אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלה שהזכירו פרפקציוניזם, פרפקציוניזם היא תכונה רעה, לקחת דבר כמעת מושלם ולרצות להפוך אותו מושלם מוביל לרוב לכישלון, זה ניראה יותר שרוצים לתקן משהו בתוכם, באודיופיליה יש לא מעט כאלה מיוסרים.
מאיפה הסטטיסטיקה הלא נכונה הזו?
ובעיקבותיה מסקנה שגויה?
 
נערך לאחרונה ב:
כל דבר שמהווה שיפור יכול גם ההיפך להוות שינמוך, האם ניסית מקומות שזה נשמע לך פחות טוב? האם ישנם מקומות שזה יהווה שינמוך או שזה תמיד מוחלט יהווה שיפור/האם ניסת לשמוע הבדל תוך כדיי ניגון מבלי לכבות הכל ולהדליק שוב...
הרצון האינסופי לשפר בכל דרך, הרצון הזה שמניע מהתל במוח , כ שיש תקוה אמונה ואפטימיות, ורצון אינסופי לפרפקציוניזם שלא יודע שובע פשוט דופק את החיים.
כ שיש כסף מיותר צף וממתין שאיזה יבואן יבוא ו ידוג אותו, אז בהחלט הכל אפשרי, תנסה תתלה גרביים מעל הרמקולים גם יכול לשפר, או ש לא.
עלה והצלח בכל דרך שתבחר, תמשיך עם זה, תתלה כפתורים, אבנים, קרשים כל דבר שיעשה לך שמח בלב.
תפליג לעבר האופק עם הפרארי בכפרים בכורכר בשדות בעיר, איפה שבא בא. אה.
רק דבר אחד קטן להאיר את כתיבתך.
הכל תוצרת עצמית עם תוצאה ואמפקט שאני מוכן לעמוד למבחן עיוור.הנה אני מצהיר בפני עם ועדה
מוכן למבחן עיוור אבל תמורת סיכון מצידי ומצד הבוחן.
 

קודם כל אני לא אודיופיל, בטח לא לפי ההגדרות המחמירות של הפורום הזה
הייתי מגדיר את עצמי כחובב מוזיקה
אם אחרי שיפור כזה אי אפשר לחזור אחורה זו כבר מחלת נפש


יש מצב שמודעות עצמית גבוהה, מלווה בקרטוב של ענווה, יעזרו לך! למרות שתרשה לי לומר לך, לא אודיופיל אתה ואפילו לא לייט. והסיבה למסקנה שלי(מעבר לכך שאתה מעיד על עצמך שאתה כזה) מבוססת על העובדה שאתה לא עונה על קריטריון ולא הקטן ביותר שקשור להגדרה זו, ובלי להחמיא לך זאת בניגוד להדיוט שרלטן, שהצורך הקיומי שלו זה לקום בבוקר ולהצטייר כאודיופיל "על" בכל רמח אבריו ודוגמאות לא חסרות.

באמת נשגב מבינתי, ואני באמת לא מבין מה אתה עושה כאן מה אתה מנסה לומר!? גם ממש לא נראה שזה קשור להגדרות הפורום הנל על התקנון "המחמיר" שלו. הקשר היחידי כאן שאין דברים בגו, ולא סתם אומרים ש.."הסקרנות הרגה את החתול"...ואתה דוגמה ומופת פר אקסלאנס למשפט הזה.

יש הבדל גדול בין לקבל תזה מסויימת, לעלות ספקות בהקשר למהותה, לחלוק עליה, ויתרה מזאת להעביר עליה ביקורת נוקבת ככל שתהיה, עם זאת עניינית.. בניגוד לכל אלה, ובמילים אחרות, התגובות שלך (והאמת לא רק שלך) על מה שעלה כאן לעיל, מעוררים (ואני בטוח שלא רק בי) הרבה מעבר להשתאות , בכל הנוגע להשתתפותך בפורום הנדון! כוונתי היא לא רק בהקשר לביקורת שלך על דברי נמר, רוזי ושאר אלה שחושבים אחרת ממך, כוונתי היא לאלה החושבים בניגוד אלייך, אודיופיליה!

חשוב לרגע שאני נכנס לפורום שעוסק ביין, מתערבב בו , למרות שדה פקטו, אני בכלל מתעב יין. ומהסיבה הזו אני בכלל פעיל נמרץ בפורום שעוסק במיץ ענבים, עזוב עבדתי אלייך מדובר בפורום "שוקו". עכשיו איך נראה לך מהצד הביזוי העצמי הזה!? אתה רוצה לעשות צחוק ולהעביר דאחקות, ובקיצור להיות ליצן החצר, לך על זה כנראה שלפחות בזה אתה תצליח ולעניות דעתי לא רע!

נ.ב יש דרך נאותה לעלות את הגיגיך על הכתב, בעיקר כאשר זה בוער בעצמותייך, וקיימת אותה דרך ארץ לומר מה שעל ליבך בכל תחום! זו לא בושה לשאול, וליגיטימי ללמוד דברים חדשים, ובתוך כך לומר טעיתי בגישה. אני בוודאי שרחוק מלהיות מושלם, אם זאת זה עדיף מבחינתי מלתפס על עץ גבוה ללא אותה היכולת לתמרן אחרי מעשה את הירידה ממנו.

אתה באמת חושב שאשכרה רוב האודיופילים בפורום הזה חסרי מנת משכל מינמלית, או לחילופין אינטילגנציה רגשית כל שהיא!? האמת כל הכבוד לך, אתה יכול להיות גאה בעצמך שאתה מתמקד בלטחון מים הלוך ושוב באותו תחום אפור תחום ששייך לפרשנות הסובייקטיבית גרידא, ולא שיש לי בעיה עם זה. בסופו של יום ההפסד שנובע מגישה זו, שייך לא רק לך, אלה גם לאותם הצינקנים שהולכים בדרך דומה והמבין יבין. במידה שאני טועה, אני מתנצל מראש, ולוקח בחזרה את כל מה שכתבתי!
המשך יום נעים לכולם
 
נערך לאחרונה ב:
רק דבר אחד קטן להאיר את כתיבתך.
הכל תוצרת עצמית עם תוצאה ואמפקט שאני מוכן לעמוד למבחן עיוור.הנה אני מצהיר בפני עם ועדה
מוכן למבחן עיוור אבל תמורת סיכון מצידי ומצד הבוחן.
גם אני מוכן.
ה HFT לא יהייה על שום מכשיר/כבל / רמקול.
יהייה רק אחד בחדר.
אי אפשר יהייה לראות אותו ממקום ההאזנה בישיבה או בעמידה וגם לא במבט של 360 מעלות.
מוכן לניסוי של עד 30 פעמים. מבטיח לזהות בלפחות 27 פעמים אם יש או אין HFT בחדר.
כל סכום מעל 2000 ש"ח
מי מהפסיכולוגים מוכן לקבל את האתגר?
 
מאיפה הסטטיסטיקה הלא נכונה הזו?
ובעיקבותיה מסקנה שגויה?

יש לי גם תואר בפסיכולוגיה, אתה מבין
שקבוצה הזו לא קלה עם עצמם וגם לסובבים אותם.
 

יש מצב שמודעות עצמית גבוהה, מלווה בקרטוב של ענווה, יעזרו לך! למרות שתרשה לי לומר לך, לא אודיופיל אתה ואפילו לא לייט. והסיבה למסקנה שלי(מעבר לכך שאתה מעיד על עצמך שאתה כזה) מבוססת על העובדה שאתה לא עונה על קריטריון ולא הקטן ביותר שקשור להגדרה זו, ובלי להחמיא לך זאת בניגוד להדיוט שרלטן, שהצורך הקיומי שלו זה לקום בבוקר ולהצטייר כאודיופיל "על" בכל רמח אבריו ודוגמאות לא חסרות.

באמת נשגב מבינתי, ואני באמת לא מבין מה אתה עושה כאן מה אתה מנסה לומר!? גם ממש לא נראה שזה קשור להגדרות הפורום הנל על התקנון "המחמיר" שלו. הקשר היחידי כאן שאין דברים בגו ולא סתם אומרים ש.."הסקרנות הרגה את החתול"...ואתה דוגמה ומופת פר אקסלאנס למשפט הזה.

יש הבדל גדול בין לקבל תזה מסויימת, לעלות ספקות בהקשר למהותה, לחלוק עליה, ויתרה מזאת להעביר עליה ביקורת נוקבת ככל שתהיה, עם זאת עניינית.. בניגוד לכל אלה, ובמילים אחרות, התגובות שלך (והאמת לא רק שלך) על מה שעלה כאן לעיל, מעוררים (ואני בטוח שלא רק בי) הרבה מעבר להשתאות , בכל הנוגע להשתתפותך בפורום הנדון! כוונתי היא לא רק בהקשר לביקורת שלך על דברי נמר, רוזי ושאר אלה שחושבים אחרת ממך, כוונתי היא לאלה החושבים בניגוד אלייך, אודיופיליה!

חשוב לרגע שאני נכנס לפורום שעוסק ביין, מתערבב בו , למרות שדה פקטו, אני בכלל מתעב יין. ומהסיבה הזו אני בכלל פעיל נמרץ בפורום שעוסק במיץ ענבים, עזוב עבדתי אלייך מדובר בפורום "שוקו". עכשיו איך נראה לך מהצד הביזוי העצמי הזה!? אתה רוצה לעשות צחוק ולהעביר דאחקות, ובקיצור להיות ליצן החצר, לך על זה כנראה שלפחות בזה אתה תצליח ולעניות דעתי לא רע!

נ.ב יש דרך נאותה לעלות את הגיגייך על הכתב, בעיקר כאשר זה בוער בעצמותייך, וקיימת אותה דרך ארץ לומר מה שעל ליבך בכל תחום! זו לא בושה לשאול, וליגיטימי ללמוד דברים חדשים, ובתוך כך לומר טעיתי בגישה. אני בוודאי שרחוק מלהיות מושלם, אם זאת זה עדיף מבחינתי מלתפס על עץ גבוה ללא היכולת לתמרן את הירידה ממנו.

אתה באמת חושב שאשכרה רוב האודיופילים בפורום הזה חסרי מנת משכל מינמלית, או לחילופין אינטילגנציה רגשית כל שהיא!? האמת כל הכבוד לך, אתה יכול להיות גאה שאתה מתמקד בלטחון מים באותו תחום אפור, תחום ששייך לפרשנות הסובייקטיבית גרידא, ולא שיש לי בעיה עם זה. בסופו של יום ההפסד שנובע מגישה זו, שייך לא רק לך, אלה גם לאותם הצינקנים שהולכים בדרך דומה והמבין יבין. במידה שאני טועה, אני מתנצל מראש, ולוקח בחזרה את כל מה שכתבתי!
המשך יום נעים לכולם
שחרר אותי מהשטויות שלך
עוד תינוק
תקרא שוב מה שכתבתי ואם לא הבנת תשאל את המורה להבנת הנקרא
 
יש מצב שמודעות עצמית גבוהה, מלווה בקרטוב של ענווה, יעזרו לך! למרות שתרשה לי לומר לך, לא אודיופיל אתה ואפילו לא לייט. והסיבה למסקנה שלי(מעבר לכך שאתה מעיד על עצמך שאתה כזה) מבוססת על העובדה שאתה לא עונה על קריטריון ולא הקטן ביותר שקשור להגדרה זו, ובלי להחמיא לך זאת בניגוד להדיוט שרלטן, שהצורך הקיומי שלו זה לקום בבוקר ולהצטייר כאודיופיל "על" בכל רמח אבריו ודוגמאות לא חסרות.

באמת נשגב מבינתי, ואני באמת לא מבין מה אתה עושה כאן מה אתה מנסה לומר!? גם ממש לא נראה שזה קשור להגדרות הפורום הנל על התקנון "המחמיר" שלו. הקשר היחידי כאן שאין דברים בגו ולא סתם אומרים ש.."הסקרנות הרגה את החתול"...ואתה דוגמה ומופת פר אקסלאנס למשפט הזה.

יש הבדל גדול בין לקבל תזה מסויימת, לעלות ספקות בהקשר למהותה, לחלוק עליה, ויתרה מזאת להעביר עליה ביקורת נוקבת ככל שתהיה, עם זאת עניינית.. בניגוד לכל אלה, ובמילים אחרות, התגובות שלך (והאמת לא רק שלך) על מה שעלה כאן לעיל, מעוררים (ואני בטוח שלא רק בי) הרבה מעבר להשתאות , בכל הנוגע להשתתפותך בפורום הנדון! כוונתי היא לא רק בהקשר לביקורת שלך על דברי נמר, רוזי ושאר אלה שחושבים אחרת ממך, כוונתי היא לאלה החושבים בניגוד אלייך, אודיופיליה!

חשוב לרגע שאני נכנס לפורום שעוסק ביין, מתערבב בו , למרות שדה פקטו, אני בכלל מתעב יין. ומהסיבה הזו אני בכלל פעיל נמרץ בפורום שעוסק במיץ ענבים, עזוב עבדתי אלייך מדובר בפורום "שוקו". עכשיו איך נראה לך מהצד הביזוי העצמי הזה!? אתה רוצה לעשות צחוק ולהעביר דאחקות, ובקיצור להיות ליצן החצר, לך על זה כנראה שלפחות בזה אתה תצליח ולעניות דעתי לא רע!

נ.ב יש דרך נאותה לעלות את הגיגייך על הכתב, בעיקר כאשר זה בוער בעצמותייך, וקיימת אותה דרך ארץ לומר מה שעל ליבך בכל תחום! זו לא בושה לשאול, וליגיטימי ללמוד דברים חדשים, ובתוך כך לומר טעיתי בגישה. אני בוודאי שרחוק מלהיות מושלם, אם זאת זה עדיף מבחינתי מלתפס על עץ גבוה ללא היכולת לתמרן את הירידה ממנו.

אתה באמת חושב שאשכרה רוב האודיופילים בפורום הזה חסרי מנת משכל מינמלית, או לחילופין אינטילגנציה רגשית כל שהיא!? האמת כל הכבוד לך, אתה יכול להיות גאה שאתה מתמקד בלטחון מים באותו תחום אפור, תחום ששייך לפרשנות הסובייקטיבית גרידא, ולא שיש לי בעיה עם זה. בסופו של יום ההפסד שנובע מגישה זו, שייך לא רק לך, אלה גם לאותם הצינקנים שהולכים בדרך דומה והמבין יבין. במידה שאני טועה, אני מתנצל מראש, ולוקח בחזרה את כל מה שכתבתי!
המשך יום נעים לכולם

ביקורת היא תמיד רעה, אבל להלבין את פני חברך ברבים במקורות יהדות זה נידוי חברתי. טוב שהיתנצלת.
 
אני לא מבין מה כל הפילוסופיות והתקוטיטיות
תראו את הפילהרמוני ברלין יש להם גם מנורות עם חוטים יורדים מהתיקרה בדיוק מרכז האולם וזה לא ליופי
כאן קצר שמו לב
50YPH-DCH.jpg


את הפטנט הזה ניסיתי מנורה תלוייה מהתיקרה משנה את הסאונד בכל החדר
וכל מיני דברים חסרי משמעות לכאורה משפיעים על הסאונד בגלל החזרי קול בחדר
ופעם כאן
האורך משתנה בהתאם לצורך וכאן ארוך למטה יש משקולת מנורה ליופי הם לא צריכים את התאורה
זה משנה את האיקוסטיקה

519e3df141466abe7f985e253c14d11a.jpg
 

יש לי גם תואר בפסיכולוגיה, אתה מבין
שקבוצה הזו לא קלה עם עצמם וגם לסובבים אותם.
נכון אני מסכים איתך....אבל שכמעט הכל הופך לכשלון לא יודע?יש מספרים?
 
קודם היה פרוייד ועכשיו הגיע קארל יונג

יש לך ציניות שנונוה, אך לא היה מזיק אם היית קצת מצמצם את עצמך, כבר רמזו לך לא פעם.
 

יש לך ציניות שנונוה, אך לא היה מזיק אם היית קצת מצמצם את עצמך, כבר רמזו לך לא פעם.
כשאהייה אצלך בטיפול, נדבר על זה.
במיוחד על הבנת רמזים שכנראה שנינו חלשים בהם.
 
גם פגיע חייב להגיב.
חחחח
שמת לב שהגבת?
אתה פגיע?
קבל התנצלותי.
(אתה לא חייב לשפוך במכה אחת את כל מה שלמדת בקורס ערב מהעבודה עבור גמול ההשתלמות. תשאיר משהו לאחר כך)
 

שמת לב שהגבת?
אתה פגיע?
קבל התנצלותי.
(אתה לא חייב לשפוך במכה אחת את כל מה שלמדת בקורס ערב מהעבודה עבור גמול ההשתלמות. תשאיר משהו לאחר כך)

גמול השתלמות אתה יודע מה זה, הוא קורס קצר נועד לשיפור שכר, אין שם תואר אקדמי.
 
גמול השתלמות אתה יודע מה זה, הוא קורס קצר נועד לשיפור שכר, אין שם תואר אקדמי.
כן אני יודע.
 

גמול השתלמות אתה יודע מה זה, הוא קורס קצר נועד לשיפור שכר, אין שם תואר אקדמי.

יוסי אם אין לך מה לתרום בפוסט הזה חוץ מלחנך את האנשים כאן, אז בבקשה ממך תרפה.
 
חסרה כאן הרוח הטובה של אריה גור :(
וואלה צודק, איפה האריה הזה הלך לנו?:לב-שבור:.....אבל שתדע שהציוד של Naim מתוכנן מלכתחילה כך שהוא לא מושפע מאביזרים שכאלה......רק מאביזרים שNaim "ברכה" עליהם.

המעט לעשות .....ובטיפה הומור.... לזכרו של אריה ז"ל.
 
יוסי אם אין לך מה לתרום בפוסט הזה חוץ מלחנך את האנשים כאן, אז בבקשה ממך תרפה.

אתה לפני 8 שנים לא ידעת להבחין בין רסיבר למגבר, בא להטיף לי כמנהל פורום,
מיושה אותך אני מכיר אתה אולי גבוה
אתה לא גדול, אתה כותב בפורום אך אין לך מה לומר, זה מעצבן!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור