מגבר,pure class a...

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

לפעמים לאנשים יש נטיה להגזים...
או להאזין..
גם לאילו שזה לא נראה להם -יש מגברים ושלוקח להם יותר מיום להגיע למיטבם. (אם היו כבויים למשך יום או יותר)
אודיו במיטבו זה משחק של סבלנות וריכוז.
תמיד אפשר להשתמש במערכת זולה שגם ממנה נשמעים צלילים מהנים.
אז לא צריך לחכות וגם לא צריך את החשמל הכי נקי.
אני חשבתי שהפורום הזה עוסק על איך להגיע להכי טוב שאפשר בתחום.
טעיתי
 
ואני מכיר טכנאים שיגידו שעצמם ההתחממות וההתקררות של המגבר (להבדיל מטמפרטורה קבועה) המגבר מקצר את חייו.
זאת הטענה של יצרן המגבר שלי.
אבל מה הוא מבין, יש פה חבר'ה שתכננו, ייצרו ומכרו הרבה יותר מגברים ממנו.
 

זאת הטענה של יצרן המגבר שלי.
אבל מה הוא מבין, יש פה חבר'ה שתכננו, ייצרו ומכרו הרבה יותר מגברים ממנו.
שוב
אני מניח שמדובר במגבר טרנזיסטורי
כי מנורות זו הוצאה כבדה (בהנחה שלא שמים מנורות של 10 דולר)
 
הבעיה היא שאנחנו מאמינים לכל מה שהיצרנים מספרים לנו...
מה שזה עושה, זה יוצר סטאטוס של מוצר ייחודי שדורש התייחסות ייחודית, אז תדליק אותו חודש לפני מה זה נותן, או אל תכבה כלל וזהו, יש מכשירים ללא כפתור on/off, אם היצרן חושב שלא צריך, שלא יהיה כפתור הדלקה בכלל.
 
15 שנה אני עושה את זה בבית, 25 שנה אני עושה את זה באולמות. עד היום, נשרפו בתים של כאלה שאין להם מערכות בכלל מאשר כאלה שמשאירים מגבר דולק.

לגבי אולמות... נניח, זה לא הדיון.
לגבי הבית, אתה יכול להשאיר את המוצרים דולקים עשרות שנים ולא יקרה כלום, צריך רק פעם אחת שחלילה יקרה משהו כדי להיכנס לסטטיסטיקה.
 

זה כל כך תלוי ואנדבידואלי לכל מגבר העניין הזה אם להשאירו דולק או לא.
מנורות אין בכלל על מה לדבר (פאוור)
טרנזיסטור...ישם כאילו שיכולים להיות בסטנדביי כל הזמן עד ההפעלה,ואחרי כן מתחילים class a עם מעלים ווליום עוברים ל ab....
ישנם מגברים ab או b שבכלל לא חמים כאשר הם לא עובדים אבל שומרים על טמפ מסןימת ברכיבים.
גם טרנזיסטור שמרגע ההדלקה הוא claas a
לא נראה שלא מכבים אותו מפני החום הרב שהוא פולט...
אוקצור כל מגבר לגופו ולרצןן הבעלים שלו.
 
לא שמעתם על מצב standby?
אצלכם זה רק דלוק או כבוי ?
ארז
 
לא שמעתם על מצב standby?
אצלכם זה רק דלוק או כבוי ?
ארז
לא שמעת שיש ציוד בלי מצב Standby?
 

מצב standby זה לא מצב כבוי והוא נועד בדיוק בשביל לשמור על חום עבודה מינימלי שתוכנן עבורו.
זה לא תמיד נכון
מצב stand by נועד הרבה פעמים להחזיק מתח מינימלי לצורך הפעלת עינית אינפרה רד לשלט וכדי שהמכשיר לא יקבל פיק מתח בהדלקה אז זורם קצת זרם אבל שולי מאד
אצלי לדוגמא במצב stand by המגבר קר לגמרי ובהפעלה מלאה אחרי 10 דקות אתה יכול לטגן עליו ביצה
 

מצב standby זה לא מצב כבוי והוא נועד בדיוק בשביל לשמור על חום עבודה מינימלי שתוכנן עבורו.
יש לך דוגמא?
ממה שאני יודע אין זרם בטרנזיסטורים לדוגמא. אולי בשנאי הראשי

זה לא תמיד נכון
מצב stand by נועד הרבה פעמים להחזיק מתח מינימלי לצורך הפעלת עינית אינפרה רד לשלט וכדי שהמכשיר לא יקבל פיק מתח בהדלקה אז זורם קצת זרם אבל שולי מאד
אצלי לדוגמא במצב stand by המגבר קר לגמרי ובהפעלה מלאה אחרי 10 דקות אתה יכול לטגן עליו ביצה
ה stand by הוא כדי שהמכשיר ידלק ע"י אינפרה רד או סיגנל מכבל טריגר
לעומת מחשבים שם מדובר על מצב שינה
פשוט עבור נוחות שימוש.
 
יש לך דוגמא?
ממה שאני יודע אין זרם בטרנזיסטורים לדוגמא. אולי בשנאי הראשי


ה stand by הוא כדי שהמכשיר ידלק ע"י אינפרה רד או סיגנל מכבל טריגר
לעומת מחשבים שם מדובר על מצב שינה
פשוט עבור נוחות שימוש.
זה בדיוק מה שכתבתי
פלוס אני חושב שגם כדי שיזרום זרם נמוך במעגל כדי שלא יקבל פיק מתח בהדלקה (קראתי פעם שזה מאריך את חיי המכשיר שכל הזמן זורם זרם)
 
יש לך דוגמא?
ממה שאני יודע אין זרם בטרנזיסטורים לדוגמא. אולי בשנאי הראשי


ה stand by הוא כדי שהמכשיר ידלק ע"י אינפרה רד או סיגנל מכבל טריגר
לעומת מחשבים שם מדובר על מצב שינה
פשוט עבור נוחות שימוש.

לדוגמא, במגברים של KRELL יש מנגנון שמזהה אם אין סיגנאל בכניסה, ואחרי חמש דקות מוריד את רמת ה-BIAS של המגבר, ובזה המגבר עובר ל- CLASS AB,מוריד זרם ברכיבי ההספק ולפיכך גם החום קטן.
גם זה, זה סוג של STAND BY.
 

לדוגמא, במגברים של KRELL יש מנגנון שמזהה אם אין סיגנאל בכניסה, ואחרי חמש דקות מוריד את רמת ה-BIAS של המגבר, ובזה המגבר עובר ל- CLASS AB,מוריד זרם ברכיבי ההספק ולפיכך גם החום קטן.
גם זה, זה סוג של STAND BY.
מצטער, לא מוצא ב KRELL תיעוד על זה, מצאתי רק אפשרות טיימר שתעביר לסטנד ביי מלא
 
snap.jpg
מצטער, לא מוצא ב KRELL תיעוד על זה, מצאתי רק אפשרות טיימר שתעביר לסטנד ביי מלא

הדגמים החדשים, בחברה החדשה הם כבר לא ממש CLASS A כמו פעם.
 

תמונות מצורפות

  • snap.jpg
    snap.jpg
    KB 133.7 · צפיות: 322
נערך לאחרונה ב:
ח ח ח אז אני עם המכונה שלי שעלתה 1100 שח,
כאילו קניתי רמקול בלוטות של jbl בשקם..
לפחות בקטע הזה אני נחשב נורמלי:)
https://www.haaretz.co.il/magazine/ayelet-shani/.premium.highlight-MAGAZINE-1.8894095

כולנו חולים
 

YB 7 ,תודה,
אבל מה שרשום הוא רק על מעברים בין A ל AB בזמן עבודה, ועל הגנות חום
שום מילה על מצבי standby שונים
ייתכן שבציוד מנורות יש מנגנון כזה, בטרנזיסטורי לא נראה לי
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור