הכי מהיר הכי טבעי הכי דינאמי הכי שקט......

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,413
מעורבות
386
נקודות
83
בנתיים לא שמעתי את הרמקול החדש של מאסטרו אודיו אבל כרגע הזוכה מבחינתי זה האפוג'י של גיא לנדאו !!!
כל פעם שאני מגיעה אני נופל מהרמקול הזה מהפרוט הדינאמיות הקלילות הטבעיות .....
שמעתי את הרמקול הזה עם מערכות שונות מאינטגריטד של הגל עד הגרסה הנוכחית של מגבר ויטוס פרה משהו יפני וממיר בגודל של מטען צד של stahal tec (מכווה שרשמתי נכון) .
שילוב שהביא את הרמקות לתוצאה הטובה ביותר ששמעתי ממנו ואולי בכלל...
הרמקול הזה טבעי שקוף ומפורט כמו רמקול ללא תיבה דינאמי עם באס מפורט פאנצי כמו רמקול קרמי ........
רוב הרמקולים הפלאנריים ריבונים או ללא תיבה סובלים קשות בתחום הבס שיוצא אנמי ונפוח , באפוג'י הסיפור לא קיים : האטק שהבס ברמקול הזה מייצר משגר פצצה לבטן סולו תופים נשמע הכי אמיתי שיש......
אני מניח ששותף מלא לתוצאה הנוכחית אילו גם הויטוס הממיר והפרה .
השאלה שאני שואל את עצמי זה למה הרמקול הזה שקיים בשוק עשורים לא מככב !!
למה אף יבואן לא מרים את הכפפה ?
 

הי
אפשר לינק לרמקול?
 
בנתיים לא שמעתי את הרמקול החדש של מאסטרו אודיו אבל כרגע הזוכה מבחינתי זה האפוג'י של גיא לנדאו !!!
כל פעם שאני מגיעה אני נופל מהרמקול הזה מהפרוט הדינאמיות הקלילות הטבעיות .....
שמעתי את הרמקול הזה עם מערכות שונות מאינטגריטד של הגל עד הגרסה הנוכחית של מגבר ויטוס פרה משהו יפני וממיר בגודל של מטען צד של stahal tec (מכווה שרשמתי נכון) .
שילוב שהביא את הרמקות לתוצאה הטובה ביותר ששמעתי ממנו ואולי בכלל...
הרמקול הזה טבעי שקוף ומפורט כמו רמקול ללא תיבה דינאמי עם באס מפורט פאנצי כמו רמקול קרמי ........
רוב הרמקולים הפלאנריים ריבונים או ללא תיבה סובלים קשות בתחום הבס שיוצא אנמי ונפוח , באפוג'י הסיפור לא קיים : האטק שהבס ברמקול הזה מייצר משגר פצצה לבטן סולו תופים נשמע הכי אמיתי שיש......
אני מניח ששותף מלא לתוצאה הנוכחית אילו גם הויטוס הממיר והפרה .
השאלה שאני שואל את עצמי זה למה הרמקול הזה שקיים בשוק עשורים לא מככב !!
למה אף יבואן לא מרים את הכפפה ?

ניחוש שלי, מלבד הצד העיסקי, פוטנציאל מכירה נמוך. תהיה כנה, כמה בעלי משפחה יכניסו רמקול כזה לחלל המשפחתי, הגודל, העיצוב מגבילים מראש את קהל היעד.
 
נתיים לא שמעתי את הרמקול החדש של מאסטרו אודיו אבל כרגע הזוכה מבחינתי זה האפוג'י של גיא לנדאו !!!

באיזה אפוג'י מדובר...
 

ניחוש שלי, מלבד הצד העיסקי, פוטנציאל מכירה נמוך. תהיה כנה, כמה בעלי משפחה יכניסו רמקול כזה לחלל המשפחתי, הגודל, העיצוב מגבילים מראש את קהל היעד.
הרמקול לא ענק
רמקול גדול ממוצע
המראה זה עניין אישי אבל מי שבמרדף אחי סאונד המראה לא פרמטר.
 
Duetta Signeture
 

החברה ממשיכה תחת בעלים חדש באוסטרליה
הרמקולים אותו דבר
השמות שונים
 
בתחילת דרכי היה לי זוג Aopgee Duetta
כדי להוציא את המיטב מרמקולים כאלה צריך
1. הגברה עתירת זרם ששולטת בעכבה של חצי אוהם ביד רמה.
2. הצבה - רחוק מהקיר האחורי, באיזור שליש חדר.
מלבד זאת הרמקול דורש טיפול תקופתי של מתיחת הריבונים.
כל אלה לא עושים חיים קלים, לא ליבואן ולא לקונה.
 
הרמקול לא ענק
רמקול גדול ממוצע
המראה זה עניין אישי אבל מי שבמרדף אחי סאונד המראה לא פרמטר.

צחי,
עם כל הכבוד לסאונד לרוב המוחלט של הנשואים, יודע מה גם לחלק גדול מהרווקים יהיה קשה להכניס דבר כזה הביתה.
בסופו של יום יבואנים אינם פילנתרופים, הם צריכים למכור לפרנסתם.
 

צחי,
עם כל הכבוד לסאונד לרוב המוחלט של הנשואים, יודע מה גם לחלק גדול מהרווקים יהיה קשה להכניס דבר כזה הביתה.
בסופו של יום יבואנים אינם פילנתרופים, הם צריכים למכור לפרנסתם.
איזה מזל ששלי פרקטי , אפשר למקם אותו בכל חדר , להזיז אותו בקלות , נמכר בקלות !!!!
בתחילת דרכי היה לי זוג Aopgee Duetta
כדי להוציא את המיטב מרמקולים כאלה צריך
1. הגברה עתירת זרם ששולטת בעכבה של חצי אוהם ביד רמה.
2. הצבה - רחוק מהקיר האחורי, באיזור שליש חדר.
מלבד זאת הרמקול דורש טיפול תקופתי של מתיחת הריבונים.
כל אלה לא עושים חיים קלים, לא ליבואן ולא לקונה.
היה גם לקובי דיאמנט ,יש ליואל , מכיר גם הגדולים גדולים , שמעתי אצל טומי בזמנו , באמת רמקול יוצא מן הכלל !
 
אוליט.jpg
אבל הרמקול בכוון שהוא די חלום שלי הוא הנאוליט של מרטין לוגן !
 

תמונות מצורפות

  • אוליט.jpg
    אוליט.jpg
    KB 9.2 · צפיות: 902
בתחילת דרכי היה לי זוג Aopgee Duetta
כדי להוציא את המיטב מרמקולים כאלה צריך
1. הגברה עתירת זרם ששולטת בעכבה של חצי אוהם ביד רמה.
2. הצבה - רחוק מהקיר האחורי, באיזור שליש חדר.
מלבד זאת הרמקול דורש טיפול תקופתי של מתיחת הריבונים.
כל אלה לא עושים חיים קלים, לא ליבואן ולא לקונה.
הרמקול הזה ניגן נפלא עם הגל 160 וניים כמובן נשמע יותר טוב עם הויטוס.
אצל גיא הרמקול קרוב לקיר ולא זיהיתי בעיה.
לגבי הריבונים ותחזוקה אין לי מושג .
אני מדבר על תוצאה נטו
 

איך הוא במוזיקה מרובת כלים?
 
איזה מזל ששלי פרקטי , אפשר למקם אותו בכל חדר , להזיז אותו בקלות

באמת מזל ;)
חוץ מזה לאיטלקים, גם כשמדובר בזוג מפלצות יש סטייל שאין לכל רמקול, בטח לא לעמודי המתכת שלי.
 
או הרובוטריקים שלי :D
 

אלה רמקולים ששמעתי לפני 30 שנים בערך, עם מגבר של קרל (שכחתי מה היו שאר החלקים).
עד היום אני זוכר את הבמה המופרעת בסימפוניות
ואת התלת ממדיות המוצקה בנגינה של רביעיות קמריות.
נפלא!
הבעיה (האישית שלי) היא שבזמן ההוא אהבתי את ביצועי "דור הזהב",
ובואו נאמר שהרמקולים השקופים האלה
לא ממש עשו טוב להקלטות המונו המזוויעות ההן.
הייתי שמח מאוד לשמוע שוב את הרמקולים.
 
תשובתי ל @מאסטרו אודיו בכחול:
---------------------------------------------------------------------

בתחילת דרכי היה לי זוג Aopgee Duetta
כדי להוציא את המיטב מרמקולים כאלה צריך
1. הגברה עתירת זרם ששולטת בעכבה של חצי אוהם ביד רמה
לא מדוייק - הרמקול שלו זה לא ה Cinchilla שיורד ל 1 אוהם ואכן דורש מגבר כפי שתיארת........ה- Duetta הישן לא יורד מתחת ל 5 אוהם (ראה גרף) ואולי ה Duetta Signeture של גיא יורד ל 4 אוהם, עומס די קל למגבר ובמיוחד מהסיבה שהוא די התנגדותי טהור ללא ערכי קיבוליות והשראות גדולים.
2. הצבה - רחוק מהקיר האחורי, באיזור שליש חדר.
אכן כן, לדעתי גם 1 מטר מהקיר האחורי נותן תוצאה סבירה.
מלבד זאת הרמקול דורש טיפול תקופתי של מתיחת הריבונים.
האפוג'י שלי (Mini Grand) כבר 25 שנה איתי ועדיין "חי היטב" ללא שום מתיחה....יש בעיה אחרת של החלפת הספוגים שחוצצים בין מסגרת המתיחה לפנל הוופר (קורה לדעתי רק לאחר כ 2 עשורים כשהרמקול נחשף לחום ולשמש) ואקוויולנטי להחלפת גומיות בוופרים.
סרט המיד טוויטר אינו זקוק לתחזוקה כלל - הוא שומר על גמישות מופלאה כמו מתעמלת מזרח אירופית בת 16...... גם לאחר 25 שנה של "ווליומים אדירים" כפי ששכני יעידו.;)

כל אלה לא עושים חיים קלים, לא ליבואן ולא לקונה.
לדעתי פחות נורא ממה שמקובל לחשוב....רמקול זה משמעותית יותר אמין ו"שריד" מרמקול אלקטרוסטטי.

אגב, "האוייב" הגדול ביותר של האפוג'י זה זמרות אופרה עם צליל מתמשך ומונוטוני שיכולים להכניס את יחידת המיד טוויטר לתהודה :)

האם אתה זוכר את ההתרשמות שלך מהם ?
 

תמונות מצורפות

  • Apogee Duetta Impedance.JPG
    Apogee Duetta Impedance.JPG
    KB 58 · צפיות: 171
נערך לאחרונה ב:
צחי,

ראה התייחסות שלי לרמקולים של גיא: http://www.dtown.co.il/forum/threads/האזנה-אצל-גיא-לנדאו-בתל-אביב.55039/
איזה מזל ששלי פרקטי , אפשר למקם אותו בכל חדר , להזיז אותו בקלות , נמכר בקלות !!!!

לעטלף הפרי שניצל,

אתה לא יודע ש-Less is more ולא more is Less.
 

ועדיין מנסה למכור אותם??
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור