מבחן הרמקולים הרצפתיים הגדול!

  • פותח הנושא פותח הנושא liorkoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בלי רוברט הפורום הזה משעמם
חצי מהטרפיק של האתר הוא מייצר

אם זו סיבה לגיטימית לדעתך אז בתור אחד שהגיב לא מעט, גם בשרשור הזה, אפסיק להגיב לו.
תהנה מההגיגים והתובנות שלו.
 

לא נראה לי שתצליח לעמוד בזה :)

בוודאי שאוכל, בקלי קלות.
פשוט הפעלתי את אופציית החסימה וזהו.
לא רואה יותר את ההודעות שלו...

אם שאר המגיבים לו ינהגו כמוני אז כל התעבורה המיותרת הזאת, שכנראה משעשעת חלק מהקוראים, פשוט לא תהיה יותר....
 
נערך לאחרונה ב:
וואן....וואן, וואן....וואן, טו, טרי....אכן ארז מהזוג @ארז_וחני לא שומע אותי כלל...וואן, וואן.....אולי חני כן שומעת?....אולי.
 

נערך לאחרונה ב:
בלי רוברט הפורום הזה משעמם
חצי מהטרפיק של האתר הוא מייצר

ברור. בלי רוברט גם אין תערוכות.

עם כל הכבוד, רוברט לא מוריד ולא מעלה את הטרפיק של האתר הזה. רובו המוחלט בכלל לא נמצא בפורומים אם כי בעמוד הראשי.
 
רוברט הוא זה שהביא את הקורונה לארץ ועכשיו יש ועדה שבודקת אם הוא לא זה שרצח את ארלוזורוב;)

איזה באסה ש @ארז_וחני לא קורא את הדאחקה הזאת....הוא חסם אותי והוא לא יודע מה הוא מפסיד.
 
ברור. בלי רוברט גם אין תערוכות.

עם כל הכבוד, רוברט לא מוריד ולא מעלה את הטרפיק של האתר הזה. רובו המוחלט בכלל לא נמצא בפורומים אם כי בעמוד הראשי.
התכוונתי לפורום
בתור אחד שמבין קצת ב SEO פרובוקציות עושה טוב לאתר
יש אתרים שמפתחים בהם בוטים שמייצרים פרובוקציות
רוברט - אני לא טוען שאתה בוט שנמר המציא :)
 

אמרו שאמא שלי ערביה(1) ......אז "בוט של נמר" קטן עלי.....

------------------------------------------------------
(1) כשהיא בכלל רומניה 100% ומסניפה ממליגה בוקר וערב .....סליחה פולנטה.
 
רוברט הוא זה שהביא את הקורונה לארץ ועכשיו יש ועדה שבודקת אם הוא לא זה שרצח את ארלוזורוב;)

איזה באסה ש @ארז_וחני לא קורא את הדאחקה הזאת....הוא חסם אותי והוא לא יודע מה הוא מפסיד.
מה הוא מפסיד? אולי אני יעביר לו...
 
אמרו שאמא שלי ערביה(1) ......אז "בוט של נמר" קטן עלי.....

------------------------------------------------------
(1) כשהיא בכלל רומניה 100% ומסניפה ממליגה בוקר וערב .....סליחה פולנטה.
 

התכוונתי לפורום
בתור אחד שמבין קצת ב SEO פרובוקציות עושה טוב לאתר
יש אתרים שמפתחים בהם בוטים שמייצרים פרובוקציות
רוברט - אני לא טוען שאתה בוט שנמר המציא :)

התקופה הכי טובה של הפורום היתה בלי פרובוקציות. אני לא מחפש כמות כניסות, אני מחפש איכות. בשביל כמות אני יכול להכניס קטגוריה של גאדג'טים לנשים, תאמין לי שאפילו הרייטינג שרוברט מביא לאתר (לטענתך) יהיה קטן על יד מה שאשיג.
 
עלה בדעתי כעת....אתם יודעים למה ל @נמר יש כל כך הרבה "אהבתי"?..... חצי מהם זה מעימותים איתי.......כפרה עליו......שירויח.;)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור