מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

צמרמורת. אלבום הופעה חיה לאי בודד.
וגם מוקלט טוב!
F562F650-AF40-47AB-9F33-73749F63C0C1.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • F562F650-AF40-47AB-9F33-73749F63C0C1.jpeg
    F562F650-AF40-47AB-9F33-73749F63C0C1.jpeg
    KB 126.5 · צפיות: 513
צמרמורת. אלבום הופעה חיה לאי בודד.
וגם מוקלט טוב!
צפה בקובץ המצורף 49101
אחת ההופעות! הייתי שם וגם באחרונה שהיתה בנוקיה, שתיהן היו מדהימות...
 

דיסק מעולה עם שתי יצירות של שומאן:https://www.prestomusic.com/classic...schumann-string-quartet-piano-quintet#reviews
 

מהאלבומים היותר טובים ששמעתי, אך כמה חבל שאלבום המקור עם הקלטה מחורבנת.

בחיפוש ממושך ב-Ebay, צדתי את ההקלטה הזו. ההבדלים עצומים.

מי שמעוניין גם, בכיף :-)
 

תמונות מצורפות

  • folder.jpg
    folder.jpg
    KB 36.4 · צפיות: 160
רגוע לערב

cover.jpg
 

תמונות מצורפות

  • cover.jpg
    cover.jpg
    KB 58.5 · צפיות: 319
מתופף וזמר גדול. אנדרסון פאאק
0695C579-0CA1-4E3C-820B-B232EB85E836.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 0695C579-0CA1-4E3C-820B-B232EB85E836.jpeg
    0695C579-0CA1-4E3C-820B-B232EB85E836.jpeg
    KB 43.2 · צפיות: 396
מה נשמע דוד ? איך אתה נשמה ? (ורד)
 
עוד אלבום מבית היוצר של mtv אנפלגד, שיושב טוב על מערכות הייאנד באשר הן.... אלאניס הנפלאה.
F95F1D88-2F25-41F4-921A-B6847D7E3773.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • F95F1D88-2F25-41F4-921A-B6847D7E3773.jpeg
    F95F1D88-2F25-41F4-921A-B6847D7E3773.jpeg
    KB 75.6 · צפיות: 328
עתיק אבל עדיין טוב

76011E27-F120-470C-B2E4-7F3F82970963.png
 

תמונות מצורפות

  • 76011E27-F120-470C-B2E4-7F3F82970963.png
    76011E27-F120-470C-B2E4-7F3F82970963.png
    KB 637.2 · צפיות: 406
מתופף וזמר גדול. אנדרסון פאאק
צפה בקובץ המצורף 49164

עוד ״פופ״ איכותי - אלבום שהצליח מאוד שיצא

 

מניח שמכירים אבל למי שלא מכיר - פרימוס עם הבאסיסט לאס קלייפול האלוף
לא יודע מה הקשר אבל תמיד tool ו-primus הולכים ביחד,אולי בגלל הסיגנון היחודי של שניהם

 
ואני ממשיך לסרוק את האנפלגדים של מטיוי. וזה ממש מקסים בשביל לפתוח את הבוקר בסבבה.
4EC1F961-CD22-4C71-BF68-7FB63BA4C573.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 4EC1F961-CD22-4C71-BF68-7FB63BA4C573.jpeg
    4EC1F961-CD22-4C71-BF68-7FB63BA4C573.jpeg
    KB 43.8 · צפיות: 380
ואני ממשיך לסרוק את האנפלגדים של מטיוי. וזה ממש מקסים בשביל לפתוח את הבוקר בסבבה.
צפה בקובץ המצורף 49170
הופעה פצצה.

ממליץ על האנפלאגד של אואזיס. הוא ב-youtube באיכות נמוכה, ולא מופיע באף אחד משירותי הסטרימינג.


מי שמעוניין בעותק מדיסק המקור, בשמחה :)
 

Spit three times

נחמד.

אריה
 
ממשיך את ההמלצות על הופעות אנפלאגד:https://open.spotify.com/album/55SHqC4ZxSnT0wWQgg9eOY
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור