אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אין קשר ליצרנים בכלל, מדובר בחברות עלוקיות שהבינו שיש שם כסף צף בכל תחום ההאינד שאפשר לדוג אותו ע"י המצאות של תוספים למניהם, היות ויש פה עניין של משחק ב רגשות/עלויות כלליות/ יוקרה ו ויזואליות מלבד צליל, אז יש שם "בשר", ולא חסר כאלה, חיפוש בגוגל מביא מלא לדוגמא כאלה שמצמידים אבנים לחוטי RCA, כאלה שמצמידים מגנטים לכל מיני כבלים, כפתורים/גומיות, רגליות סטים מעץ פילטרים לרמקולים, זו תעשייה שלמה כל זה וקל מאוד להתחבר לזה כי זה סוג של תקווה, השקעה מול תועלת אפשרית ש מכסימום זה לא ייתן כלום אבל נראה/מרגיש טוב עם. וכמובן יש כאלו שזה משפיע עליהם בצורה כזאת או אחרת ואפשר לראותם פה, שניצל גומיות, רוזי כפתורים, משה פעמונים...לכן אין טעם להתווכח, מי שמוצר מסויים עושה לו את זה, והוא חש בהבדל מסויים כי... בבקשה, כל שנותר זה לגהץ ו להנות.
ו שכל אחד יגיע למסקנות שלו בעצמו.

מה שמרתק אותי, שלכל אלה שיש להם תזה או אקסיומה כמוך, ושאין להם הנמקה לכך (בתחום הנדון) בעליל, בכל זאת מתעקשים להשמיע את דעתם ולכתוב תגובה! אתה בטח לא מודע שאין דבר אחד בדבריך שהוא נכון, ובעיקר שאוסף הרעיונות הסוריאלסטים שלך נובע מחוסר ידע והעדר גישה אודיופילית מובהקת! הלכה למעשה לא בדקת לעומק את מה שאתה חושב שהוא נכון בעצמך, וזה בסדר, כי מותר לטעות גם בדרך! ואתה לא הראשון שמגיע בפורום המכובד הזה למסקנות שגויות מוטעות ומטעות!
 
נערך לאחרונה ב:
מה שמרתק אותי שלכל אלה שיש להם תזה או אקסיומה כמוך, שאין לה ביסוס (בתחום הנדון) בעליל, בכל זאת מתעקשים להשמיע את דעתם ולכתוב תגובה! אתה בטח לא מודע שאין דבר אחד בדבריך שהוא נכון, ובעיקר שאוסף הרעיונות הסוריאלסטים שלך נובע מחוסר ידע וגישה אודיופילית מובהקת! הלכה למעשה לא בדקת לעומק את מה שאתה חושב שהוא נכון בעצמך, ואתה לא הראשון שמגיע בפורום המכובד הזה למסקנות שגויות מוטעות ומטעות!
התהליך של הגעה למסקנות היא שנערכה חשיבה ובדיקה.
הבחור לא הוכיח ביצוע של לפחות אחד מהשניים.
הוא גם לא רוצה לחשוב ולבדוק.
אמרו חכמים שבורות היא ברכה.
זה נוח ונעים.
במקום להנות ולהתבשם בבורותו,בלי הצורך לחשיפתה, הוא טוען (בלי בדיקה) שהאחרים בורים וגם עד הדרך מנתח פסיכולוגית את המניעים שלהם.
מה לעשות, כבר הורגלנו לעולם הפוך.
 

אל תתרגש
זה הסגנון כאן
אם אתה אומר דעה שלא מתיישבת אם החונטה הם עוברים למתקפה אישית

:נגד:
הבחור אמר את דעתו באופן מזלזל וכאשר הוצע לו להעמיד את דעתו לבדיקה השתפן וכתב :
"ברור, סתאם מקשקשים הכל ברוח טובה וכל שדרוג מבורך."

אז גם להשתפן וגם להמשיך ללעוג ולזלזל ?
מותר לכתוב שלפי ניסיונו הוא לא שמע שום הבדל. לגמרי לגיטימי.
לא לגיטימי וימשיך לחטוף אש בכינון ישיר כל פעם שידחה הזדמנות לקבל הדגמה שיש אנשים שכן מבחינים, למרות שאף אחד לא חייב להוכיח לו או למישהו אחר, ובאותו הזמן ימשיך לכתוב בצורה מזלזלת.

אני בטוח שהוא לא שומע הבדלים ומכאן קיבע את דעתו.
אבל מכאן ועד הפגנת זלזול מופגן אחרי שכבר פעם אחת נדחק לפינה והפטיר " סתם מקשקשים..." אז שיניח לנו עם הכתיבה הפרובוקטיבית והמעצבנת.
לא שדעתו ממש נחשבת או חשובה למישהו פה אבל החוצפה שבזלזול מקוממת.

מה דעתך שבהמשך ל "שניצל גומיות, רוזי כפתורים, משה פעמונים" נוסיף גם "משה אוזני בטון "?
אתה תומך באמירה כזאת או שפה תפעיל סלקטיביות ותגיד שזה לא ראוי ?
 
אנשים. התשתם את הקוראים. באמת.

המלחמות האישיות שלכם והארס הזה עבר כל גבול.

תרגיעו בבקשה. אם יש לכם משהו פרטי תשלחו אחד לשני סמס, ווטסאפ, הודעה פרטית, עורב דואר.
 
מה זה השניצל גומיות ?, מדוע אני דוגמה למשהו מיותר ,
מי זה הבחור הזה שקורא לי ״ שניצל גומיות ״ ? יודע משהו או שסתם גס רוח ?
בתחביב הזה אפשר להתרחב להמון מקומות , ונימת הזילזול של משה 74 לא נראה לי שיש לה כיסוי , לא שיש לי חשק להגן על הכבוד שאזל לי אבל בכל זאת
קצת מעייף התגרנות הזו ,
יש כאן מקום לכולם , ולהזכירכם עברנו כברת דרך עד שהגענו לגומיות. , ומוטב משה תחסוך לנו ביטויים שכאלה על חבריך לפורום , פשוט לא מכובד!
 

עזוב, שניצל, סתם גס רוח שמרשה לעצמו.
חוץ מזה, לא ראית שמלאכתך נעשתה בידי אחרים ?...
סימן שאתה צדיק....;)
ארז
 
:נגד:
הבחור אמר את דעתו באופן מזלזל וכאשר הוצע לו להעמיד את דעתו לבדיקה השתפן וכתב :
"ברור, סתאם מקשקשים הכל ברוח טובה וכל שדרוג מבורך."

אז גם להשתפן וגם להמשיך ללעוג ולזלזל ?
מותר לכתוב שלפי ניסיונו הוא לא שמע שום הבדל. לגמרי לגיטימי.
לא לגיטימי וימשיך לחטוף אש בכינון ישיר כל פעם שידחה הזדמנות לקבל הדגמה שיש אנשים שכן מבחינים, למרות שאף אחד לא חייב להוכיח לו או למישהו אחר, ובאותו הזמן ימשיך לכתוב בצורה מזלזלת.

אני בטוח שהוא לא שומע הבדלים ומכאן קיבע את דעתו.
אבל מכאן ועד הפגנת זלזול מופגן אחרי שכבר פעם אחת נדחק לפינה והפטיר " סתם מקשקשים..." אז שיניח לנו עם הכתיבה הפרובוקטיבית והמעצבנת.
לא שדעתו ממש נחשבת או חשובה למישהו פה אבל החוצפה שבזלזול מקוממת.

מה דעתך שבהמשך ל "שניצל גומיות, רוזי כפתורים, משה פעמונים" נוסיף גם "משה אוזני בטון "?
אתה תומך באמירה כזאת או שפה תפעיל סלקטיביות ותגיד שזה לא ראוי ?
ברור שאני לא תומך בשום שם גנאי כזה או אחר
דיברתי יותר כללי
כל פעם שמישהו כאן אומר את דעתו והיא מנוגדת לאיזה חונטה שהתפתחה כאן הוא מקבל ישר אש באופן אישי
תקרא את כל השרשור ותראה
אני למשל כתבתי תגובה שגם שניצל כתב כמעט באותם מילים
אני ישר קיבלתי ״ברכות אישיות״ וכמובן שאף אחד לא העיז להגיב לשניצל באותו האופן
תסתכל בדפים הראשונים
 
ברור שאני לא תומך בשום שם גנאי כזה או אחר
דיברתי יותר כללי
כל פעם שמישהו כאן אומר את דעתו והיא מנוגדת לאיזה חונטה שהתפתחה כאן הוא מקבל ישר אש באופן אישי
תקרא את כל השרשור ותראה
אני למשל כתבתי תגובה שגם שניצל כתב כמעט באותם מילים
אני ישר קיבלתי ״ברכות אישיות״ וכמובן שאף אחד לא העיז להגיב לשניצל באותו האופן
תסתכל בדפים הראשונים
אין כאן שום חונטה.
גם אם תגיד זאת עוד 1000 פעם.
יש פה אנשים שמספרים מניסיונם שאצל רובם ארוך ואינטנסיבי, ויש קבוצה אחרת (חונטה בשפתך) אשר מעולם לא ניסו ואפילו לא מתכוונים לנסות, אך קלה ידם על המקלדת לזלזל בניסיונם של אילו שכן.
אתה בקבוצה (חונטה) השנייה.
 

ברור שאני לא תומך בשום שם גנאי כזה או אחר
דיברתי יותר כללי
כל פעם שמישהו כאן אומר את דעתו והיא מנוגדת לאיזה חונטה שהתפתחה כאן הוא מקבל ישר אש באופן אישי
תקרא את כל השרשור ותראה
אני למשל כתבתי תגובה שגם שניצל כתב כמעט באותם מילים
אני ישר קיבלתי ״ברכות אישיות״ וכמובן שאף אחד לא העיז להגיב לשניצל באותו האופן
תסתכל בדפים הראשונים

ההבדל בינך לבין שניצל הוא כמו ההבדל בין אחד שחזר בשאלה לבין אחד שכל חייו הוא אתיאיסט גמור...
לשניצל יש ניסיון רב שנים בכל מיני טוויקים, חלקם מבניה עצמית, ולכן כאשר הוא כתב את הדברים זה התקבל אחרת משום שהוא מכיר והתנסה בדברים האלה.
ראית ששאלתי אותו שאלות על מנת להבין מאיפה זה מגיע ומה קרה לכל מה שהתנסה עד כה.
התשובה האחרונה של שניצל הייתה "שיש הבדל שמיע עם המיגים יחד עם גומיות בהשוואה למיגים בלי הגומיות או ללא מיגים בכלל".
זה קצת לא בהלימה עם מה שרשם קודם באופן גורף - "מישהו אבל צריך לומר שהמלך עירום אחרי שנים של הכרות עם המלך"
אבל בסופו של דבר, שניצל בעצמו שם את דבריו בפרופורציה - "אבל ארז , מציע לך לא לקחת את כתיבתו של שניצל כתורה מסיני או כאקסיומה"...

תסכים איתי שאדם בעל ניסיון רב "חוזר בשאלה" זה לא כמו אדם אתיאיסט שמעולם לא ניסה ולא חווה ומכאן השוני ביחס שאתה מלין עליו.
לא מדובר בעניין אישי כלפיך אלא בהתייחסות מיוחדת לשניצל לאור ההיכרות רבת השנים שיש לחברי הפורום הוותיקים.
ארז
 
ההבדל בינך לבין שניצל הוא כמו ההבדל בין אחד שחזר בשאלה לבין אחד שכל חייו הוא אתיאיסט גמור...
לשניצל יש ניסיון רב שנים בכל מיני טוויקים, חלקם מבניה עצמית, ולכן כאשר הוא כתב את הדברים זה התקבל אחרת משום שהוא מכיר והתנסה בדברים האלה.
ראית ששאלתי אותו שאלות על מנת להבין מאיפה זה מגיע ומה קרה לכל מה שהתנסה עד כה.
התשובה האחרונה של שניצל הייתה "שיש הבדל שמיע עם המיגים יחד עם גומיות בהשוואה למיגים בלי הגומיות או ללא מיגים בכלל".
זה קצת לא בהלימה עם מה שרשם קודם באופן גורף - "מישהו אבל צריך לומר שהמלך עירום אחרי שנים של הכרות עם המלך"
אבל בסופו של דבר, שניצל בעצמו שם את דבריו בפרופורציה - "אבל ארז , מציע לך לא לקחת את כתיבתו של שניצל כתורה מסיני או כאקסיומה"...

תסכים איתי שאדם בעל ניסיון רב "חוזר בשאלה" זה לא כמו אדם אתיאיסט שמעולם לא ניסה ולא חווה ומכאן השוני ביחס שאתה מלין עליו.
לא מדובר בעניין אישי כלפיך אלא בהתייחסות מיוחדת לשניצל לאור ההיכרות רבת השנים שיש לחברי הפורום הוותיקים.
ארז
זה לא משנה מי זה
אני כתבתי לנמר שלדעתי התגובה קצת לא פרופורציונלית
ברור שאביזרי אקוסטיקה משפיעים אבל להגיד שבלי זה המערכת לא שווה כלום?
כולנו יודעים מה יש לו בבית
גם אם תשים את הרמקולים שלו צמודים זה ישמע מדהים אני בטוח
אז כתגובה קיבלתי השמצות אישיות - והכי מצחיק , לא מנמר
משומרי הסף של הפורום
 
ראיתי ששניצל ביקש מויטלי עזרה עם הכפתורים.
שניצל לא אמר שאין הבדל עם הכפתורים והפעמונים, אלא אמר שזאת אינה דרמה.
בטוח ששניצל יתקן אותי אם אני טועה.
 

זה לא משנה מי זה
אני כתבתי לנמר שלדעתי התגובה קצת לא פרופורציונלית
ברור שאביזרי אקוסטיקה משפיעים אבל להגיד שבלי זה המערכת לא שווה כלום?
כולנו יודעים מה יש לו בבית
גם אם תשים את הרמקולים שלו צמודים זה ישמע מדהים אני בטוח
אז כתגובה קיבלתי השמצות אישיות - והכי מצחיק , לא מנמר
משומרי הסף של הפורום
מי כתב והיכן שהמערכת לא שווה בלי הכפתורים והפעמונים.
אני מקווה שאפילו אתה יכול להסכים שבלי אקוסטיקה סבירה - המערכת לא שווה.....
 
שנמר יסביר.
אבל אני יפרשן אותו: גם קודם הוא נהנה מאוד מהמערכת שלו, אבל כמו בכל החלפה של כבל, רמקול, מגבר, טובים משמעותי מהקודם - החזרה אחורה היא קשה מאוד.
אני מאמין (יותר נכון רק מקווה) שאם באמת היית חובב ברמה (רק מתקרב) של נמר ועוד כמה כאן, לא היית צריך את הפרשנות שלי.
אבל אתה כנראה לא שם.
 

שנמר יסביר.
אבל אני יפרשן אותו: גם קודם הוא נהנה מאוד מהמערכת שלו, אבל כמו בכל החלפה של כבל, רמקול, מגבר, טובים משמעותי מהקודם - החזרה אחורה היא קשה מאוד.
אני מאמין (יותר נכון רק מקווה) שאם באמת היית חובב ברמה (רק מתקרב) של נמר ועוד כמה כאן, לא היית צריך את הפרשנות שלי.
אבל אתה כנראה לא שם.
עכשיו אתה הפרשן?
והדובר של נמר?
זה מינוי רשמי?
עשה טובה ותפסיק לדחוף את האף שלך עם תגובות מתנשאות
אני אעזור לך - יש לחצן התעלם ממשתמש זה - תלחץ עליו, תראה זה קללללל
 
עכשיו אתה הפרשן?
והדובר של נמר?
זה מינוי רשמי?
עשה טובה ותפסיק לדחוף את האף שלך עם תגובות מתנשאות
אני אעזור לך - יש לחצן התעלם ממשתמש זה - תלחץ עליו, תראה זה קללללל
ולעניין?
 
אין עניין כי לא היה עניין, ופה קבור הכלב, מי "שהחזיק טובה לעצמו" ולדידו.."תשים את הרמקולים שלו (של נמר) צמודים זה ישמע מדהים אני בטוח".....אז שיפור ושדרוג הסאונד באמצעות, פעמונים מצרפת, כפתורים יפנים מקריסטל, מתמרים, והרמונייזרים זעירים מאמריקה או תוצרת מקומית, מעניין כקליפת השום!
 

נערך לאחרונה ב:
נמר כתב :
לעניות דעתי הם עשו עבודה מצוינת, המוצר משפיע באופן חד משמעי ובהחלט עשה לי מהפכה במערכת. לא רואה את עצמי מאזין לה בלעדי

זאת התבטאות נורמלית לאודיופיל שהשקיע הון בסטאפ ומוצא שדרוג בכסף קטן שעושה עבודה.
אודיופיל שמתרגש מחדש משיפור במערכת שלדעתו מוסיף הרבה (וזה עניין לגמרי סוביקטיבי, בזה אין שום ספק) לא יכול לחזור אחורנית.

אתן לך דוגמא מתחום אחר - מי שאוהב מכוניות מהירות ולדוגמא נוסע בפורשה 911 טורבו, לא יחזור לדגם פורשה 911 ללא טורבו אחרי שטעם את ה 911 טורבו.
אז נכון שפורשה 911 זה לא עגלה מזדחלת אבל ביחס לדגם עם הטורבו זה לא זה....
האמירה שלך לגבי הסטאפ של נמר, שגם בלי האביזרים הנוספים וגם אם הרמקולים יהיו צמודים לקיר עדיין יישמע נפלא היא נכונה אבל כאשר מתרגלים או נחשפים לרמה גבוהה יותר, קשה לחזור אחורנית.
זה הכל יחסי...
 
פששששש
למה כל דיון הופך לטרחני !!!!!
וגם שיח חרשים .
 
נערך לאחרונה ב:
וגם שיח חרשים .
התשובה בשאלה;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור