שוב תקלה ברסיבר מרנץ

  • פותח הנושא פותח הנושא קוצי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

קוצי

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
1
שלום חברים.לאחר שבעייתי נפתרה מאליה לפני שבועים שוב חדלו הרמקולים לתפקג לפתע פתאום מסיבה בלתי ברורה.עבגתי על חחבוא coax
 

ידיד טוב שלי גם אכל אותה עם מגבר
סטריאו של מרנץ,מגבר בן קצת
יותר משנה הלך לו צד אחד.
 
אני לא מתלונן.הרסיבר איתי כבר שנים רבות
לפני חודש השתתקו הרמקולים.שיחקתי עם הרסיבר,לא יודע איך בדיוק וחזרו לתפקד לפני שבועים.אתמול שוב נאלמו דום ואני חסר אונים מה השתבש הפעם.בטח איזה כפתור לחוץ או לא
 
ידיד טוב שלי גם אכל אותה עם מגבר
סטריאו של מרנץ,מגבר בן קצת
יותר משנה הלך לו צד אחד.

בתגובה שלך אתה מכליל את כל מגברי מרנץ..
פרט דגם של מוצר.
בנוסף מוצר בן שנה ויותר עדין באחריות .
 

נערך לאחרונה ב:
הי.מדובר במרנץ 580.
הוא אצלי הרבה מעבר לשנה קרוב יותר ל15 שנה.
אני מרגיש שאני מפספס משהו בלחצנים
 
אני מחזיק מרנץ 2238b במשך 42 שנים , אני יד ראשונה
שרכשתי אותו זה נחשב כמו דיאגוסטינו לפחות .
הגיע אלי ישר מארהב , אז הייתה מאפייה של דיילים וטייסים שמביאים לך מה שתרצה.
42 שנים אנו מסתכלים אחד לשני בעיניים , התקלה היחידה ש נוריות הסקלה היו נשרפות
לאחרונה קניתי נוריות לד.
חוץ מזה ס תקלות.
טפו טפו חמסה חמסה.
 

אם כך שוני, יש לך איזה טיפ בשבילי?
 
אני מחזיק מרנץ 2238b במשך 42 שנים , אני יד ראשונה
שרכשתי אותו זה נחשב כמו דיאגוסטינו לפחות .
הגיע אלי ישר מארהב , אז הייתה מאפייה של דיילים וטייסים שמביאים לך מה שתרצה.
42 שנים אנו מסתכלים אחד לשני בעיניים , התקלה היחידה ש נוריות הסקלה היו נשרפות
לאחרונה קניתי נוריות לד.
חוץ מזה ס תקלות.
טפו טפו חמסה חמסה.
זה לא חוכמה. עד שנות ה 80 בנו מכשירים לכל החיים. כנראה גילו שלא משתלם.

שלום חברים.לאחר שבעייתי נפתרה מאליה לפני שבועים שוב חדלו הרמקולים לתפקג לפתע פתאום מסיבה בלתי ברורה.עבגתי על חחבוא coax
לא ענית אם בדקת שידור רדיו. ככה תדע אם הבעיה ברסיבר או לפני (כבל או ממיר )
 
לפעמים זה לא אשמה של המוצר אלא רשלנות בשימוש , כמו קיצור בחוטי הרמקולים , מכות לחיבורים , או איזה השחתות אחרות שעושות תקלה .
 

הי.בדקתי.אין גם שידור רדיו
 
זה לא חוכמה. עד שנות ה 80 בנו מכשירים לכל החיים. כנראה גילו שלא משתלם.


לא ענית אם בדקת שידור רדיו. ככה תדע אם הבעיה ברסיבר או לפני (כבל או ממיר )
 
בדקתי.אין גם שידור רדיו
 

אם אתה מעריך שעברת על כל האפשרויות. מה שנשאר זה מעבדה או פח
אם הסאונד הלך וחזר אז יתכן הלחמה שבורה במעגל כלשהו
נתק מחשמל ומכשירים אחרים פתח מיכסה חפש משהו מתנדנד או סימני שריפה
 
שיטת המברג
בצד מחממים מלחם ובדיל.
פותחים את המכשיר ועם מברג עדין ומבודד כמובן
מנענעים כל רכיב על המעגל עד לרגע שהמכשיר מנגן שוב
ואז מלחימים את המברג לנקודה הזו. (כמובן שלא מוציאים את המברג.)
ובא לציון גואל -וגלמידי לראשל.
 

שלום חברים
פתחתי מכסה
נענעתי את כל הרכיבים
הכל נראה תקין , מחובר וללא ריח שריפה
אך לא חזר לנגן.
יש אפשרות שכפתור לחוץ או לא לחוץ?
משחק עם כפתורי הדיגיטל הסראונד והרמקולים וכלום לא משתנה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור