אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zs

חבר משקיען
הודעות
5,023
מעורבות
1,718
נקודות
113
בשבוע שעבר יום ה' נסענו חבר ואנוכי לבקר במאורה של מוישה דימיטשטיין בנורדיה.
מוישה אדיופיל במלא רמ"ח אבריו....בחור פרפקציוניסט ,עם טעם עצמי לאיך הוא אוהב לשמוע את הסאונד שבוקע מהמערכת שלו.
לשם הוא מכוון כל הזמן ונעזר בכל מני....כבלים,חשמל,כל מני הארקות...המערכת שלו בנויה מזוג רמקולים מירה 2 רוקפורט מבית מדרשו של יגאל לסרי.מגבר נט אינטגרייטד ס.א זוג מנורות GM 70 מבית אורק אדיו (לוני) פטיפון נוטינגהם הייפרספיס ,אודיו זיפ,זרוע טריאנגל,ראש זאוס שוב יגאל לסרי.
פונו מיינלי מבית אודיופריק מבוסס מנורות.
כבילה סיינרג'סטיק ,אלי קאשי.
בכל פעם כשאני מגיע לשמוע את המערכת הזו אני פשוט יושב נהנה ממוזיקה ומוישה מראה לי את החידושים האחרונים בתחום האקוסטיקה הלא קונבנציונלית שלו.
כמה תמונות ולאחריהן כמה מילים...
כאשר הסתכלתי על חוט הטלפון שיורד ממרכז התיקרה של החדר ובקצה ישנו איזה כובעון מעץ משולב עם מתכת,חשבתי בעל הבית התחרפן.לא הייתי אצלו מעל שנה אולי קרה משהו...? חשבתי הביא את זה מארומה להודיע לאשתו אם הוא צריך קפה,תה,בירה...
שמענו תקליט המערכת נשמעת באמת טוב הכל במקום תלת מימד המון רגש יש שם...ואז ביקשתי ממוישה שיוריד את הכובע מהחוט של ארומה.הוא הוריד...פייר קיבלתי בום..כל הרגש שהיה שם חצי מהאמביאנס תמונת הסטריאו הכל ירד כאילו מקומה 10 לקומה 4..
לא האמנתי...ביקשתי שיחזיר ,פאק...הכל חזר...
וככה היה אך עם ניאנסים שונים כמעט בכל מה שאתם רואים בתמונות.על הקיר תלוי לו איזה פין ציבעוני שמשך את עניי..ביקשתי ממוישה שיריד אותו מהקיר.הבחור הוריד המוזיקה ירדה חזרנו למערכת של השקם...
אני בטוח שרובכם לא מאמינים למה שרשום וזה בסדר גמור.רק מה שיש שם גם לא שמעתם ...אז אנחנו 50:50..:).
מוישה הגיע לרמת אקוסטיקה בעזרת כל מני אביזרים שהוא וחבר שלו אודי,יצרו על סמך אין ספור נסיונות.
אני לא יודע איך זה משפיע בחדר גדול יותר .החדר של מוישה קטן אבל מפוצץ במוזיקה..
ממידע שאני יודע וראיתי אחד האודיופילים הידועים יותר עם ציוד קצה רכש אביזר מסוים לטובת הפט שלו.והוא נמצא בחדר גדול מאוד...
נחשים או דימיונות...בקשו האזנה לא תפסידו..עלי(ורד)
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20200627-WA0015.jpg
    IMG-20200627-WA0015.jpg
    KB 66.5 · צפיות: 458
  • 1593324307226_IMG-20200627-WA0012.jpg
    1593324307226_IMG-20200627-WA0012.jpg
    KB 46.2 · צפיות: 457
  • IMG-20200627-WA0018.jpg
    IMG-20200627-WA0018.jpg
    KB 94 · צפיות: 459
  • IMG-20200627-WA0020.jpg
    IMG-20200627-WA0020.jpg
    KB 42.5 · צפיות: 463
  • IMG-20200627-WA0013.jpg
    IMG-20200627-WA0013.jpg
    KB 66.8 · צפיות: 457
  • IMG-20200627-WA0016.jpg
    IMG-20200627-WA0016.jpg
    KB 33.4 · צפיות: 453
  • IMG-20200627-WA0024.jpg
    IMG-20200627-WA0024.jpg
    KB 77.1 · צפיות: 448
  • IMG-20200627-WA0014.jpg
    IMG-20200627-WA0014.jpg
    KB 58.3 · צפיות: 455
  • 1593277398863_IMG-20200627-WA0023.jpg
    1593277398863_IMG-20200627-WA0023.jpg
    KB 42.7 · צפיות: 448
  • IMG-20200627-WA0019.jpg
    IMG-20200627-WA0019.jpg
    KB 60.1 · צפיות: 462
נערך לאחרונה ב:
מה זה?
וכמה עולה?
 
אני יודע ומבין...אז כל מי שצוחק טוב מותר.
וכל מי שיש לו ונהנה מצויין.
אני הייתי שם אני שמעתי,חשתי,ראיתי.
(תגובה לרוזי)
 

לא יודע שמן נחשים או לא
מה שאני בטוח זה שאם אני תולה לאשתי כזה דבר בסלון אני ישן בחוץ עם הנחשים :)
 
נערך לאחרונה ב:
אתה רואה ושומע,
ולא מאמין שזה קורה,
יש למישהו הסבר
לתופעה האודיופילית הזאת.
 
מבחינתי הדבר החשוב בכל האביזרים האילו...
שזה משנה את הסאונד ברמה של מכשיר.
מלא אודיופילים מחליפים מכשירים לקבל תוצאה שונה ופה איזה פאקינג כפתור(אצל מוישה) מבטל לך מערכת שלמה.
 

מבחינתי הדבר החשוב בכל האביזרים האילו...
שזה משנה את הסאונד ברמה של מכשיר.
מלא אודיופילים מחליפים מכשירים לקבל תוצאה שונה ופה איזה פאקינג כפתור(אצל מוישה) מבטל לך מערכת שלמה.
אני הראשון שמאמין כשמישהו אומר שהוא שומע הבדל בזכות משהו (לא משנה מה) וגם פה אני הכי בטוח שמה שאתה טוען שאתה שומע זה נכון! מה שאני מנסה להבין הוא האם הכפתור הזה בעצם מכוון את הצליל ישירות לכיוון שבוא המאזין יושב שזה אומר שרק בנקודה מאוד מסויימת שומעים מדהים ואת כל ההבדלים או שזה משפיע על כל חלל ההאזנה?
 
אני הראשון שמאמין כשמישהו אומר שהוא שומע הבדל בזכות משהו (לא משנה מה) וגם פה אני הכי בטוח שמה שאתה טוען שאתה שומע זה נכון! מה שאני מנסה להבין הוא האם הכפתור הזה בעצם מכוון את הצליל ישירות לכיוון שבוא המאזין יושב שזה אומר שרק בנקודה מאוד מסויימת שומעים מדהים ואת כל ההבדלים או שזה משפיע על כל חלל ההאזנה?
שאלה טובה.
כאשר הכפתור מכוון ישירות למאזין - ההשפעה גדולה מאוד.
כשהוא לא מכוון ישירות - ההשפעה היא קטנה יותר.
אין טוב ורע בנושא הכיוון = יש יותר חשיבות למיקום בחדר והאפקט שמבקשים להשיג
 

אני הראשון שמאמין כשמישהו אומר שהוא שומע הבדל בזכות משהו (לא משנה מה) וגם פה אני הכי בטוח שמה שאתה טוען שאתה שומע זה נכון! מה שאני מנסה להבין הוא האם הכפתור הזה בעצם מכוון את הצליל ישירות לכיוון שבוא המאזין יושב שזה אומר שרק בנקודה מאוד מסויימת שומעים מדהים ואת כל ההבדלים או שזה משפיע על כל חלל ההאזנה?

לדעתי זה במימד החדר/אנרגיה.

ביטול השראות למינהן.

פחות לוקלי.

משה/שלמה תקנו אותי אם אני טועה...

אני כבר הרבה זמן מתעניין ב"כפתורים" הללו,

המערכת שלי עדיין בבנייה, ויתכן שתעבור מהפך בקרוב.

על כן כרגע אני ממתין לאחר הכל יושלם.
ואחכ נקפוץ למשה וניקח לבדיקה!
 
לא יודע שמן נחשים או לא
מה שאני בטוח זה שאם אני תולה לאשתי כזה דבר בסלון אני ישן בחוץ עם הנחשים :)
לטעמי יותר יפה מהרבה תמונות ושמונצעס שאני רואה בכל מיני סלונים;)
 
לדעתי זה במימד החדר/אנרגיה.

ביטול השראות למינהן.

פחות לוקלי.

משה/שלמה תקנו אותי אם אני טועה...

אני כבר הרבה זמן מתעניין ב"כפתורים" הללו,

המערכת שלי עדיין בבנייה, ויתכן שתעבור מהפך בקרוב.

על כן כרגע אני ממתין לאחר הכל יושלם.
ואחכ נקפוץ למשה וניקח לבדיקה!
זה עושה מה שעושים דיפיוזרים ובולעים.
רק לדעתי בצורה יותר טובה ובהרבה פחות תפיסת שטח.
לא חושב שיכול להחליף מלכודות באס.
 

לא דברתי על תחליף מלכודות למינהם או אביזרי טיפול פיזי אקוסטי נפוץ,
אלא יותר בהשפעת אנרגיית החדר.
ביטול השראות למינהם.
 
@zs @רוזי1 אתם יודעים למה אני צוחק, משום יצא לי לשמוע מערכת על עם ובלי אביזרים דומים, לא נכנס למה היה טוב יותר לאוזני, אבל ראבק אי אפשר היה להתעלם מהשינוי בסאונד שנגרם בשל התקנה, שינוי מיקום או הוצאת הרזונטורים.
מצד שני כשמבינים מה המבנה עושה לגלי הקול, מובן השינוי שהם גורמים.
 
נערך לאחרונה ב:
לא דברתי על תחליף מלכודות למינהם או אביזרי טיפול פיזי אקוסטי נפוץ,
אלא יותר בהשפעת אנרגיית החדר.
ביטול השראות למינהם.
מה זה משנה?
בסוף אתה צריך להחליט אם אתה אוהב או לא את התוצאה.
זה בהחלט תחליף להרבה אביזרים אקוסטיים פאסיווים
 

@zs @רוזי1 אתם יודעים למה אני צוחק, משום יצא לי לשמוע מערכת על עם ובלי אביזרים דומים, לא נכנס למה היה טוב יותר לאוזני, אבל ראבק אי אפשר היה להתעלם מהשינוי בסאונד שנגרם בשל התקנה, שינוי מיקום או הוצאת הרזונטורים.
מצד שני כשמבינים מה המבנה עושה לגלי הקול, מובן השינוי שהם גורמים.
ומה הוא עושה?
 
כן
רק שדעתי לא נחשבת
על שטיח הייתי צריך להילחם כי מי צריך שטיח בקיץ
בעיה שלך
 

מה זה משנה?
בסוף אתה צריך להחליט אם אתה אוהב או לא את התוצאה.
זה בהחלט תחליף להרבה אביזרים אקוסטיים פאסיווים

לכן זה כה מרתק ההשפעה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור