טלפון אייפון se החדש שווה ??

  • פותח הנושא פותח הנושא יונה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יונה

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
6
שווה האייפון se החדש ?? אפשר לבצע הזמנה מוקדמת באתר של אפל, כדאי לקנות אותו ?
סקירה ומפרט טכני אייפון se 2020

ועוד שאלה עדיף לחכות ולקנות אותו בחנות רגילה כשיגיע לארץ או עדיף לבצע הזמנה מוקדמת דרך האתר של אפל ?
הבנתי שהוא נראה כמו האייפון 8 איך אפשר להבדיל בניהם?
 

לא, האייפון החדש מגיע עם מסך 4.7 אינטש (קטן) עם רזולוציה נמוכה, מצלמה יחידה ועולה יקר...
 
שום אייפון לא שווה תמחיר ההזוי שלו.
 
הוא יחסית זול רק 2000 שקל יש היום טלפונים ב3500 ויותר
 

אני לא מתבלבל מר כרמי.
אני עדיין בדיעה שזה ח**
של מכשיר,עם ח** של שירות.
.
 
עמית,
אני משתמש באיפון כי זה המכשיר היחיד שמקבלים אצלנו בעבודה ואני לומד להכיר אותו ויש לו חסרונות וגם יתרונות.
אבל אני לא חושב שכל המכשירים של סמסונג או LG או אפל או כל מכשירים של חברה אחרת הם עובר פרייס או ח** של מכשיר את זה אני משאיר לאחרים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור