מגבר מנורות מזמזם

  • פותח הנושא פותח הנושא ששון
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ששון

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
2
נקודות
8
שלום,
מגבר מנורות משמיע זמזום קל שניתן להבחנה רק ממרחק קטן. הזמזום הוא מהמגבר עצמו ולא מהרמקולים. הוא קיים בכל הכניסות ואין שום שינוי בעוצמה שלו אם משנים את עוצמת הווליום. התופעה הזו התחילה לפני כמה שבועות. המגבר כבר בשימוש כחמש שנים. מה יכול להיות מקור הבעיה? התיישנות המנורות? להפתעתי, חיפוש בפורום לא העלה תשובה.
תודה מראש!
 

לא אלקטרונאי אבל תבדוק אם זה מהשנאי .ב"ד מה שאני נתקלתי היה מהשנאים.
מקסימום ישנם אלקטרונאים מצוינים למגברי מנורות...
 
אם הזמזום חלש ולא מפריע להאזנת מוזיקה תעזוב את זה, הרבה שנאיים מזמזמים.
 

שלום,
מגבר מנורות משמיע זמזום קל שניתן להבחנה רק ממרחק קטן. הזמזום הוא מהמגבר עצמו ולא מהרמקולים. הוא קיים בכל הכניסות ואין שום שינוי בעוצמה שלו אם משנים את עוצמת הווליום. התופעה הזו התחילה לפני כמה שבועות. המגבר כבר בשימוש כחמש שנים. מה יכול להיות מקור הבעיה? התיישנות המנורות? להפתעתי, חיפוש בפורום לא העלה תשובה.
תודה מראש!
אאלי זה ארקה. תנסה לחבר לשקע אחרת ועדיף כזאת שיושבת על פאזה אחרת.
כבה מכשירים שעומדים (עם בכלל) ליד המגבר איזה מה שהוא משפיע
 
תודה רבה על התשובות.
 
כשאצלי היה זמזום הוא נגרם בגלל תושבת של אחת המנורות שגמרה את הקריירה.
רק אומר.
 

כשאצלי היה זמזום הוא נגרם בגלל תושבת של אחת המנורות שגמרה את הקריירה.
רק אומר.
מעניין. אחרי שבדקתי ברחבי האינטרנט על בעיות דומות, היה לי הרושם שזו בדיוק הסיבה. אבל עכשיו אני חושב שזה דווקא השנאי. כשאני מצמיד את האוזן למגבר, נשמע שהזמזום אינו מאיזור המנורות, אלא מהאיזור שקרוב לשקע החשמל של המגבר. אני מניח ששם נמצא השנאי. אני מתכוון לפתוח את המכנה ולבדוק.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור