מחפש אוזניות OverEar לאודיופילים.

  • פותח הנושא פותח הנושא zolom
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zolom

חבר אתר
הודעות
21
מעורבות
7
נקודות
3
מחפש אוזניות OverEar לאודיופילים.
חוטיות (3.5 ו- 2.5) סגורות (ללא הפרעה לסביבה) עם מינימום לחץ על תנוכי האוזניים
טווח מחיר 1000-2000
מקור ראשי: Chord Mojo
מקור משני: ES100 או BTR5 או טלפון

אנא המלצותיכם.
האם מוכרת חנות (באיזור המרכז) בה ניתן להאזין למבחר אוזניות (משובחות) לפני הרכישה?

תודה
 

מחפש אוזניות OverEar לאודיופילים.
חוטיות (3.5 ו- 2.5) סגורות (ללא הפרעה לסביבה) עם מינימום לחץ על תנוכי האוזניים
טווח מחיר 1000-2000
מקור ראשי: Chord Mojo
מקור משני: ES100 או BTR5 או טלפון

אנא המלצותיכם.
האם מוכרת חנות (באיזור המרכז) בה ניתן להאזין למבחר אוזניות (משובחות) לפני הרכישה?

תודה
בפיוז גבעתיים יש מלא אופציות ואפשר לשמוע
 
תודה, לא ידעתי על פיוז. אנסה גם את קילומבו בדיזנגוף סנטר לכשיפתחו.

כרגע מאזין ל Shure SE846 עם ה Mojo ו - FiiO FH7 עם Bluetooth Dac ES100 , BTR5
מקור: Tidal HiFi עם LDAC codec מהטלפון.

סגנונות: ג'אז, מטאל, Progressive

מחפש משהו ממש איכותי להאזנה בביית בחיבור ל Chord Mojo

חשוב: Sub-bass טוב, Midrange אמין למקור (קולות נשים) וגבוהים נקיים ללא harshness

תודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
 
מוכרים בלוחות כמה פוקאלים עכשיו. שווה לבדוק. פוקאל קליר למשל
 

רק חולק מהניסיון האישי שלי.
אני עם Mojo ושילוב שלו עם אוזניות מסויימות יקרות יותר לאו דווקא נשמע יותר טוב.

בסופו של דבר אני הכי אהבתי Beyerdynamic (אפשר לשמוע בחלילית).
הוספתי בסופו של דבר כבל אוזניות של Atlas שמבחינתי גם ברמת המחיר הזו עשה הבדל משמעותי.

בחנתי סנהייזר, פוקאל וגראדו(דגמים פתוחים) ועדיין משהו באופי הצליל של Beyerdynamic והMojo לאוזני עבד טוב יותר.
 
מוכרים בלוחות כמה פוקאלים עכשיו. שווה לבדוק. פוקאל קליר למשל
מון שרי, ה-Clear פתוחות הוא רוצה אוזניות סגורות.

@zolom , אני ממליץ בחום על פתוחות אם הסביבה שלך תוכל להיות סבלנית אליהם.
 
נערך לאחרונה ב:
האמת שאם אתה עכשיו עם shure se846, קשה לי להאמין שאזניות בטווח 1000-2000 שקל יעשו לך את זה, מה הטעם?
 

צודק. טעות שלי.
ככה תגובה "יבשה"?..... בלי כפרון/כפרה/מונמי .....משהו?.....אתה כבר לא אוהב אותי ?

ואל תענה לי את תשובת ה- Obvious שאני מצפה לה כי אני מכיר את הראש שלך.....תהיה יצירתי ומצחיק (ורד)
 
נערך לאחרונה ב:
אז זהו, רכשתי את ה Beyerdynamics T5P (מעבר לתקציב הראשוני)

אקבלם בקרוב

תודה עבור הסיוע
 

ה T5p מדהימות!

אלו אוזניות ה overhead הראשונות שלי. שנים האזנתי באמצעות iems נבחרות יחסית.

הופתעתי מרמות הבמה, הבהירות וההפרדה בין כלים, אשר חוויתי לעומת ה SE84 (מקור Mojo, Tidal HiFi).

שוב תודה
 
תהנה!
 

מצטרף לדעתו של מנחם על האוזניות של RHA, מכיר מהבית את הגירסאות החוטיות של T20 וT10, באמת רמה בפני עצמה, אבל מדובר באוזניות inear, לא מה שמחפש הפותח להבנתי. בתחום הזה אני ממליץ, בכל הנוגע לסאונד לפחות על הפושטיות של JBL T460, צליל נהדר לטעמי למחירן הנמוך וגם למחירים גבוהים בהרבה, בקיצור לא להבהל מהמחיר המצחיק. הצרה היא שהן לוחצות על הראש והאוזניים במידה לא מבוטלת, אז כדאי להצטייד בראש קטן מהממוצע, בכדי שניתן יהיה להנות מהן באמת.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור