התלבטות לגבי רסיבר

  • פותח הנושא פותח הנושא SoundMike
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SoundMike

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
2
נקודות
3
אהלן חברים,

לאחרונה החלטתי להצטייד במערכת קולנוע ביתי ולהשקיע במיוחד (הכל יחסי) בסטריאו הקדמיים.
חשובה לי המוסיקה ולמשפחה שלי סרטים.
האזנתי, בין היתר, ל concept40 של Q acoustics ומאוד אהבתי. אני די סגור עליהם בתוספת של כל שאר הרמקולים שמשלימים ל 5.1, גם של Q acoustics.
השאלה לגבי רסיבר, אני מחפש משהו שיתן לי פתרון טוב גם לסטריאו וגם יהיה 5.1, במגבלות התקציב כמובן.
חשבתי על משהו עד 3,000 שקל אלא אם תשכנעו אותי להוסיף כדי לקבל שיפור משמעותי.
מה אתם אומרים על Pioneer VSX-933?

תודה.
 

קפוץ לחנות ותשמע אם יש הבדלים לאוזניך בין הרסיברים. שים לב שהמוכר לא "מקפיץ" את העוצמה לפני המעברים.

אישית, לא מתחבר לפיוניר בסטריאו ברסיברים. מעדיף את המרנץ.
 
קפוץ לחנות ותשמע אם יש הבדלים לאוזניך בין הרסיברים. שים לב שהמוכר לא "מקפיץ" את העוצמה לפני המעברים.

אישית, לא מתחבר לפיוניר בסטריאו ברסיברים. מעדיף את המרנץ.
תודה על התגובה.
אוקיי, אני חושב שאהיה שקט עם מרנץ באופן כללי.
יש לך דגם שאתה יכול להמליץ עליו?
הבעיה שלא מצאתי דגם שלהם עם pre out.
 
לא תצטרך פרה-אאוט, אלא אם תרצה לחבר לו פאוור, דבר שהרמקולים שלך לא צריכים.

הסטריאו של מרנץ יחסית לרסיברים אחרים, טוב מאוד.

שוב, זו דעתי. אתה צריך לנסות בעצמך ולהחליט.
 

סבבה, תודה רבה.
אני אלך לשמוע אותו.
 
לא תצטרך פרה-אאוט, אלא אם תרצה לחבר לו פאוור, דבר שהרמקולים שלך לא צריכים.

הסטריאו של מרנץ יחסית לרסיברים אחרים, טוב מאוד.

שוב, זו דעתי. אתה צריך לנסות בעצמך ולהחליט.
אגב, למה לא לקחת את ה 5013?
הוא משמעותית זול יותר ועל פי הציונים הוא לא פחות טוב, פחות קונקטיביות השאלה כמה זה משנה:
https://www.zkelectronics.com/compare/marantz-sr5014/usa/marantz-sr5013/usa/
 
Screenshot_20200604-143248_Samsung Internet.jpg
אם תקרא עוד קצת תראה תכונות שיש ב 5014 ואין ב 5013 וגם יש תכונה אחת שיש ב 5013 ואין ב 5014 .
אז תחליט מה חשוב לך יותר...
Screenshot_20200604-143223_Samsung Internet.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20200604-143223_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200604-143223_Samsung Internet.jpg
    KB 111.1 · צפיות: 365
  • Screenshot_20200604-143248_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200604-143248_Samsung Internet.jpg
    KB 98.9 · צפיות: 379
צפה בקובץ המצורף 49438 אם תקרא עוד קצת תראה תכונות שיש ב 5014 ואין ב 5013 וגם יש תכונה אחת שיש ב 5013 ואין ב 5014 .
אז תחליט מה חשוב לך יותר...
צפה בקובץ המצורף 49437
אוקיי, לא כ"כ מבין את כל המשמעויות.
דולבי אטמוס לא מעניין אותי, לא מכיר את שאר הפורמטים.
מה זה כניסות 7.1?
 
כמו שאתה רואה, יש כמה הבדלים בין הדגמים.
תחליט מה חשוב לך יותר.
ארז
 
כניסות 7.1 זה אומר שאם יש פורמט סאונד שאין לרסיבר את המפענח שלו, תוכל לחבר את הפענוח לאותן כניסות.
 

אני מאוד אוהב את חתימת הצליל של "Harman Kardon" בזמנו ( לפני 13 שנה בערך) היה לי את ה- AVR 7000 שמאוד נהנתי ממנו.
אגב היה לו pre out
 
תודה רבה לכולם על העזרה.
קניתי ביום חמישי את ה sr5014.
 
תודה רבה לכולם על העזרה.
קניתי ביום חמישי את ה sr5014.
תתחדש.

אגב, חיצונית הוא נראה פצצה לטעמי.

שלח תמונה לחברים.
 

כן נראה סבבה.
Marantz.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • Marantz.jpeg
    Marantz.jpeg
    KB 64.6 · צפיות: 266
שאלה - אם אני מחבר את הטלוויזיה דרך ה ARC לרסיבר-
יש אפשרות לכבות את הטלוויזיה בלי לכבות את הרסיבר בו זמנית?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור