מיקום ראוטר

  • פותח הנושא פותח הנושא genvirt
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,440
מעורבות
872
נקודות
113
שלום חברים!
כעת ראוטר ראשי שלי נמצא בפינה מרוחקת מהמערכת ומפצל (switch) ליד, כי אחרת לא מסתדר מבחינה הטכנית.
ככול הנראה אצטרך להזיז את ראוטר הראשי ויש מצב שיתאפשר לשים אותו במקום המפצל.
שאלה שלי - האם ראוטר מביא יותר הפרעות למערכת מאשר המפצל אם בכלל.
תודה לעונים:)
 

האם ראוטר מביא יותר הפרעות למערכת מאשר המפצל אם בכלל.

ראוטר לא מביא רעשים
צייר את הרשת ושתף
מה זה מפצל ? הכוונה שיש כבל מהסוויטץ לראוטר של הספק אינארנט ?
 
ראוטר לא מביא רעשים
צייר את הרשת ושתף
מה זה מפצל ? הכוונה שיש כבל מהסוויטץ לראוטר של הספק אינארנט ?
ובאותה נשימה:
* אין הבדל בין כבלי חשמל;
* אין הבדל בין סטרימרים;
* אין הבדל בין דיסק לדיסק צרוב לקובץ לקובץ;
* MQA זה עבודה בעיניים.

שכחתי משהו?

לפותח השרשור:
1. לא תקבל תשובה אינטלגנטית כי אפשר לספור על יד אחת את האנשים בפורום שבדקו את זה. וגם אם יש כאלה, אי אפשר לדעת איך זה יתנהג אצלך.

2. ההפרעות, אם יש כאלה, נוצרות בעיקר מהספק כוח המסריח הזה. מישל המשוגע עשה ספק לינארי לרוב המכשירים בבית שלו, כולל מכשירי הרשת. זה משהו שלדעתי נשמע מאד מענין.

3. כשאני הרחקתי את המחשב מהמערכת, קיבלתי שיפור שמיע. מכך הסקתי שעדיף כמה שפחות מכשירים שלא קשורים למערכת ליד המערכת. וזה כולל גם את הטלויזיה.
 
כל ציוד אלחוטי מביא רעשים, ציוד שלא רלוונטי לאודיו עדיף להרחיק
 

ובאותה נשימה:
* אין הבדל בין כבלי חשמל;
* אין הבדל בין סטרימרים;
* אין הבדל בין דיסק לדיסק צרוב לקובץ לקובץ;
* MQA זה עבודה בעיניים.

מה הקשר?
בגלל זה שאלתי איך מחובר ויראה איזה שהיא תמונה
 
סבבה, שספק מביא הכי הרבה רעשים די ברור, רמיתי יותר להמות ״מחוזק״ לגבי ראוטר ומפצל.
תודה כול מי שענה!:)
 
סבבה, שספק מביא הכי הרבה רעשים די ברור, רמיתי יותר להמות ״מחוזק״ לגבי ראוטר ומפצל.
תודה כול מי שענה!:)
ואם כבר מדברים על ראוטר, ואולי אתה כבר יודע, לכבלי ה-LAN יש השפעה לא מבוטלת על התוצאה הסופית. למי שלא מתחשק להשקיע יותר מכמה שקלים, אפשר בשלב ראשון רק להחליף מכבל 5 (סיכוך אחד) לכבל 6 (סיכוך כפול ומחברים יותר טובים), מהקיר לראוטר ומהראוטר למקור הדיגיטלי. למי שיש קצת יותר שקלים פנויים, מומלץ לבדוק כבל ייעודי לאודיו.
 

ואם כבר מדברים על ראוטר, ואולי אתה כבר יודע, לכבלי ה-LAN יש השפעה לא מבוטלת על התוצאה הסופית. למי שלא מתחשק להשקיע יותר מכמה שקלים, אפשר בשלב ראשון רק להחליף מכבל 5 (סיכוך אחד) לכבל 6 (סיכוך כפול ומחברים יותר טובים), מהקיר לראוטר ומהראוטר למקור הדיגיטלי. למי שיש קצת יותר שקלים פנויים, מומלץ לבדוק כבל ייעודי לאודיו.

מומלץ לבדוק גם שמן יעודי לנחשים:)

עדיף CAT 6 בגלל הצורך שלהם להעביר ספקטרום תדרים רחב יותר (אבל חס וחלילה לא אודיו, אלא חברה טובה שעוברת סרטיפיקציה כמו Belden)

ועדיף כבל מסוכך STP (במקום UTP)
 
מומלץ לבדוק גם שמן יעודי לנחשים:)

עדיף CAT 6 בגלל הצורך שלהם להעביר ספקטרום תדרים רחב יותר (אבל חס וחלילה לא אודיו, אלא חברה טובה שעוברת סרטיפיקציה כמו Belden)

ועדיף כבל מסוכך STP (במקום UTP)

איך הכבל הזה? ממליץ לי? אם כן מזמין עכשיו

https://www.iear.nl/product/audioquest-ethernet-diamond-30-m/
 
מומלץ לבדוק גם שמן יעודי לנחשים:)

עדיף CAT 6 בגלל הצורך שלהם להעביר ספקטרום תדרים רחב יותר (אבל חס וחלילה לא אודיו, אלא חברה טובה שעוברת סרטיפיקציה כמו Belden)

ועדיף כבל מסוכך STP (במקום UTP)
משתמש ב cat7
 

מתייחסים לסטיקר 'אודיו' ומחיר פי-10 (במקרה הטוב) כתעודת כשרות. וזה בדיוק כמו תעודת כשרות.. בכל המובנים
 
ואם כבר מדברים על ראוטר, ואולי אתה כבר יודע, לכבלי ה-LAN יש השפעה לא מבוטלת על התוצאה הסופית. למי שלא מתחשק להשקיע יותר מכמה שקלים, אפשר בשלב ראשון רק להחליף מכבל 5 (סיכוך אחד) לכבל 6 (סיכוך כפול ומחברים יותר טובים), מהקיר לראוטר ומהראוטר למקור הדיגיטלי. למי שיש קצת יותר שקלים פנויים, מומלץ לבדוק כבל ייעודי לאודיו.
אישית אני מאמין בהשפעת הכבלים , אך לכבל רשת... די סקפטי... אולי איזה יום יגיע זמן לבדוק ולעשות מבחן השפעה ושאוזן שלי יקבע :)
 
איך הכבל הזה? ממליץ לי? אם כן מזמין עכשיו

https://www.iear.nl/product/audioquest-ethernet-diamond-30-m/
גם אני אזמין, רק אם רשום במסמכי הכבל שכול בוקר הוא מכין ומגיש ת׳קפה:)
 

ואם כבר מדברים על ראוטר, ואולי אתה כבר יודע, לכבלי ה-LAN יש השפעה לא מבוטלת על התוצאה הסופית. למי שלא מתחשק להשקיע יותר מכמה שקלים, אפשר בשלב ראשון רק להחליף מכבל 5 (סיכוך אחד) לכבל 6 (סיכוך כפול ומחברים יותר טובים), מהקיר לראוטר ומהראוטר למקור הדיגיטלי. למי שיש קצת יותר שקלים פנויים, מומלץ לבדוק כבל ייעודי לאודיו.

שאלה,
מניסיון שינוי הכבילה מ CAT5 או CAT5e ל CAT7 הביא שיפור. אך האם יצא לך (או למישהו) להשוות בין כבל רשת מסוג CAT7 לכבל רשת של אחד מייצרני הכבלים המתמחים באודיו, אם כן, מה רשמיך?
 
איך הכבל הזה? ממליץ לי? אם כן מזמין עכשיו

https://www.iear.nl/product/audioquest-ethernet-diamond-30-m/

זה בטח בגלל ה-LED הירוק.

אגב, זה לא אומר שהכבל לא יעביר קצבים גבוהים, אולי כן, אולי לא. אבל כיוון שלחברת אודיו מטרה היא למכור לאודיופילים ולא ממש אכפת להם מאיכות הנדסית, אני לא בטוח לגבי הבדיקות ותקינה.

ובמקרה הנ"ל אני לא בטוח שכבל כזה יקבל סרטיפיקציה
 

ובמקרה הנ"ל אני לא בטוח שכבל כזה יקבל סרטיפיקציה

תודה, יחכה לסרטיפיקציה קודם
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור