מיקום ראוטר

  • פותח הנושא פותח הנושא genvirt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אישית אני מאמין בהשפעת הכבלים , אך לכבל רשת... די סקפטי... אולי איזה יום יגיע זמן לבדוק ולעשות מבחן השפעה ושאוזן שלי יקבע :)

קניתי לפני כמה חודשים טובים שני כבלי CAT7 לפי מטר רץ, עם מחברים מגניבים מהאתר הצרפתי, לא זוכר את שמו.
חבר הואיל בטובו לחבר לי אותם. עלות כוללת, משהו כמו 30 יורו.
חיברתי לסטרימר ולמחשב, איפה שיושבת המערכת.
להגיד שיש שיפור? כן. קצת. פחות ברק. יותר רקע שחור. מניסיוני למדתי שזה אומר שירדה רצפת הרעש קצת.

אצל ערן עשינו בשעתו מבחן כבלים על נגן די יקר, ו-וואלה, שמענו שיש הבדלים בין אודיוקווסט וודקה לכבל זול. אז יש קצת הבדלים. אבל כמו עם USB - לא הייתי מתאבד על זה.
 
מה הקשר?
בגלל זה שאלתי איך מחובר ויראה איזה שהיא תמונה
כפרה, הסתבלטתי עליך קצת בעקבות הנחרצות שלך. תן לי. אבל, נכון, אין קשר. :)
 

Cat7 אני חושב תמיד צריך להיות shielded
כן, הוא ממוגן , שאלה מה הרמת המיגון - אני לא איש רשת, אך לפי המחיר...:) זה לא בהשקעות טירוף:)
 

ואם כבר מדברים על ראוטר, ואולי אתה כבר יודע, לכבלי ה-LAN יש השפעה לא מבוטלת על התוצאה הסופית. למי שלא מתחשק להשקיע יותר מכמה שקלים, אפשר בשלב ראשון רק להחליף מכבל 5 (סיכוך אחד) לכבל 6 (סיכוך כפול ומחברים יותר טובים), מהקיר לראוטר ומהראוטר למקור הדיגיטלי. למי שיש קצת יותר שקלים פנויים, מומלץ לבדוק כבל ייעודי לאודיו.
אין דבר כזה כבל רשת אודיופילי
 
לפותח השרשור:
1. לא תקבל תשובה אינטלגנטית כי אפשר לספור על יד אחת את האנשים בפורום שבדקו את זה. וגם אם יש כאלה, אי אפשר לדעת איך זה יתנהג אצלך.

אני קראתי כך:
"1. לא תקבל תשובה אינטלגנטית כי אפשר לספור על יד אחת את האנשים בפורום שבדקו את זה. וגם אם יש כאלה,הם לא אינטלגנטים..:eek::D:D"

לפעמים המוח משלים משפטים...
 
כתבתי שמפצל זה switch

הבנתי , אבל לחבר הכל לראוטר של הספק אני אישית אף פעם לא עשיתי כי הציוד שלהם בדרך כלל לא שווה הרבה
איזה אינטרנט יש לך ? Adsl או כבלים? זה חשוב
 

קניתי לפני כמה חודשים טובים שני כבלי CAT7 לפי מטר רץ, עם מחברים מגניבים מהאתר הצרפתי, לא זוכר את שמו.
חבר הואיל בטובו לחבר לי אותם. עלות כוללת, משהו כמו 30 יורו.
חיברתי לסטרימר ולמחשב, איפה שיושבת המערכת.
להגיד שיש שיפור? כן. קצת. פחות ברק. יותר רקע שחור. מניסיוני למדתי שזה אומר שירדה רצפת הרעש קצת.

אצל ערן עשינו בשעתו מבחן כבלים על נגן די יקר, ו-וואלה, שמענו שיש הבדלים בין אודיוקווסט וודקה לכבל זול. אז יש קצת הבדלים. אבל כמו עם USB - לא הייתי מתאבד על זה.
מסכים איתך בקטע יו אס בי וכבל רשת- לא שלא תביא שיפור, חומרים טובים תמיד מעודפים, אבל סה לא באותם פרופורמעות של כבלים אחרים במערכת.
 
הבנתי , אבל לחבר הכל לראוטר של הספק אני אישית אף פעם לא עשיתי כי הציוד שלהם בדרך כלל לא שווה הרבה
איזה אינטרנט יש לך ? Adsl או כבלים? זה חשוב
סיב אופטי של סלקום - ממש מרוצה, הרבה יוצר יציב מאשר אינטרנט רגיל וכבלים (של הוט למעשה שהיו לי).
דווקא לאחרונה לדעתי מיוד משתפר , אבל ברור שלא ברמות שנדרשות לנו חחחחחחח
נראה אולי ישאר כמו שזה, יש בעיה להעביר כבל מצד לצד בסלון.
 
סיב אופטי של סלקום - ממש מרוצה, הרבה יוצר יציב מאשר אינטרנט רגיל וכבלים (של הוט למעשה שהיו לי).
דווקא לאחרונה לדעתי מיוד משתפר , אבל ברור שלא ברמות שנדרשות לנו חחחחחחח
נראה אולי ישאר כמו שזה, יש בעיה להעביר כבל מצד לצד בסלון.
אם עובד לא נוגעים :)
 

אני קראתי כך:
"1. לא תקבל תשובה אינטלגנטית כי אפשר לספור על יד אחת את האנשים בפורום שבדקו את זה. וגם אם יש כאלה,הם לא אינטלגנטים..:eek::D:D"

לפעמים המוח משלים משפטים...
אני לא בטוח שאתה טועה. אני בדקתי, אגב:)
 
יש אנשים שצריך להרחיק מהמערכת , מייצרים רעשי רקע מיותרים.
שבת שלום.
 

מסכים איתך בקטע יו אס בי וכבל רשת- לא שלא תביא שיפור, חומרים טובים תמיד מעודפים, אבל סה לא באותם פרופורמעות של כבלים אחרים במערכת.
מהניסיון שלי - ההיפך.
YMMV
 
אני מחבר היום את כל הגשפט למייצב\מטהר חשמל - ראוטר, NAS, הארדיסק
השיפור חד משמעי.
 

ציוד מחשב עדיף לחבר ל-UPS

כלומר, להרחיק אותו מהמערכת
לא לחבר אותו לאותה פאזה חשמל
ואז לחבר איזה אלפסק זול.. תכלס סוללת גיבוי
 
Ups דווקא מקור לרעש הכי חזק ולא משנה אם זה על אותה פאזה או לא
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור