shokroun
חבר משקיען
- הודעות
- 1,541
- מעורבות
- 821
- נקודות
- 113
בדיוק. מכל הדיון הזה שנמשך ונמשך וכבר עבר חודש ...אנחנו בסיוון עכשיוויש מי שהוא יותר נקרא לזה אנין טעם שבשום מקרה לכ ישמע את הקטע הזה במערכת שלו
מה שכן, ואי אפשר להתחמק מזה מבחינתי, שהיכולת לשמוע הבדלים בכלל רכיבי המערכת הופכת אותי לאודיופיל יותר " תובעני". ואולי , ליותר אודיופיל מזה שאינו שומע הבדל? זאת שאלה פתוחה, לא קביעה חד משמעית, ולמעשה יש לה ערך רק בשמיעת עצה לגבי פריט מסויים. שכן, למי שאינו שומע הבדלים, בכבלים נניח, או בטרנספורט, זה לא משנה כי הוא אודיופיל בדברים שהוא כן מרגיש שיש להתעכב עליהם.
בפועל, בפרקטיקה, אם אני קורא מאמר ביקורת ( למרות שכבר לא כל כך קורא כי אין הרבה משמעות לחוויה אישית של כותב שאינני מכיר את כלל העדפותיו ואוזניו) , וכותב המאמר מצהיר שאינו מאמין בהבדלים בין כבלים וחשיבות כבלים וחיווט למערכת, מראש אני פוסל את דעתו. ועובר הלאה.