שאלה על רסיבר


עדיף משומש תקין

חפש עוד כאלה שווה מאוד לדעתי (באירופה הם 200 יורו)
שווה לך לחפש כזה עם סבלנות

https://www.ebay.com/itm/Audiolab-8...342378?hash=item34269117aa:g:7ggAAOSwO6xen6Tt

תבדוק אם שולח לישראל
 

נכון הקיפוד טעה ואני אחריו
המלצתי על MX3
מתפלא עליך,
זה מגבר רגיל כולל דאק,
תסתכל בתומונות של ה DX3, יש יציאות לרמקולים.
ולפי הנתונים 40W
מה שנכון זה מגבר בסיסי
קיפוד -אין מגברים "סטנדרטיים" ב 700 שקל. אולי אולי ביד 2

ונגיד שאני קונה עכשיו מגבר ב1500 שקל או יותר
מה ההיתרון שלו? יותר הספק כל רמקול? ואז מזה נותן?

(אז שורה תחתונה הmx3 מתאים לjamo s 803 ?
פשוט לא יוציא ממנו ביצועים מיטביים ..? )

מזל שהוא כתב לי שזה לא המגבר כי אחרת הייתי קונה אותו בטעות .. את הdx3 , גם מה שקרה כששאלתי אותך דור על המגבר וכתבתי dx3 לא תיקנת אותי..מכאן גם המשיך הבילבול שלי תראה שם בהודעה הפרטית שלנו
 
נערך לאחרונה ב:
אם תרצה אשאל אותו אם מוכן לשלוח לך
הוא ימכור ב-225 בטח עוד 50-60 משלוח

https://www.marktplaats.nl/a/audio-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
אם תרצה אשאל אותו אם מוכן לשלוח לך
הוא ימכור ב-225 בטח עוד 50-60 משלוח

https://www.marktplaats.nl/a/audio-...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

מזה מגבר כאילו שמתאים לרמקולים שציינתי?..
מה עם הmx3 כמה עולה
 

מזה מגבר כאילו שמתאים לרמקולים שציינתי?..
מה עם הmx3 כמה עולה

ה - audiolab כן יתאים וגם לרמקולים גדולים יותר, לתקציב שלך וכמגבר ראשון זה בחירה מצוינת (הרבה אפשרויות גם כך אין)
ה - MX3 עולה

https://shenzhenaudio.com/products/...ooth-receiver-headphone-amp-digital-amplifier

חנות אמינה וידועה ויש להם גם חנות ב - aliexpress שמשום מה לפעמים יותר זול שם
 
ה - audiolab כן יתאים וגם לרמקולים גדולים יותר, לתקציב שלך וכמגבר ראשון זה בחירה מצוינת (הרבה אפשרויות גם כך אין)
ה - MX3 עולה

https://shenzhenaudio.com/products/...ooth-receiver-headphone-amp-digital-amplifier

חנות אמינה וידועה ויש להם גם חנות ב - aliexpress שמשום מה לפעמים יותר זול שם

סבבה אז רק תן לי להבין משהו
מה ההיתרונות של המגבר הגדול ב1,000 ומשהו המשומש על פני הmx3 , ברור לי שזה לא אותה ליגה אבל באופן כללי מה ההבדל שיהיה הכי ניכר בניהם מבחינת שמע? ..
 
סבבה אז רק תן לי להבין משהו
מה ההיתרונות של המגבר הגדול ב1,000 ומשהו המשומש על פני הmx3 , ברור לי שזה לא אותה ליגה אבל באופן כללי מה ההבדל שיהיה הכי ניכר בניהם מבחינת שמע? ..

ה - MX3 נראה כמשהוא שאפשר להשים ליד מחשב עם רמקולים קטנים
המשומש זה לא רק עניין של יתרון זה פשוט בחירה טובה ביחס לתקציב
תגיד את הרמקולים שמעת בחנות או ביוטיוב ? שואל באמת
תזכיר מה סהכ כל התקציב?
 

תעשה טיול לת״א גם תשמע וגם יש מבחר במחירים לא רעים (בדקתי)
גם בעיניים תבין איך דברים מתחברים, אל תהיה קיפוד לך תטייל קצת

https://www.stereoscope.co.il/הזדמנויות-ויד-שניה.html

בסדר אבל עם כל הכבוד לשמיעה באוזניים אתם מתקשים להסביר מה יהיה ההבדל בסאונד בין מגבר טוב+ לבין הmx3 ..מכאן מתחיל הבילבול שלי
 
בסדר אבל עם כל הכבוד לשמיעה באוזניים אתם מתקשים להסביר מה יהיה ההבדל בסאונד בין מגבר טוב+ לבין הmx3 ..מכאן מתחיל הבילבול שלי
חולה על זה שכולם עובדים אצלך.
מה אתה רוצה לשמוע בדיוק?
יש שתי דרכים לענות על השאלות שלך: ע"י הסבר חווייתי, קרי, לאמר לך שהחוויה שלך תשתפר אם תבחר במגבר טוב יותר,
או על ידי הסבר טכני. ממה שהבנתי ממך עד עכשיו, שני ההסברים לא מספקים אותך. אז מה אתה רוצה לשמוע?

במגבר טוב יותר, שבשאיפה יישמע טוב יותר, התחום הדינמי גדול יותר, הוא יותר מהיר ומפורט, דאמפינג פקטור גבוה יותר מאפשר שליטה יותר טובה ברמקולים, SLEW RATE אמור לתת פירוט ותחושה של "מהירות" גבוהים יותר, ועוד הרבה דברים שאני לא יודע. עכשיו נשאלת השאלה: האם אתה קרוב יותר כרגע להבנת ההבדלים, או שאתה רוצה להמשיך ללמוד שחיה בהתכתבות?
 

חולה על זה שכולם עובדים אצלך.
מה אתה רוצה לשמוע בדיוק?
יש שתי דרכים לענות על השאלות שלך: ע"י הסבר חווייתי, קרי, לאמר לך שהחוויה שלך תשתפר אם תבחר במגבר טוב יותר,
או על ידי הסבר טכני. ממה שהבנתי ממך עד עכשיו, שני ההסברים לא מספקים אותך. אז מה אתה רוצה לשמוע?

במגבר טוב יותר, שבשאיפה יישמע טוב יותר, התחום הדינמי גדול יותר, הוא יותר מהיר ומפורט, דאמפינג פקטור גבוה יותר מאפשר שליטה יותר טובה ברמקולים, SLEW RATE אמור לתת פירוט ותחושה של "מהירות" גבוהים יותר, ועוד הרבה דברים שאני לא יודע. עכשיו נשאלת השאלה: האם אתה קרוב יותר כרגע להבנת ההבדלים, או שאתה רוצה להמשיך ללמוד שחיה בהתכתבות?

דבר ראשון תודה על ההסבר
דבר שני,די להגיד שאתם לא עובדים אצלי..
מי שהגיב =מוכן לעזור. מי שלא מעוניין שלא יגיב ..
אני מעריך מאוד את העזרה ותמיד מקפיד לתת לייק ולהגיד תודה. אבל להגיד כל שניה שלא עובדים אצלי זה לא מתאים ולא מכבד (מניח שזה נובע מהתסכול שלי שנשמע בכתב ..אז זו לא הכוונה שלי)
עכשיו הבנתי קצת יותר מה שהסברת לגבי ההבדלים
למרות שזה נשמע יותר לחדי שמיעה..ואני כזה,אבל לא משוכנע עד כמה זה חשוב לי..

אותי מעניין לגבי הוואט.
אם לרמקולים שלי יש 160W וכתוב 80 כלומר כל רמקול 80 וואט. אני קונה מגברון שנותן 40 לכל ערוץ
האם אני ארגיש בהבדל כלשהו בגלל הפרמטר הזה?
או שזה נודע יותר לתחום העוצמה שהרמקולים יכולים להפיק ..?
 
דבר ראשון תודה על ההסבר
דבר שני,די להגיד שאתם לא עובדים אצלי..
מי שהגיב =מוכן לעזור. מי שלא מעוניין שלא יגיב ..
אני מעריך מאוד את העזרה ותמיד מקפיד לתת לייק ולהגיד תודה. אבל להגיד כל שניה שלא עובדים אצלי זה לא מתאים ולא מכבד (מניח שזה נובע מהתסכול שלי שנשמע בכתב ..אז זו לא הכוונה שלי)
עכשיו הבנתי קצת יותר מה שהסברת לגבי ההבדלים
למרות שזה נשמע יותר לחדי שמיעה..ואני כזה,אבל לא משוכנע עד כמה זה חשוב לי..

אותי מעניין לגבי הוואט.
אם לרמקולים שלי יש 160W וכתוב 80 כלומר כל רמקול 80 וואט. אני קונה מגברון שנותן 40 לכל ערוץ
האם אני ארגיש בהבדל כלשהו בגלל הפרמטר הזה?
או שזה נודע יותר לתחום העוצמה שהרמקולים יכולים להפיק ..?
מר קיפוד, יש מגברים של 25 וואט שמזיזים כל רמקול, ויש מגברים של 150 וואט (כמו רסיברים) שנחנקים עם רמקולים בסיסיים.
אז תזיז את עצמך לכמה חנויות, תקשיב ותחזור עם תובנות.
 
מר קיפוד, יש מגברים של 25 וואט שמזיזים כל רמקול, ויש מגברים של 150 וואט (כמו רסיברים) שנחנקים עם רמקולים בסיסיים.
אז תזיז את עצמך לכמה חנויות, תקשיב ותחזור עם תובנות.

אה אז זה הסיפור,צריך להפעיל את כל המגברים בחנות ..נונו
 

קשה זה טוב כפרה
רק מי ששואל יכול ללמוד . או לשאול או להשאר טיפש לנצח!!

אגב אני לא מתחרט כי למדתי ממכם המון

אבל באמת בעיניים ובאוזניים תבין הכי מהר
מה נשאר כרגע להחליט?
 

אבל באמת בעיניים ובאוזניים תבין הכי מהר
מה נשאר כרגע להחליט?

אני בעיקרון הזמנתי בשעה טובה את הרמקולים 160W rms ..ו...אולי אחכה שיהיה לי יותר תקציב להשקיע כבר במגבר טוב או שלא יהיה לי סבלנות ואזמין את הmx3 ...

אחרי זה אני אחזור לחפור על איך מחברים למרות שהבנתי
 
אני בעיקרון הזמנתי בשעה טובה את הרמקולים 160W rms ..ו...אולי אחכה שיהיה לי יותר תקציב להשקיע כבר במגבר טוב או שלא יהיה לי סבלנות ואזמין את הmx3 ...

אחרי זה אני אחזור לחפור על איך מחברים למרות שהבנתי
תתחדש , בדיוק חשבתי לשלוח שינוי תכנית אבל קנית מה רצית זה מה שחשוב
 
שלא יהיה לי סבלנות ואזמין את הmx3
תזמין את זה עדיף על ה- mx3
€ 137,18 | SMSL AD18 80W*2 CSR A64215 DSP HIFI Bluetooth Pure Digital Audio Amplifier Optical/Coaxial USB DAC Decoder With Remote Control
https://a.aliexpress.com/_d9cFcsj
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור